شرایط معافیت مددجویان خدمت سربازی در سال 99
تاریخ : 1399/7/21       

شرایط معافیت مددجویان خدمت سربازی در سال 99اعلام شد.تمامی مشمولان نظام وظیفه عمومی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی یا سازمان بهزیستی باشند، به عنوان کسانی که می توانند از ماده 44 مددجویان استفاده نمایند، به حساب می آیند. معافیت مددجویان  99بدین معناست که فرزندان ذکور والدینی که معلول هستند یا خواهر و برادر معلول دارند یا اینکه همسر معلول دارند، می توانند معاف شوند. معافیت حق کسانی است که شرایط معافیت مددجویان را دارند و باید از این فرصت استفاده کنند.برای اینکه با قانون نظام وظیفه مربوط به مددجویان و شرایط معافیت مددجویان و تعریف مددجویان آشنا شوید، ادامه مطالب را دنبال کنید.

 

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

  ,,,,,,,,,

 

 

 

شرایط معافیت مددجویان خدمت سربازی در سال 99

مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان شرایط معافیت از سربازی افراد تحت پوشش این نهاد گفت: فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار که تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و فرزندان خانواده‌هایی که سرپرست آن از کار افتاده است و سه خواهر دارند نیز از سربازی معاف خواهند شد.شرایط معافیت مددجویان خدمت سربازی

مجید زارع فرد  ادامه با بیان اینکه 9271 نفر در سال 99از این تسهیلات استفاده کرده‌انداظهار کرد: تا کنون 374 مورد نیز با استفاده از خدمات معافیت مربوط به از کارافتادگی سرپرست خانوار به همراه سه خواهر، از خدمت سربازی معاف شده اند. همچنین 2470 مورد نیز از معافیت مربوط به زنان سرپرست خانوار بهره‌مند شدند.شرایط معافیت مددجویان خدمت سربازی

زارع فرد در ادامه با اشاره به خدمات کاهش تعرفه صدور کارت معافیت نیز برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تا کنون برای 1165 نفر از افراد مشمول سربازی تحت پوشش کمیته امداد هزینه این خدمات کاهش یافته است.مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به خدمات این کمیته به سربازانی که مشمول معافیت نمی‌شوند اما تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند تصریح کرد: بر اساس توافق و مکاتباتی که با سازمان نظام وظیفه انجام شده است، با توجه به اینکه این افراد نان آور خانواده محسوب می‌شوند مقرر شده تا محل خدمت آنان نزدیک محل سکونت‌شان باشد. به این ترتیب در سال جاری 5261 نفر نیز از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

 

 

 

 

معافیت مددجویان خدمت سربازی در سال 99 شامل چه کسانی میشود؟

یکی از پسران مادران فاقد همسر که توسط کمیته امداد امام خمینی یا مراکز بهزیستی حمایت می شوند، مشمول معافیت مددجویان می شوند.مشمولانی که تک پسر خانواده هستند و سه خواهر دارند، نکته ی مورد توجه در این مورد این است که یکی از والدین فرد مشمول باید از طرف کمیته امداد یا سازمان بهزیستی مورد حمایت باشد.مشمولان دارای همسر معلول ابتدا از معافیت موقت 5 ساله و در صورت استمرار ازدواج کارت معافیت دائم دریافت می کند و اگر هم همسر وی فوت نماید در صدور کارت معافیت او مشکی ایجاد نخواهد شد.

تک پسران خانواده های دارای 3 دختر:

این افراد باید تنها پسر خانواده و دارای سه خواهر باشند. از دیگر ملاک های معافیت این افراد این است که پدر یا مادر آن ها تحت پوشش کمیته امداد یا سازمان بهزیستی باشند.فقط مشمولان دیگری با شرایطی متفاوت از موارد گفته شده می توانند از ماده 44 قانون نظام وظیفه عمومی استفاده کنند و معافیت مددجویان بگیرید.مددجویانی که تحت پوشش کمیته امداد و سازمان های بهزیستی قرار دارند، اگر دارای فرزند پسر باشند، از خدمت سربازی معاف می شوند. در واقع این مشمولان می توانند بر طبق قانون مددجویان معاف شوند. مادری که فاقد همسر است یا همسر او فوت کرده است، یکی از فرزندان پسر او از سربازی معاف می شود. مادر این مشمول باید از طریق کمیته امداد یا بهزیستی تحت حمایت باشد. معافیت پسر مددجویان ضوابط مربوط به خود را داراست.

 

 

 

شرایط معافیت مددجویان کمیته امداد در سال 99

معافیت از خدمت سربازی برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد برای خانواده هایی که پدر فوت کرده است، والدین از هم طلاق گرفته اند و دختران دارای یک برادر امکان پذیر است. شرایط معافیت مددجویان کمیته امداد با توجه به این سه شرط مورد ارزیابی قرار می گیرد که با هدف ایجاد بستر اشتغال برای مددجویان و برگرداندن استقلال اقتصادی به زندگی آنان است. احتمال دارد مشمول معافیت مددجویان کمیته امداد باشید. اما از این امر با خبر نباشید یا اطلاعات ناقص در این زمینه شما را سردرگم کرده باشد. برای همین جهت بهره مندی از معافیت مددجویان کمیته امداد با مشاوران متخصص مرکز تماس بگیرید.برادر ناتنی می تواند از قانون معافیت سه خوهر استفاده کند.


قانون معافیت مددجویان یا معافیت های مددجویان شرایط خاص خود را دارد و برای خانواده های با شرایط خاص است. قانون معافیت مددجویان کمیته و بهزیستی برای تک پسران خانواده های دارای سه دختر و بیشتر این است که فرد مشمول از سربازی غیب نداشته باشد. قانون معافیت ممدجویان دارای مادران مجرد این است که همسر وی یا فوت کرده باشد یا اینکه طلاق گرفته باشد. در واقع قانون معافیت مددجویان ضوابط و معیارهای معافیت افرادی را شامل می شود که شرایط حضوری در دوره ی سربازی را ندارند، باید معاف شوند.

 

 

 

  " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com