دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400
تاریخ : 1400/2/29       

عزیزانی که قصد دارند امسال در آزمون سراسری سال آینده یعنی 1400 شرکت کنند ابتدا باید دفترچه آزمون سراسری 1400را دریافت کنند و آن را مطالعه کنند تا از شرایط و همه جزئیات آن مطلع شوند یکه این دفترچه را قبل از دادن آزمون دریافت می کنند و یک دفترچه ی دیگری به نام دفترچه انتخاب رشته را بعد از آزمون دریافت می کنندو همچنین موضوع مورد بحث ما در این مقاله در مورد دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 می باشد.هر ساله بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1400 توسط سازمان سنجش ، هرکدام از متقاضیان کنکور سراسری و دانشگاه آزاد از یکدیگر جدا خواهند شد . سازمان سنجش دفترچه ای به عنوان دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد دفترچه ای تحت عنوان دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر می کنند . داوطلبان تحصیل در دانشگاه های سراسری باید دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری را دانلود کنند و همچنین برای اطلاع از چگونگی دفترچه انتخاب رشته می توانید مقاله ما را معالعه کنید و در صورت مواجه با هر گونه سوال در این خصوص با سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

عزیزان همراه سایت نظام وظیفه می توانید برای کسب اطلاع بیشتر به خصوص دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 می توانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل کرده و از اطلاعات بهره مند شوند.

 

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد
،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

 

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400

هر ساله بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1400 توسط سازمان سنجش ، مسیری که متقاضیان تا کنون با هم آمده اند از این به بعد از هم جدا می شود.در انتخاب کنکور سراسری و دانشگاه آزاد از یکدیگر جدا خواهد شد . سازمان سنجش دفترچه ای تحت عنوان دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد دفترچه ای تحت عنوان دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر می کنند . داوطلبان تحصیل در دانشگاه های سراسری باید دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری را دانلود کنند . دفترچه انتخاب رشته متقاضیان کنکور سراسری برای 3 گروه آزمایشی ریاضی ، انسانی ، تجربی به صورت جداگانه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و و برای متقاضیان کنکور هنر و کنکور زبان نیز تنها یک دفترچه منتشر خواهد گردید .

در این دفترچه هر آن چه که داوطلب برای شرکت در مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری به آن نیاز دارد به طور دقیق و کامل آورده شده است . به اینترتیب داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه کنکور سراسری 1400 مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 به منظور انتخاب کد رشته محل های روزانه ، شبانه ( نوبت دوم ) ، غیر انتفاعی ، پیام نور ، پردیس خودگردان ( بین الملل ) می باشند ، می بایست برای آشنایی بیش تر با شرایط و ضوابط و لیست رشته محل های ارائه شده ، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 را دانلود کرده و با دقت مطالعه نمایند . و برای اطلاع از جزئیات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی تجربی انسانی و... می توانید با سامانه صدای مشاور ما در تماس باشید.

 

 

 

توضیحات مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400، شامل توضیحات نحوه تاثیر هریک از سهمیه های موثر در کنکور سراسری از جمله سهمیه مناطق ، سهمیه ایثارگران ، رزمندگان و خانواده شهدا و سایر سهمیه ها همچنین تعهدات تحصیل رایگان پذیرفته شدگان سهمیه های مختلف و نحوه بومی گزینی ، توزیع ظرفیت در رشته ها و دوره های مختلف و شرایط کلی تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ( دوره های روزانه ، شبانه ، دانشگاه فرهنگیان ، نیمه حضوری ، پیام نور و غیرانتفاعی ، مجازی ( الکترونیکی ) ، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد ) و آمار کل پذیرش در تمامی دوره های روزانه ، شبانه ( نوبت دوم ) ، پردیس خودگردان ، ظرفیت مازاد ، مجازی ، سهمیه مناطق محروم ، دانشگاه فرهنگیان ، دانشگاه غیرانتفاعی و پیام نور در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت هر دانشگاه و ظرفیت پذیرش هر رشته در هر دانشگاه و نحوه پذیرش ( با آزمون ، صرفا براساس کد سوابق تحصیلی کنکور ) بطور جداگانه می باشد که متقاضیان باید با توجه به این جدول ها انتخاب رشته خود را انجام دهند . توصیه می شود هر داوطلب هنگام گزینش هر کد رشته محل به نحوه پذیرش آن ( با آزمون ، بدون آزمون ) ، ظرفیت و جنسیت پذیرش آن کد رشته دقت کنند .  با توجه به نکات مهمی که در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 آورده شده ، به داوطلبان توصیه می کنیم در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص بند های مختلف دفترچه با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه صدای مشاور تماس گرفته و از خدمات مشاوره بهره مند شوند . هم چنین به علاقه مندان به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد توصیه می کنیم پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1400 ، شرایط و ضوابط آن را مطالعه کرده و برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام نمایند .

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com