نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی در سال 1400
تاریخ : 1375/2/19       

نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی در سال 1400 : یکی از مهم ترین مزایای رفتن به خدمت سربازی این میباشد که دوران خدمت سربازی جزء سوابق بیمه محسوب میشود و مشمولین خدمت سربازی میتوانند از این سوابق بیمه دوران خدمت سربازی در زمان بازنشتگی خود استفاده کنند.سوالاتی در خصوص بیمه در دوران خدمت سربازی ذهن مشمولین را درگیر کرده است سوالاتی از قبیل : نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی ، مشاهده سوابق بیمه سربازی یا نحوه محاسبه بیمه خدمت سربازی و میزان حقوق سربازان در دوران خدمت سربازی و .... که ما در این مقاله توضیحاتی در خصوص موارد ذکر شده خواهیم داد....

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی در سال 1400

برای مشاهده سوابق بیمه سربازی در سامانه سابقه بیمه ابتدا باید ثبت نام کرده و پس از ایجاد حساب کاربری می توانید سوابق بیمه پرداختی خود را مشاهده کنید.برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری به روش زیر عمل نمایید ( در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید نیازی به ثبت نام مجدد نمی باشد و  می توانید با نام کاربری (کد ملی) و گذرواژه ثبت شده در زمان ثبت نام سوابق خود را مشاهده نمایید) پس از درج کدملی خود (بیمه شده) و انتخاب اپراتور، شماره تلفن همراه خود(بیمه شده) را وارد نمائید.توجه داشته باشید شماره تلفن همراه وارد شده صرفا می بایست متعلق به شخص شما( بیمه شده) باشد.سابقه بیمه سربازی 1400

در صورتیکه شماره تلفن همراه وارد شده متعلق به شخص شما (بیمه شده) نباشد نیاز است پس از طی کلیه مراحل ثبت نام شخصا (بیمه شده) با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه به یکی ازشعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه نمائید.

پس از وارد نمودن کلیه موارد همانند شکل زیر روی گزینه ثبت نام کلیک نموده و منتظر دریافت پیامک شناسه فعالسازی از طریق تلفن همراه باشید.

پایمی که برای شما میباید این میباشد که درخواست شما با موفقیت ثبت گردید. اطلاعات ثبت شده توسط شما، با پایگاه های مرجع سازمان تامین اجتماعی صحت سنجی شده و نتیجه ظرف ۴۸ ساعت آینده از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

بدیهی است ظرف مدت مذکور کاربر شما جهت استفاده از خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی فعال نخواهد بود.

در صورت دریافت پیامک مبتنی بر عدم تطابق اطلاعات با پایگاه مرجع درخواست شما حذف شده و امکان ثبت مجدد درخواست فراهم خواهد بود.

درصورت فعال سازی حساب کاربری وارد سایت شده و اطلاعات لازم را وارد کرده وارد قسمت مشاهده سوابق بیمه سربازی

کریمی با بیان اینکه خدمت سربازی می تواند جزو سنوات پرداخت حق بیمه  محاسبه شود، گفت: بیمه شده می تواند تقاضای خود را درباره احتساب سوابق سربازی به شعب تامین اجتماعی ارائه و هزینه مربوطه را یکجا و یا اقساطی پرداخت کند و زمانی که به شیوه اقساطی پرداخت کند با اتمام اقساط، دوران خدمت سربازی در سوابق بیمه ای فرد دیده می شود.

 

 

 برای اطلاع از مهلت پرداخت حق بیمه سربازی روی لینک کلیک نمایید

 

 

میزان حقوق خدمت سربازی

بخشنامه جدید تعیین حقوق، بیمه خدمات درمانی و مکمل، هزینه خوراک (ماهانه) و پوشاک (سالیانه) کارکنان وظیفه مأمور به دستگاه‌های غیرنظامی (امریه سربازی) ابلاغ شد.مشاهده سابقه بیمه سربازی

حقوق سربازان افزایش یافت

ستاد کل نیروهای مسلح( اداره سرمایه انسانی سرباز) با صدور اطلاعیه‌ای از افزایش حقوق کارکنان وظیفه در سال جاری خبر داد.

بر اساس میانگین حقوق سربازان از ۴۴۰ هزار تومان در سال ۱۳۹۹ به یک میلیون و پانصد هزار تومان در سال جاری افزایش یافته و در حال حاضر حداقل حقوق پرداختی به کارکنان موصوف در مناطق عادی ۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان و حداکثر آن چهار میلیون تومان در مناطق عملیاتی می‌باشد.

به کارکنان وظیفه متأهل و کارکنان وظیفه نخبه حقوق معادل ۱۰۰ درصد مبنای قانون خدمت وظیفه عمومی پرداخت می گردد که حداقل آن در مناطق عادی ۲ میلیون تومان و در سایر مناطق نیز علاوه بر حقوق، فوق العاده‌ها نیز به آن اضافه می‌گردد.

 

 

 آدرس سایت مشاهده سوابق بیمه

دوستان عزیز ما در این مقاله میکوشیم تا شرایط را طوری فراهم نماییم تا شما همراهان با خواندن این مطالب هر چه سریع تر به هدف هود دست پیدا نمایید به همین خاطر برای مشاهده سوابق بیمه میتوانید به سایت TAMIN.IR مراجعه نمایید. 

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

 

 

 

 

 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com