جزئیات افزایش حقوق سربازان 99
کمالی درباره اینکه آیا معوقات فروردین ماه سربازان پرداخت شده یا خیر نیز گفت: برابر پیگیریهایی که ما انجام دادیم؛ معوقات حقوق فروردین ماه سربازان همراه با حقوق جدید اردیبهشت ماه به حسابشان واریز شده است.مشمولان عزیز در خصوص افزایش حقوق سربازان عزیز در سال 99 هنوز اطلاعیه ای به دست ما نرسیده اما به محض دریافت اطلاعیه رسمی در همین سایت اعلام خواهیم کرد جزئیات افزایش حقوق سربازان در سال 99 چقدر می باشد ..از همراهی شما عزیزان سپاسگذاریم دوستان توجه داشته باشید که در صورت دریافت اطلاعات به صورت تلفنی میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید
,,,,,,,,,
"سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "
برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613
شماره ویژه شهر تهران xxxxxxxxx
و از موبایل همراه اول با شماره XXXXXXXX تماس حاصل فرمایید
تماس از 8صبح تا 12شب
حتی ایام تعطیل
,,,,,,,
کمالی با بیان اینکه حقوق سربازان وظیفه برابر قانون باید حداقل ۶۰ و حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان نیروهای مسلح باشد، گفت: امسال حداقل حقوق کارکنان پایور یک میلیون و ۸۷۵ هزار و ۶۰۰ تومان است که ۶۰ درصد آن برابر یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۳۶۰ تومان و ۹۰ درصد آن حدوداً معادل یک میلیون و ۶۸۸ هزار تومان است که این مبلغ با توجه به درجه سربازان با آنان تعلق میگیرد و بر این اساس فردی با درجه سرباز یا ناوی معادل ۶۰ درصد و فردی با درجه ستوان یکم پزشک یا ناوبان یکم پزشک معادل ۹۰ درصد این مبلغ را دریافت خواهد کرد.
رئیس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه در حال حاضر سربازان متأهل تحت پوشش کمیته امداد به طور ۱۰۰ درصدی شامل این مقررات میشوند، گفت: بر این اساس سرباز متاهلی که خودش یا والدینشان تحت پوشش کمیته امداد باشند اگر با درجه سرباز یا ناوی به خدمت اعزام شود یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۳۶۰ تومان حقوق خواهد داشت و به همین ترتیب این مبلغ برای سربازان با درجه ستوان یکم پزشک یا ناوبان یکم پزشک به یک میلیون و ۶۸۸ هزار تومان میرسد.
حقوق سربازان مجرد تحت پوشش کمیته امداد
وی با بیان اینکه در مورد سربازان مجرد تحت پوشش کمیته امداد این رقم به میزان ۷۰ درصد محقق شده است، گفت: بر این اساس سرباز یا ناوی ۷۸۷ هزار تومان حقوق داشته و سربازی با درجه ستوان یکم پزشک یا ناوبان یکم پزشک نیز یک میلیون و ۱۸۱ هزار تومان حقوق دارد.کمالی با اشاره به حقوق سربازان در مناطق عملیاتی، یعنی مناطق ۱۸ ماه خدمت گفت: در این مناطق کمترین میزان حقوق برای سرباز یا ناوی در بالاتر از سطح گردان ۴۷۲ هزارتومان و از سطح گردان و پایینتر از آن ۵۶۲ هزار تومان است و حداکثر آن نیز برای سربازان با درجه ستوان یکم پزشک یا ناوبان یکم پزشک دربالاتر از سطح گردان ۷۰۸ هزار تومان و از سطح گردان و پایینتر از آن ۸۴۴ هزار تومان است.
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح درباره حقوق سربازان مناطق مناطق نوع ۲ که خدمت در آنها ۱۹ ماه است، گفت: حداقل حقوق برای این سربازان با درجه سرباز یا ناوی ۳۹۳ هزار تومان و حداکثر آن نیز با درجه ستوان یکم پزشک یا ناوبان یکم پزشک ۵۹۰ هزار تومان است.
احتمال افزایش حقوق سربازان 98
این مقام مسئول در ادامه در پاسخ به سوالی درباره احتمال افزایش حقوق سربازان، پاسخ داد: قانون مبنای حقوق سربازان را بین 60 تا 90 درصد حداقل حقوق کادر همطراز نیروهای مسلح بسته به درجه و تحصیلات تعیین کرده است. اما در حال حاضر 20 تا 40 درصد از حداقل حقوق کادر همطراز نیروهای مسلح به سربازان وظیفه بر مبنای درجه و تحصیلات ارائه می شود.وی افزود: در سال های گذشته هم درباره افزایش حقوق سربازان وظیفه مطالبات و اقداماتی صورت گرفته اما امسال بر مبنای نامه نگاری ها و جلسات با نمایندگان مجلس، ستاد کل نیروهای مسلح به دنبال افزایش حقوق سربازان وظیفه است.
وی گفت: امیدواریم در لایحه بودجه سال 99 شاهد تغییرات قابل توجه ای در حقوق سربازان وظیفه باشیم ، در هر حال موضوع افزایش حقوق سربازان وظیفه در دستور کار ستاد کل نیروهای مسلح است.گفتنی است، پیش از ظهر امروز با حضور سردار "ایوب سلیمانی"؛ جانشین فرمانده ناجا، سردار "رحمان علی دوست" به عنوان جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا معرفی شد.
نکاتی درخصوص افزایش حقوق سربازان در سال 98
از جمله نکاتی که در خصوص افزایش حقوق در سال 98 بایستی بدانید آن است که:
میزان افزایش حقوق در سال 98 از اردیبهشت ماه همین سال برای تمامی کارکنان وظیفه اعمال شده است.
حق عائله مندی کارکنان وظیفه متاهل به عنوان حق همسر همانند دیگر کارمندان دولت چیزی حدود 171 هزار تومان می باشد که برای سربازامتاهل به مبالغ فوق اضافه خواهد شد.حق عائله مندی کارکنان وظیفه متاهل به ازای هر فرزند همانند دیگر کارمندان دولت چیزی حدود 44500 تومان می باشد که برای سربازان متاهل به مبالغ فوق اضافه خواهد شد.از حقوق سربازان وظیفه معادل 1 درصد به عنوان بیمه عمر و حوادث کسر خواهد شد.
از حقوق سربازان وظیفه معادل 16800 تومان به عنوان بیمه تکمیلی و هزینه های بهداشت و درمان کسر خواهد شد.
مبالغ ذکر شده در بالا برای تمامی سربازان از جمله سربازان امریه می باشد و در واقع حقوق سربازان امریه ارگان های مختلف نیز از این قاعده مستثنی نبوده و حقوق ایشان نیز از همین روال تبعیت خواهد نمود.
ارتباط با سامانه صدای مشاور :
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071613
پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل
در صورت عدم برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید
به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از انتخاب های گذشته








