epolice.ir خدمات الکترونیک نیروی انتظامی
تاریخ : 1375/3/9       

دوستان و مشمولان عزیز ما در این مقاله اطلاعاتی در مورد epolice.ir خدمات الکترونیک نیروی انتظامی در اختیار شما قرار داده ایم. و مشمولان عزیز در صورت مواجه با هر سوال می توانند به این سایت مراجعه کنند.

 

 ما در این مقاله در مورد موضوعات زیر بحث کرده ایم :

خدمات الکترونیک نیروی انتظامی

توصیه های امنیتی سایت epolice.ir

خدمات الکترونیکی نظام وظیفه کد سخا

 

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد
،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

epolice.ir

epolice.ir : خدمت سربازی باید بعد از سن 18 سالگی مشمولان انجام شود. اعزام به خدمت سربازی مانند هر چیز دیگری نیاز به انجام یک سری امور دارد که می تواند به صورت حضوری یا غیر حضوری انجام شود. اگر شما جزو مشمولان سربازی هستید، حتما با سایت سازمان نظام وظیفه آشنایی دارید. این سایت بسیاری از خدمات مربوط به خدمت سربازی مانند قوانین و مقررات، آموزش ها، آخرین اخبار مربوط به قوانین معافیت ها، مشاوره های غیر حضوری، سوالات متداول و ... را در خود جای داده است.

epolice.ir - یکی دیگر از امکانات این سایت، وجود سامانه خدمات الکترونیک سخا انتظامی می باشد. این سامانه که به سامانه سخا سربازی نیز معروف است، بسیاری از خدمات مربوط به خدمت سربازی را ارائه می دهد که یکی از مهم ترین آن ها امکان پیگیری وضعیت مشمول برای اعزام به سربازی است.

اما چرا به سامانه خدمات الکترونیک سخا نظام وظیفه، سایت سخا نیز می گویند؟ دلیل این امر این است که شما برای ورود به این سامانه باید کد سخا سربازی خود را به عنوان رمز عبور وارد نمایید. همین اتفاق موجب شده است که سامانه خدمات الکترونیک سخا نظام وظیفه به سامانه سخا سربازی معروف شود. کد سخا، یک کد 5 رقمی مورد نیاز سربازان است که سربازان با استفاده از آن می توانند بسیاری از امور مربوط به سربازی خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

سامانه خدمات الکترونیک سخا انتظامی که با آدرس services.epolice.ir، مشخص می شود، بسیاری از خدمات مربوط به مشمولان را به صورت غیر حضوری ارائه می دهد. به طور مثال اگر مشمولی بخواهد بداند که تا چه میزان مراحل اعزام به سربازی را طی کرده و یا تا چه زمانی باید خدمت سربازی خود را انجام دهد، می تواند به سامانه خدمات الکترونیک سخا نظام وظیفه مراجعه کند و وضعیت سربازی خود را در هر شرایطی بررسی کند. البته لازم به ذکر است که سامانه سخا سربازی، خدمات متنوع دیگری را ارائه می دهد که در ادامه مقاله آن را ذکر خواهیم کرد.epolice.ir 

epolice.ir : 

یکی دیگر از نگرانی های مشمولین خدمت سربازی این میباشد که سایت مرجعی برای کسب اطلاع از قوانین و شرایط خدمت سربازی و سازمان نظام وظیفه پیدا کنند تا اخبار به روز و رسمی سازمان نظام وظیفه را در اختیارشان قرار دهد سایت www.s-moshaver.com با بهترین و به روزترین و جامع ترین مطالب خود راهنمای مناسبی برای مشمولین خدمت سربازی میباشد.مشمولین خدمت سربازی میتوانند با استفاده از مشاوره تلفنی نظام وظیفه سامانه صدای مشاور و مشاوین مجرب سامانه صدای مشاور  از سراسر نقاط کشور از 8 صبح تا 12 شب پاسخ همه ی سوالات خود را بیابند.از مهم ترین مواردی که مشمولین خدمت سربازی میباست اطلاعات کاملی داشته باشند عبارتند از :امریه خدمت سربازی,کسری خدمت سربازی,معافیت خدمت سربازی,دفترچه نظام وظیفه ,خرید خدمت سربازی,مدت خدمت سربازی,مدت آموزشی خدمت سربازی و ...که سامانه صدای مشاور پاسخ دهنده همه سوالات در خصوص مسائل مربوط و به نظام وظیفه میباشد.epolice.ir 

بسیاری از مشمولن خدمت سربازی به دنبال کانال تلگرام مرجع و مطمئنی میباشند که اخبار دقیق و بروز مربوط به خدمت سربازی را دراختیار این عزیزان قرار دهدکه ما در این مقاله کانال مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه :https://t.me/moshavere2222  را معرفی میکنیم.این کانال مشاوره آخرین تغییرات و آخرین اخبار مربوط به خدمت سربازی را به طور دقیق در اختیار مشمولین خدمت سربازی قرار میدهد.

