برنامه ریزی برای کنکور تجربی 1402
تاریخ : 1399/4/14       

مخاطبان عزیز و متقاضیان کنکور سراسری 1402 ما قصد داریم در این مقاله در مورد موضوع برنامه ریزی برای کنکور تجربی 1402 اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. در این مطلب می خواهیم در ابتدا داوطلبان و دانش آموزان کنکور تجربی 1402 را دسته بندی کنیم و سپس، بهترین روش مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی 1402 را برای آنها عنوان کنیم.برای اطلاع از جزئیات کامل مقاله ما را دنبال کنید.در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

 برای اطلاع از دریافت لیست منابع کنکور تجربی کلیک کنید.

 

 

 


 

 

 

,,,,,,,,,,

 

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 
9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

 

,,,,,,,,,

 

 

 


 

 

 



 

بهترین مشاور و برنامه ریزی کنکور تجربی 1402

در این قسمت به شما کمک می کنیم که برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره چکار هایی لازم است انجام دهید و همچنین بهترین مشاوه  کنکور تجربی 1402 به چه شکل است و یا به عبارت دیگر بهترین مشاور کنکور تجربی 1402 چه کسی است؟ و یا اینکه از کی برای کنکور شروع کنیم؟این سوالیست ذهن بسیاری از خانواده ها، پدرها و مادرها و دانش آموزان را به خود مشغول کرده است. ابتدا بیایید ببینیم چرا کنکور تجربی 1402، انقدر از نظر مشاوره و مشاور اهمیت پیدا کرده است. باید در نظر داشت که در مجموع در هر کنکوری، اعتماد به نفس بالای یک دانش آموز برای کسب رتبه های برتر در کنکور تجربی 1402، رفته رفته و به مرور زمان کاهش می یابد. برای اطلاع از اینکه روزی چند ساعت باید برای کنکور درس بخوانیم کلیک کنید. دلیل این امر این است که علاوه بر افزایش حجم مطالب مطالعه شده و فراموشی زود هنگام آنها، تست زنی های ضعیف نیز مزید بر علت می شود. برای این که اعتماد به نفس داوطلب به مرور زمان افزایش یابد باید درصدگذاریهای منطقی برای داوطلب انجام شود و پس از انجام درصد گذاریها، راه رسیدن به این درصدها برای داوطلب هموار گردد. همچنین وجود تغییرات بی شمار در منابع درسی و طرح سوالات جدید در کنکور تجربی 1402نسبت به کنکور تجربی سالهای گذشته  باعث می شود تا ابهام و سر درگمی در فرآیند برنامه ریزی و مطالعه داوطلب بیشتر شود. مشاوره کنکور تجربی 1402 نباید به نحوی باشد که لحظه به لحظه داوطلب بدون برنامه و هدف بگذرد و یا نبود منابع متناسب باعث شود تا داوطلب نتواند از پس تستهای جدید کنکور تجربی 1402 برنیاید. تضمین قبولی در کنکور تجربی 1402 زمانی می تواند واقعی شود که دانش آموز هر مرحله از پیشرفت خود را لمس کند. فرض کنید یک دانش آموز متوسط تصمیم داشته باشد با روزی 15 ساعت مطالعه با کسب یک رتبه عالی در رشته ای مانند پزشکی قبول شود. قبولی در رشته پزشکی تنها با 15 ساعت مطالعه به مدت یک سال اتفاق نمی افتد. برای اطلاع از آموزش تست زنی حرفه ای کلیک کنید.شانس قبولی در رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، زمانی افزایش می یابد که دانش آموز هر روز پیشرفت در روند مطالعه خود را ببیند تا اعتماد به نفس و انگیزه اش افزایش یابد. اگر همین دانش آموز فرضی، به نوعی برنامه ریزی کند که  به همه اهداف دقیق تعیین شده توسط مشاور دست یابد، تضمین قبولی او در رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی کار سختی نخواهد بود.

باید توجه داشته بهترین مشاور کنکور تجربی 1402 کسی است که ویژگی ها و اطلاعات زیر را داشته باشد:

  • بهترین مشاوره کنکور تجربی 1402 باید به طور کامل تغییرات کنکور تجربی 1402 را نسبت به کنکورهای تجربی سالهای گذشته بداند.
  • بهترین مشاور کنکور تجربی 1402باید بر روی منابع جدید موسسات آموزشی نظیر قلم چی، گاج، خیلی سبز، نشر الگو، مهر و ماه و غیره تسلط کامل داشته باشد تا بتواند بهترین منابع را با توجه به تغییرات کنکور و روش طراحی سوالات به دانش اموز و داوطلب کنکور تجربی 1402ارائه دهد.
  • بهترین مشاور کنکور تجربی 1402کسی است که علاوه بر داشتن تجربه کافی در زمینه مشاوره تحصیلی، بتواند نقاط قوت و ضعف دانش آموز را بشناسد و بتواند نقاط قوت او را تثبیت و نقاط ضعف او را با ورش ها، ابزارها و امکانات مختلف پوشش دهد.
  • بهترین مشاور کنکور تجربی 1402 باید یک متخصص در امر برنامه ریزی باشد و به نوعی برنامه ریزی کند که بتواند از تمام استعدادها و تواناییهای یک داوطلب استفاده کند و بیشترین بازدهی را با طراحی یک برنامه ریزی دقیق برای دانش آموز به وجد بیاورد.
  • بهترین مشاور کنکور تجربی 1402 باید تنها یک نفر نباشد، بلکه باید تیمی داشته باشد که این تیم هر کدام در یک زمینه از امر مشاوره و برنامه ریزی بهترین باشد و نیاز به یک مدیر بسیار توانمند دارد تا بتواند بهترین راهها را برای خلق یک رتبه خوب از دانش آموز پیدا کند.
  • بهترین مشاور کنکور تجربی 1402 ، باید سابقه ای خوب درامر مشاوره و برنامه ریزی و همچنین یک روزمه بسیار قوی در تربیت دانش آموزان تک رقمی داشته باشد.
  • بهترین مشاور کنکور تجربی 1402 ، کسی است که بتواند با توجه به سطح هر دانش آموز از او آزمون های منظم هفتگی و مبحثی بگیرد تا سطح دانش آموز برای برنامه ریزی هفته بعدی به طور کامل مشخص شود.

دسته بندی دانش آموزان و داوطلبان از نظر شرایط آنها به شکل زیر خواهد بود:

  • داوطلبان و دانش آموزان سال دوزادهمی
  • داوطلبان و دانش آموزان نظام قدیم و پشت کنکوری (سوالات کنکور 1402 برای داوطلبان نظام قدیم و جدید یکی است)
  • داوطلبان دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی دکترا که تمایل دارند دتا مجدد در کنکور تجربی 1402 شرکت کنند.
  • داوطلبانی که سالها از تحصیل انها گذشته است و می خواهند این بار به موفقیتی که آرزوی آن را داشته اند برسند.
  • داوطلبان و دانش آموزان سال یازدهمی
  • داوطلبان و دانش آموزان سال دهمی

 و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com