منبع سوالات کنکور 99
تاریخ : 1399/6/6       

منبع سوالات کنکور 99

 

 

سازمان سنجش کشور اعلام کرد تنها منبع اصلی کنکور سراسری 99 کتاب های نظام جدید هستند .
در کنکور سراسری 99 هیچگونه سوالی ازکتاب های نظام قدیم طرح نمی شود . و داوطلبان نظام قدیم موظفند فقط کتاب های نظام جدید را منبع درسی خود قرار دهند.

 

 

منابع کنکور سراسری 99

 

طبق اطلاعیه سازمان سنجش کشور از سوی سایت رسمی خود ، منابع کنکور سراسری کتاب های نظام جدید که شامل کتابهای پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم در رشتهای ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی می باشد.

 



پشت کنکوری های نظام قدیم در کنکور سراسری 99

مهمترین مشکلی که در کنکور سراسری 99 مشخص است اینست که افرادی که پشت کنکور نظام قدیم هستند و می خواهند در کنکور سراسری 99 شرکت کنند دیگر نمی توانند کتاب های نظام قدیم خود را که گذارندند برای کنکور سراسری 99 بخوانند و لازم هست کتاب های نظام جدید را منبع اصلی مطالعه خود قرار دهند.

 

 

 

 

 ,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور"

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

 

تغییرات منابع کنکور سراسری 99 برای داوطلبان نظام قدیم

با بررسی کلی کتاب های نظام جدید نسبت به کتاب های نظام قدیم به این نتیجه خواهیم رسید که در کتاب های عمومی و اختصاصی چهارچوب کلی مطالب مشابه است و در بسیاری از درسها و فصل ها مطالب مشترک زیاد است. و داوطلبان نظام قدیم با بررسی و مطالعه مختصر متوجه این شباهت ها می شوند اما لازم به توجه است که برخی مطالب جدید به کتاب های درسی نظام جدید اضافه شده است که در کتاب های نظام قدیم نیست که داوطلبان نظام قدیم حتما باید به این موضوع توجه کنند.
با توجه به این مطالب گفته شده، داوطلبان نظام قدیم نگرانی را از خودشان دور کنند و می توانند با مطالعه و برنامه ریزی درست به تسلط به مطالب بپردازند و در کنکور سراسری 99 موفق شوند.  
برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برگزاری کنکور سراسری 99 کلیک کنید.
 

 







 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com