تاریخ و ساعت برگزاری آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 1402-1403
تاریخ : 1375/3/26       

دوستان عزیز ما در این مقاله در مورد تاریخ و ساعت برگزاری آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 1402 - 1403 اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. طبق آخرین اخباری که به دست ما رسیده تاریخ و ساعت دقیق برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی در ادامه برایتان بیان کرده ایم و توجه داشته باشید که کارت ورود به جلسه، صرفاً برای دانش آموزانی فعال خواهد شد که پرداخت خود را به صورت کامل انجام داده و کد رهگیری دریافت نموده باشند.که شما عزیزان می توانید در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا همکاران ما راهنمایی های کامل را در اختیارتان قرار دهند.

 

 

عزیزان همراه می توانید برای کسب اطلاع بیشتر به خصوص تاریخ و ساعت برگزاری آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 1402 - 1403 می توانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل کرده و از اطلاعات مشاوران بهره مند شوند.

 

    

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613  تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

 

 

 

تاریخ و ساعت برگزاری آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 1402-1403

تاریخ و ساعت برگزاری آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 1402-1403  هنوز اعلام نشده است. آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، احتمالا،در خرداد ماه 1402-1403 برگزار می گردند اما در رابطه با زمان ثبت نام یا برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، اطلاعاتی در دست نمی باشد.و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی ها و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.


پرداخت هزینه - زمان آزمون سمپاد
 

به اطلاع ثبت نام شدگان آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در سال تحصیلی 1402-1403 می رساند:

1- دریافت هزینه آزمون: دریافت هزینه ثبت نام آزمون ورودی، آغاز نشده است و اطلاع رسانی از طریق همین سامانه انجام می شود .

2- زمان آزمون : این سازمان در خصوص زمان آزمون در حال رایزنی و هماهنگی های لازم با مجموعه های مرتبط است و بطور یقین زمان آن به بعد از امتحانات نهایی دانش آموزان موکول گردید.

خواهشمند است هفته ای یکبار از این سامانه جهت اخذ اطلاعات دقیق بازدید بعمل آورده و اطلاعیه های آنرا بدقت مطالعه کنید.

 

 

اطلاعاتی در مورد آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 1402-1403

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1402-1403، چند روز قبل از تاریخ برگزاری آن می باشد. نکته ای که برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان سال جاری وجود دارد این است که تمامی ثبت نام کنندگان آزمون های مذکور، می بایست 20 روز قبل از تاریخ برگزاری آن ها در خرداد ماه 1402-1403 نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402-1403 اقدام کنند تا بتوانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

همان گونه که از زمان ثبت نام و برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، جزئیاتی در دست نیست، در رابطه با کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1402-1403 نیز، نمی توان به طور دقیق اظهار نظر کرد.

نحوه دسترسی به کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان سال جاری به صورت اینترنتی و مطابق با مراحل زیر می باشد.و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی ها و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

    ابتدا وارد سامانه پادا شوید.

از سربرگ آموزش، عبارت تیزهوشان را انتخاب کنید.

    در گام بعدی، نام کاربری و رمز عبور پادا را وارد نمایید.

    پس از وارد شدن به منوی اصلی سامانه مذکور، بر روی لینک فعال شده ” کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 1402-1403“ کلیک کنید تا بتوانید کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و پرینت بگیرید.


اگر پس از مطالعه این مطلب، هم چنان علامت سوالی در ذهن شما باقی مانده است، می توانید از طریق تماس با سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر و تاریخ و ساعت برگزاری آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 1402-1403 از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی ها و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com