مرکز مشاوره خرید خدمت سربازی 1400
تاریخ : 1400/3/27       

از آنجا که مدت خدمت سربازی 2 سال است و با توجه به طولانی بودن مدت خدمت سربازی اکثر مشمولین خدمت سربازی به دنبال خریدخدمت سربازی خود میباشند اما به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در این راه موفق نمیشوند با توجه به اینکه هر ساله شرایط خرید خدمت سربازی تغییر میکند. همانطور که خود میدانید خرید خدمت سربازی منتفی شده است شما دوستان و عزیزان میتوانید برای صحت این خبر با شماره  سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید ,مشمولین خدمت سربازی میبایست اطلاعات کافی در خصوص  نحوه خرید خدمت سربازی و میزان جریمه مشمولان غایب و میزان و مقدار قیمت برای خرید سربازی 1400 و شرایط سنی خرید خدمت سربازی 1400 .. داشته باشند.سامانه صدای مشاور با مجرب ترین مشاورین خود راهنمای مناسبی برای مشمولین میباشد.

 

 

 


 

 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 
9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 

 


 

مرکز مشاوره خرید خدمت سربازی

در سال های گذشته افرادی که مشمول خدمت سربازی شده بودند و بیش از 8 سال غیبت داشتند می توانستند با پرداخت جریمه چه به صورت نقدی چه به صورت  قسطی از خدمت سربازی معاف شوند.  متن تبصره ۱۱ بودجه سال درخصوص میزان جرائم مروبط به خدمت سربازی و نحوه اجرای آن منتشر شد.براساس تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۳ کل کشور به دولت اجازه داده می‌شود کلیه مشمولان خدمت وظیفه عمومی که بیش از ۸ سال غیبت دارند را با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت به صورت نقد و اقساطی که تا پایان سال تسویه می‌شود معاف کند.تمام درآمدهای حاصل از اعطای معافیت‌های مشمولان مذکور به حساب درآمد عمومی کشور موضوع ردیف ۱۵۰۱۲۸۸ نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود و تا سقف ۱۵ هزار میلیارد ریال در قالب ردیف ۱۳۰,۵۳۰۰۰۰ جدول شماره ۹ این قانون به صورت مساوی به ردیف‌های ذی‌ربط تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح مطابق موافقتنامه متبادله با سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص می‌یابد.
 
عزیزان مشمول در این مقاله در خصوص خرید خدمت سربازی 1400مطالبی نوشته ایم شما دوستان میتوانید برای دریافت اخرین اخبار خرید خدمت 1400 و دریافت اطلاعات به روز با سامانه صدای مشاور تماس حاصل کرده و مشاوره دریافت نمایید

 

 

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: طبق نظر کمیسیون تلفیق، مبحث خرید سربازی در بودجه ۱۴۰۰ لغو شد.

خرید سربازی ۱۴۰۰ : قانون خرید سربازی که تا سال های گذشته اجرا می شد، با استقبال زیاد مردم روبرو شد و پس از مدتی اجرای آن متوقف شد. اکنون از امکان خرید خدمت در سال 1400 سخنانی به میان آمده است . گمانه ‌زنی ‌های زیادی در خصوص خرید سربازی ۱۴۰۰  وجود دارد و نمی‌توان اظهارنظر دقیق و قطعی در این خصوص داشت. برخی کارشناسان از مخالفت نیروهای مسلح با این طرح می‌گویند و ذکر می‌شود که حتی اگر دولت قصد اجرای چنین طرحی داشته باشد با مخالفت‌های موجود امکان‌پذیر نیست. برخی دیگر نیز این طرح را در راستای موارد مطرح‌شده توسط نمایندگان مجلس برای دریافت مالیات از مشمولان غایب عنوان می‌کنند. بر این اساس باید منتظر ماه‌ های آتی و اظهارنظرهای دولت و مجلس در این خصوص بود.

شروع طرح خرید سربازی بر می‌گردد به چند سال پیش، که اهداف مختلف این طرح باعث به اجرا درآمدن آن شد.نخستین هدف از اجرای طرح جریمه مشمولان غایب، تعیین تکلیف این افراد و کاهش میزان آمار غیبت سربازان بود. اما آخرین بررسی ها حکایت از این دارد که این تبصره به برنامه بودجه سال آینده بازگشته است. حال با ما باشید تا به بررسی آخرین اخبار و قوانین اعلام شده در ارتباط با شرایط خرید سربازی در سال 1400 بپردازیم.

 

 

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

 

 

 

 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com