دریافت لیست منابع کنکور 1400 تجربی
تاریخ : 1400/2/30       

دوستان عزیز همیشه همراه ما در این مقاله می خواهیم در مورد دریافت لیست منابع کنکور 1400 تجربی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم .منابع درسی کنکور 1400 رشته های ریاضی و تجربی از دو دسته تشکیل می شود که شامل دروس عمومی و دروس اختصاصی می باشد که در این بخش به معرفی دروس عمومی می پردازیم . در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

 

عزیزان همراه سایت می توانید برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص دریافت لیست منابع کنکور 1400 تجربی می توانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل کرده و از اطلاعات مشاوران تخصصی بهره مند شوند.

    

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد
،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

 

منابع اختصاصی کنکور تجربی 1400

منابع کنکور تجربی 1400 در دروس اختصاصی کتاب های پایه دهم و یازدهم و دوازدهم نظام جدید می باشد که در ادامه این منابع توضیح داده میشود .

داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور تجربی 1400 لازم است برای مطالعه منابع کتاب های درسی پایه دهم و یازدهم و دوازدهم به ترتیب از کتاب های چاپ ( سال 99 برای پایه دهم ) و ( 99 برای پایه یازدهم ) و ( 99-1400 برای پایه دوازدهم ) استفاده نمایند .

کتب اختصاصی دهم تجربی : ریاضی - زیست شناسی - فیزیک - شیمی 

کتابهای اختصاصی یازدهم تجربی : زمین شناسی - ریاضی - زیست - فیزیک  - شیمی کتاب های اختصاصی دوازدهم تجربی : ریاضی - زیست  - فیزیک- شیمی

 

 

توضیحات منابع کنکور سراسری 1400

منابع کنکور سراسری 1400 تمامی رشته ها به این صورت می باشد که  اگر قصد شرکت در کنکور سراسری 1400 را دارید و یکی از داوطلبان رشته های ریاضی ، تجربی و یا انسانی هستید لازم است در مورد منابع کنکور 1400 اطلاعات لازم را کسب نمایید . ما در این پست قصد داریم منابع درسی کنکور 1400 که از سوی سازمان سنجش هر ساله اعلام می شود را معرفی نماییم .منابع کنکور سراسری 1400 تمامی رشته ها .

منابع کنکور سراسری 1400 تمامی رشته ها. با توجه به اینکه کتاب های درسی منبع اصلی طراحی سوالات در کنکور سراسری هستند لذا لازم است که کلیه ی داوطلبان علاوه بر کتاب های کمک درسی ، کتاب های درسی دوره متوسطه دوم که منبع اصلی طراحی سوالات در کنکور سراسری است را نیز مطالعه نمایند . منابع کنکور سراسری 1400 تمامی رشته ها.   طبق اطلاعیه ی منتشر شده از سوی سازمان سنجش در کنکور 1400 فقط از کتاب های درسی نظام جدید سوال طرح می شود لذا منابع کنکور 1400 نظام جدید و نظام قدیم برای هر دو دسته از داوطلبان یکسان است و داوطلبان نظام قدیم که قصد شرکت در کنکور سراسری 1400 را دارند لازم است منابع درسی کنکور 1400 نظام جدید را مطالعه نمایند .منابع کنکور سراسری 1400 تمامی رشته ها .ما در این پست به معرفی منابع کنکور تجربی 1400 ، منابع کنکور ریاضی 1400 و همچنین منابع کنکور انسانی 1400 در دروس عمومی و اختصاصی می پردازیم و به کلیه داوطلبان توصیه میشود منابع کنکور 1400 را به طور کامل مطالعه نمایند زیرا منبع اصلی برای طراحی سوالات کنکور 1400 این منابع هستند .

 

 همچنین برای دریافت کشاوره تخصصی بهرتین منابع کمک درسی برای کنکور 1400 ، با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

 

توصیه هایی در مورد انتخاب بهترین منابع کنکور تجربی 1400

با توجه به اینکه در سال 1400  دو کنکور مجزا برای داوطلبان نظام قدیم و جدید برگزار نمی شود لازم است داوطلبان منابع معرفی شده را با توجه به سال چاپ و کد هر کتاب درسی تهیه کرده و مورد مطالعه قرار دهند . به یاد داشته باشید در زمینه انتخاب و مطالعه منابع ، اولویت با کتاب های درسی است و باید هر داوطلب پس از مطالعه و تسلط بر کتب درسی ، به کتاب های کمک آموزشی روی بیاورد . کتاب هایی که در بالا معرفی شده است بر اساس اولویت است و اگر یکی از کتاب های کمک آموزشی در هر درس را دارید نیاز به تهیه منابع دیگر نیست و توصیه می شود که فقط یک منبع را تهیه کرده و روی آن تسلط یابید زیرا که تعدد منابع شاید در ابتدا باعث اطمینان خاطر داوطلب شود ولی بعد از گذشت اندک زمانی ایجاد سردرگمی می کند . دقت داشته باشید که لازم است هر داوطلب کتابی را که راحت تر درک می کند و فهم آن برایش راحت تر است را تهیه نماید . اگر در انتخاب منبع مناسب نیاز به راهنمایی دارید می توانید  می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند. در زمینه شرایط شرکت در کنکور سراسری 1400 , برنامه ریزی کنکور سراسری 1400 , سهمیه مناطق و ایثارگران کنکور و منابع کنکور 1400 شما داوطلبان را راهنمایی نمایند . همچنین می توانید از نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری و نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری استفاده کنید .

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com