پروژه کسر خدمت لیسانس 1400
تاریخ : 1400/3/5       

دوستان عزیز ما در این مقاله موضوع پروژه کسر خدمت لیسانس1400  را مورد بررسی قرار داده ایم.همانطور که میدانید یکی از دغدغه های اصلی جوانان امروزه گذراندن دوره خدمت سربازی می باشد به همین خاطر پیوسته دنبال راه هایی برای معافیت و یا کسر خدمت سربازی می باشند. و یکی از این راه ها گرفتن پروژه کسری خدمت سربازی می باشد. در رابطه با کسری خدمت مشمولان دارای مدرک فوق لیسانس و بالاتر  می توان گفت هر یک از این مشمولان می‌توانند بین ۲ تا ۱۹ ماه کسری خدمت دریافت کنند، محدودیتی هم برای انتخاب پروژه وجود ندارد، اما موضوعی که انتخاب می‌کنند باید متناسب با رشته و تخصص‌شان باشد.

 

عزیزان همراه سایت نظام وظیفه می توانید برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص خبر های نظام وظیفه به خصوص پروژه کسر خدمت لیسانس 1400 می توانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل کرده و از اطلاعات مشاوران تخصصی نظام وظیفه بهره مند شوید.

 

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

 

 

پروژه کسری خدمت لیسانس

کسری خدمت مشمولان دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر به این صورت می باشد که پروژه کسری خدمت تا اوایل سال جاری به صورت متمرکز در ستاد کل و بنیاد علمی نخبگان انجام می‌شد و مراجعه افراد برای این منظور مشکلاتی را ایجاد کرده بود. در سال جاری برای استفاده بهتر از خدمت این افراد پروژه کسری خدمت سربازی این دسته از مشمولان از حالت متمرکز خارج شد، در حال حاضر مسئولیت کار به ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع محول شد و ستاد کل نیز امور اجرایی پروژه‌هایی در خصوص روش‌های عالی دفاع ملی را قبول و اجرا می‌کند.

افراد واجد شرایط شامل کسانی است که یا دانشجوی فوق لیسانس هستند یا فارغ‌التحصیل شده‌اند، این افراد در طول یک سالی که قبل از اعزام به خدمت فرصت دارند باید برای دریافت این نوع از کسری خدمت سربازی اقدام کنند، چراکه پروژه تحقیقاتی در حین خدمت ارائه نمی‌شود.این افراد می‌توانند به یکی از مراکز تحقیقاتی نیروهای مسلح مانند جهاد خودکفایی ارتش، مراکز تحقیقاتی وزارت دفاع و ... مراجعه و پروژه‌های تحقیقاتی خود را انتخاب کرده و مسیر اجرا و دریافت کسری خدمت هم از سوی هریک از نیروهای مسلح انجام خواهد شد. روشهای دریافت پروژه نیز در همه نیروهای مسلح نزدیک بهم است، اما مسئولیت تشکیل کمیسیون و بررسی پرونده‌ها در هر یک از نیروهای مسلح به طور مستقل انجام می‌شود.هر یک از این مشمولان می‌توانند؛ بین ۲ تا ۱۹ ماه کسری خدمت دریافت کنند. محدودیتی هم برای انتخاب پروژه وجود ندارد، اما موضوعی که انتخاب می‌کنند، باید متناسب با رشته و تخصص‌شان باشد.


 

 

 

مدارک مورد نیاز جهت دریافت کسری خدمت لیسانس

برای اخذ پروژه کسری خدمت باید مدارک زیر را به بنیاد  نخبگان تحویل دهید .

  • گواهی اشتغال به تحصیل جهت دانشجویان لیسانس
  • کپی و اصل شناسنامه
  • کپی و اصل کارت دانشجویی
  • یک قطعه عکس
  • تکمیل فرم کسر خدمت

 

 

 

شرایط گرفتن پروژه کسری خدمت لیسانس

دانشجویان مقطع لیسانس علاقمند به اجرای پروژه برای نیروهای مسلح می‌توانند مطابق دستورالعمل مربوطه، برای انجام پروژه، از کسر خدمت سربازی نیز استفاده شوند. این پروژه‌ها می بایست حتما از مراکز نظامی مورد تایید بنیاد نخبگان نیروهای مسلح باشد. لازم به ذکر است بنیاد نخبگان نیروهای مسلح زیرمجموعه ستاد کل نیروهای مسلح بوده و ارتباطی با بنیاد ملی نخبگان ندارد. البته بنیاد ملی نخبگان نیز برای دانشجویان و دانش آموختگانی که دارای شرایط نخبگی باشند امتیازاتی در زمینه خدمت سربازی ارائه می‌کند؛ اما با توجه به گستردگی پروژه های سربازی بنیاد نخبگان نیروهای مسلح، در اینجا صرفا به معرفی و تشریح مراحل کسر خدمت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح می پردازیم. دو دسته پروژه در کسری خدمت وجود دارد. اول این که شما پروژه ساخت یا تحقیقاتی سنگین برداشته‌اید و بالای شش ماه کسری می‌خواهید دوم این که شما کمتر از شش ماه کسری برای پروژه‌ی خود می‌خواهید.
در مورد اولی داوری سخت است و باید مراحل خاص خود را طی کند تا تایید شود اما پروژه‌های زیر را ندارد و سریع‌تر تصویب می‌شود. خیلی‌ها معتقدند انجام چند پروژه زیر شش ماه بهتر از انجام یک پروژه بالای شش ماه است.

اگر پایان نامه شما کاربرد نظامی داشته باشد می‌توانید پایان نامه را همراه با سی دی آن به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح تحویل داده و انها پایان نامه شما را برای داوری به یکی از مراکز نظامی مربوط می‌فرستند. آن‌ها نیز نظر خود را راجع به میزان کسری خدمت برای سازمان می‌فرستند. درنظر داشته باشید که درحال حاضر بیش از 12ماه کسری خدمت نمی‌دهند حتی اگر 20 پروژه انجام بدهید.

 

 

 

مزایای انجام پروژه کسری خدمت

دانشجویان دانشگاهی اگر حتی یک روز از خدمت سربازی کم بشود می تواند در آینده شغلیشان تاثیر گذار باشد. علاوه بر این با اخذ پروژه کسری سربازی، خدمت آسان تر را می توانید داشته باشید. مزیت دیگر پروژه کسری خدمت آن است که همزمان با تحصیل می توانید اقدام به انجام پروژه نمایید. اخذ پروژه کسری خدمت سربازی دشوار نیست. اما از بزرگترین دغدغه فارغ التحصیلان دانشگاهی است. حتی دارندگان مدرک کارشناسی هم تحت شرایط خاصی می توانند نسبت به انجام پروژه کسری خدمت اقدام نمایند. و همچنین مزیت دیگر پروژه پرداخت قسطی هزینه پروژه کسری خدمت می باشد.

 

 

برای یافتن پاسخ تمام سوالات خود میتوانند با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرند و از تمام جزییات مربوط به این مساله مطلع شوند. همچنین برای دریافت جدید ترین اخبار مربوط به نظام وظیفه عضو کانال تلگرام نظام وظیفه شوید.

 

 

 

 

 

 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com