 

 

 

خدمات الکترونیک نیروی انتظامی

epolice.ir - شرکت پژوهش و توسعه نیروی انتظامی و سازمان وظیفه عمومی جهت رفاه حال مشمولان محترم برای ارتقا سطح خدمات الکترونیک با استفاده از فناوری‌های روز، خدمات زیر را به صورت اینترنتی و از طریق سایت epolice.ir در اختیار مردم عزیز قرار داده اند.از جمله خدماتی که این سازمان ارائه می دهد عبارت است از:

  • ثبت درخواست ارسال مجدد كارت‌های عودتی (کارت‌های معافیت یا پایان خدمت برگشت خورده از پست)
  • ثبت درخواست تمدید و تعجیل اعزام به خدمت
  • ثبت درخواست مجوز خروج از كشور (دانشجویانی که به خدمت نرفته یا خدمتشان ناتمام مانده است)


برای دسترسی به این خدمات از منوی بالای سایت به بخش دفتر مجازی/وظیفه عمومی/خدمات اینترنتی وظیفه عمومی مراجعه نمایید.
برای استفاده از این خدمات علاوه بر کد ملی، كد سخا سربازی (سامانه خدمات الكترونیكی) نیاز است كه مشمولان محترم می‌توانند این كد را از كلیه دفاتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+10) با ارایه کارت ملی دریافت نمایند.epolice.ir 

 

توصیه های امنیتی سایت epolice.ir

epolice.ir - امروزه پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات  حاصل از آن، باعث ارائه خدمات جدیدی شده است که تجارت الکترونیک به عنوان یکی از قسمت های مهم به وجود آمده از فن­آوری اطلاعات می باشد .از این رو در دنیای تجارت الکترونیک مصرف کنندگان به راحتی بدون ترک محل خود به هزاران فروشگاه اینترنتی دسترسی دارند، با توجه به رشد 10 تا 20 درصدی سالیانه خرید از فروشگاههای اینترنتی، این فرآیند به مرور زمان به بخشی از زندگی ما تبدیل می­شود و اکثرا خرید هایمان از این طریق می باشد که تنها با یک کلیک و باز کردن صفحه وب سایت فروشگاه اینترنتی، خرید آنلاین می توانند هر محصولی که مورد نیازشان است را فراهم کنند. بنابراین انتظار می­رود علاوه بر کیفیت محصول و دریافت به موقع آن توسط مشتریان، فرآیند پرداخت آسان داشته باشند و امنیت آنها نیز حفظ شود.

epolice.ir  . رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا با بیان مطلب فوق گفت: هموطنان عزیز اگر قصد خرید اینترنتی دارند عجله نکنند و با دقت فرآیند خرید را انجام دهند و نسبت به تهدیدات امنیتی سایبری و کلاهبرداری­های این فضا آگاه باشند. کاربران در زمان انجام این نوع از خریدها باید بیشتر از هر زمان دیگری تامین امنیت خود را جدی بگیرند. به عنوان نمونه خطری که برای خریداران آنلاین وجود دارد فریب خوردن و پاسخ دادن به ایمیل های جعلی است که ظاهرا از طرف فروشندگان معتبر ارسال می شود و با کلیک کردن روی آنها به سایت­های جعلی هدایت می­شوند این ایمیل­ها تلاش می­کنند با پیشنهادات ویژه و فروش کالاها با قیمت­های ارزانتر توجه کاربران را جلب نموده و اطلاعات شخصی آنها را به سرقت ببرند. وی اشاره کرد که با رعایت نکاتی جزئی، هموطنان عزیز می­توانند به صورت امن و ساده خریدهای آنلاین را انجام دهند و این فرآیند برای آنها لذت بخش باشد.

 

خدمات الکترونیکی نظام وظیفه کد سخا

سامانه سخا به هر قرارگاه خدمت سربازی در کشور دارای یک کد اختصاص داده است که مشخصه آن قرارگاه می باشد. کد سخا , که برای هر سرباز محل اعزام را به او اعلام می کنند اما به علایلی خاص آن کد را یک روز قبل از اعزام اعلام می کنند .کد سخا تنها یک شناسه است مختص به هرفرد در سازمان نظام وظیفه و ربطی به ارگان خدمت و کد آموزشی  ندارد. از کد سخا به همراه شماره ملی برای ورود به سایت نظام وظیفه استفاده میشود و شرایط اعزام،امریه، تعویض کارت و…را نشان میدهد.

 

 

 



مشمولین خدمت سربازی میباست درصورت مواجه شدن با هرگونه سوال :



 

 

 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com