کنکور 1400 برای افراد نظام قدیم چگونه است
تاریخ : 1400/1/22       

کنکور 1400 برای افراد نظام قدیم چگونه است ؟

 

 

سازمان سنجش کشور اعلام کرد تنها منبع اصلی کنکور سراسری 1400 کتاب های نظام جدید هستند که شامل کتابهای پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم در رشتهای ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی می باشد.


در کنکور سراسری 1400 هیچگونه سوالی ازکتاب های نظام قدیم طرح نمی شود . و داوطلبان نظام قدیم موظفند فقط کتاب های نظام جدید را منبع درسی خود قرار دهند.

 

 

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 
9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

 

 

پشت کنکوری های نظام قدیم در کنکور 1400

مهمترین مشکلی که در کنکور سراسری 1400 مشخص است اینست که افرادی که پشت کنکور نظام قدیم هستند و می خواهند در کنکور سراسری 1400 شرکت کنند دیگر نمی توانند کتاب های نظام قدیم خود را که گذارندند برای کنکور سراسری 1400 بخوانند و لازم هست کتاب های نظام جدید را منبع اصلی مطالعه خود قرار دهند.

 

 

 

 

تغییرات منابع کنکور 1400 برای داوطلبان نظام قدیم

با بررسی کلی کتاب های نظام جدید نسبت به کتاب های نظام جدید به این نتیجه خواهیمم رسید که در کتاب های عمومی و اختصاصی چهارچوب کلی مطالب مشابه است و در بسیاری از درسها و فصل ها مطالب مشترک زیاد است. و داوطلبان نظام قدیم با بررسی و مطالعه مختصر متوجه این شباهت ها می شوند اما لازم به توجه است که برخی مطالب جدید به کتاب های درسی نظام جدید اضافه شده است که در کتاب های نظام قدیم نیست که داوطلبان نظام قدیم حتما باید به این موضوع توجه کنند.

با توجه به این مطالب گفته شده، داوطلبان نظام قدیم نگرانی را از خودشان دور کنند و می توانند با مطالعه و برنامه ریزی درست به تسلط به مطالب بپردازند و در کنکور سراسری 1400 موفق شوند.  





منابع کنکور 1400

طبق اطلاعیه سازمان سنجش کشور از سوی سایت رسمی خود ، منابع کنکور سراسری کتاب های نظام جدید که شامل کتابهای پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم در رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی می باشد


برای اطلاع از نحوه برگزاری کنکور سراسری و تاثیر معدل در کنکور کلیک کنید.

 

دانش آموزان برای دریافت مشاوره کنکور 1400 با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com