معافیت سربازی فرزندان فرهنگیان
تاریخ : 1400/3/23       

دوستان در این مقاله به معافیت سربازی فرزندان فرهنگیان بپردازیم که اصلا فرزندان فرهنگیان شامل معافیت ها میشوند یاخیر با مطالعه دقیق این مقاله میتوانید به پاسخ تمام سوالاتخود دست پیدا نمایید ستادکل نیروهای مسلح به ازای هر یک ماه سابقه حضور در جبهه یک ماه کسر خدمت به فرزندان رزمندگان اعطا خواهد شد. همچنین به ازای هر یک درصد جانبازی و هر یک ماه اسارت نیز یک ماه کسر خدمت به فرزندان جانبازان و آزادگان داده می‌شود.کریمی با بیان اینکه این قانون و نحوه اجرای آن در ستادکل نیروهای مسلح مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: در نهایت مقرر شد تا سالانه 20 هزار نفر امکان بهره مندی از این قانون را داشته باشند. در واقع افرادی که بیشترین اولویت و امتیاز را در هر سال دریافت کنند تا 20 هزار نفر اول می‌توانند از این شرایط بهره مند شوند.دوستان عزیز در صورتداشتن سوالات بیشتر مشاوران ما در مرکز سامانه صدای مشاور به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود ...

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

 

 

فرهنگیان شاغل و بازنشستگان آموزش و پرورش

فرهنگیان شاغل و بازنشستگان آموزش و پرورش در دوران خدمت و بازنشستگی در مقام مقایسه با سایر کارکنان دولت در دریافت حقوق و خدمات رفاهی در حق آن‌ها اجحاف شده است.نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این قشر زحمت‌کش انتظار دارند که قدمی از سوی دولت و مجلس در این خصوص برداشته شود و برای جبران این نابرابری‌ها می‌‎توان یکی از فرزندان فرهنگیان بازنشسته را با اولویت بندی یا سهمیه خاص به منظور دفاع از حقوق واقعی این قشر زحمت کش جذب وزارتخانه‌ها کرد.

 

 



شروط کسر خدمت برای فرزندان کارمندان دولت و نیروهای مسلح

کریمی همچنین با اشاره به آن دسته از کارمندان دولت که در زمان هشت سال دفاع مقدس در مناطق جنگی مشغول به خدمت بودند نیز گفت: فرزندان این افراد نیز با توجه به شرایط و دستورالعملی که ابلاغ شده می‌توانند از این کسر خدمت‌ها بهره مند شوند به عنوان مثال فردی که در دوران دفاع مقدس کارمند وزارت نیرو بوده و وظیفه برق رسانی به مناطق جنگ زده را داشته گرچه رزمنده نبوده اما به سبب حضور و خدماتی که در مناطق جنگی داشته می‌تواند از این کسر خدمت‌ها برای فرزندش استفاده کند.

وی اضافه کرد: کارمندان نیروهای مسلح نیز که در طرحی به نام امام حسن مجتبی (ع) حضور داشتند جزو واجدین شرایط محسوب می‌شوند که جزئیات این طرح نیز به اطلاع مراکز خدمتی آنها رسیده است. مثلا ممکن است در زمان جنگ تحمیلی فردی در سیستان و بلوچستان حضور داشته که این فرد نیز جزو واجدین شرایط محسوب می‌شود یا افرادی که پس از پایان جنگ در مناطق عملیاتی کردستان حضور داشتند هم می‌توانند از چنین تسهیلاتی استفاده کنند که جزئیات آن و شرایط کامل آن به اطلاعشان رسیده است






نحوه ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس

فرزندان فرهنگیان نیز همچون تمامی دانش آموزان دیگر دارای شرایط خاصی برای ثبت نام می باشند. با توجه به بخشنامه ارائه شده از سوی آموزش و پرورش، مدیران مدارس می توانند با توجه به شرایط مقرر از فرزندان فرهنگیان ثبت نام به عمل آورند. بنابراین مدیران مدرسه می توانند با توجه به ظرفیت مدرسه، فرزندان فرهنگیان و دیگر کارکنان دولت را در مدارس نزدیک به محل کار والدین ثبت نام کنند.

شرایط ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس همچون دیگر دانش آموزان می باشد؛ از اینرو ثبت نام آن ها طبق قوانین عمومی انجام می پذیرد. تنها مزیتی که فرزندان فرهنگیان از آن بهره می برند، مسئله شهریه و هزینه ها می باشد. بدین صورت که طبق قوانین، فرزندان فرهنگیان جهت تحصیل در مدارس دولتی از پرداخت هزینه معاف بوده و این موضوع هیچ نوع محدودیت جغرافیایی ندارد؛ بنابراین فرزندان فرهنگیان در سرتاسر کشور می توانند از تحصیل رایگان در مدارس دولتی بهره مند شوند.



همراهان عزیز توجه داشته باشید این مطالب مربوط به سالهای گذشته است. در صورتی که اطلاعات جدیدی منتشر شود در همین مقاله بروزرسانی خواهد شد. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی و اخرین اخبار با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.





مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com