ثبت نام امریه سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور 1401-1402
تاریخ : 1375/11/9       

 

ثبت نام امریه سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور 1401-1402

ثبت نام امریه سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور در سال 1402 آغاز شد و تا اسفند ماه ادامه دارد؛ این فراخوان مربوط به جذب سرباز امریه در سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور برای سال 1402 است. 

 

موضوع فراخوان امریه سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور

🔔فراخوان جذب امریه سربازی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور

🔸به نقل از روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، این سازمان برای جذب ۱۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص در قالب #امریه سربازی فراخوانی را منتشر کرده است.

🔻رشته های مورد پذیرش :
✅زمین شناسی، مهندسی معدن، مهندسی صنایع
✅مهندسی کامپیوتر، مدیریت، شیمی

🔻مقاطع مورد نیاز:
✅ مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری .

🔻مدارک مورد نیاز
✅تکمیل فرم درخواست
✅رزومه
✅اطلاعات تماس
✅متقاضی می­‌بایست بومی استان مورد نظر باشد.

☎️نحوه ثبت نام امریه سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور:

🔔 مهلت زمان ثبت نام امریه سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی: 
✅متفاضیان می­بایست مدارک موردنیاز را حداکثر تا تاریخ 1401/12/01 جهت طرح و بررسی در شورای راهبری سازمان، به نشانی پست الکترونیک Amriyeh@gsi.ir ارسال نمایند.

 

متن فراخوان امریه سرباز امریه در سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی

فراخوان جذب ۱۰۰ نفر نیرو در قالب امریه سربازی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور به شرح ذیل است:

  • به گزارش روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، این سازمان برای جذب ۱۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص در قالب امریه سربازی فراخوانی را منتشر کرده است.
  • بر اساس این گزارش، سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور با هدف افزایش سرعت و بازدهی طرح تحول زمین‌شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی، در نظر دارد ضمن فراهم کردن فرصتی برابر برای افراد مستعد و توانمند، تعداد ۱۰۰ نفر نیرو در قالب امریه سربازی، از میان افراد واجد شرایط جذب کند.
  • با هدف افزایش سرعت و بازدهی «طرح تحول زمین­‌شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی»، این سازمان در نظر دارد ضمن فراهم کردن فرصتی برابر برای افراد مستعد و توانمند، تعداد 100 نفر نیرو در قالب امریه سربازی، از میان افراد واجد شرایط جذب نماید.

 

شرایط ثبت نام امریه سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی

شرایط ثبت نام امریه سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی شامل شرایط عمومی و اختصاصی به شرح زیر است:

الف) شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان شرکت در فراخوان

  • برخورداری از صلاحیت‌های عمومی انتصاب بر اساس قوانین و مقررات
  • دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های ذیل؛
  • متقاضی می­‌بایست بومی استان مورد نظر باشد.

ب) شایستگی‌های عمومی و اختصاصی مورد انتظار

  • نگرش راهبردی، تحلیلی و برنامه‌ای
  • مهارت مذاکره، تعامل و همکاری گروهی
  • تجربه، تخصص و دانش فنی بروز در حوزه علوم زمین و معدن
  • امکان حضور مستمر در ماموریت‌های صحرایی(در نقاط مختلف کشور) برای  رشته‌های زمین‌شناسی و معدن

 

مدارک ثبت نام امریه سازمان زمین شناسی و اکتشفات معدنی

 مدارک مورد نیاز برای ثبت نام امریه سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی شامل موارد زیر است:

  1. تکمیل فرم درخواست
  2. رزومه
  3. اطلاعات تماس

توجه:

نحوه ارسال مدارک ثبت نام امریه سربازی در سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی چگونه است؟

  • متقاضیان می‌­بایست مدارک و فرم درخواست (براساس فایل پیوست) را حداکثر تا تاریخ 1401/12/01 جهت طرح و بررسی در شورای راهبری سازمان، به نشانی پست الکترونیک Amriyeh@gsi.ir ارسال نمایند. در صورت وجود هرگونه سوال با دفتر نوسازی، تحول اداری و منابع انسانی تماس حاصل فرمایید.

 

فرم ثبت نام امریه سربازی سازمان زمین شناسی

این فرم، مربوط به ثبت نام فراخوان امریه سربازی سازمان زمین شناسی است:

 

 

به نام خدا

فرم مشخصات متقاضیان فراخوان امریه سربازی

 

باسلام؛

به پیوست مستندات صلاحیت عمومی و تخصصی اینجانب .............................................. شامل مدارک ذیل جهت بررسی و اعلام نظر نهایی به سازمان زمین­شناسی و اکتشافات معدنی کشور ارسال می­شود.

1-مشخصات

 

نام: .......................................................  نام خانوادگي: ............................................. نام پدر : ...........................

شماره شناسنامه : ........................ محل تولد : ......................... محل صدور : ....................... تاریخ تولد : ......................

شماره کد ملی :  .......................................... تلفن همراه : ...............................................  تاریخ اعزام:........................................

استان محل سکونت: .................   شماره تماس و نشانی محل سکونت:.......................................................................................

2-سوابق تحصیلی

مقطع تحصیلی رشته معدل دانشگاه محل تحصیل تاریخ شروع تاریخ پایان
کارشناسی          
کارشناسی ارشد          
دکتری        

 

 

3- توانمندی­ها، دوره­های آموزشی-پژوهشی و تالیف­ها

ردیف عنوان تاریخ خروجی (گزارش/مقاله/گواهی) توضیحات
1        
2        
3        

4- سوابق اشتغال

ردیف سازمان/شرکت محل خدمت واحد سازمانی پست/سمت تاريخ شروع تاريخ پایان
1          
2          
3          

5-نام مرکز مورد درخواست از میان مراکز هدف؛ تهران، البرز، خراسان رضوي، خوزستان، كردستان، شيراز، كرمان، اصفهان، آذربايجان غربي، آدربايجان شرقي، مازندران و لرستان

ردیف اولویت اشتغال نام مرکز
1 اولویت اول  
3 اولویت سوم  

اینجانب ......................................................... ضمن تایید صحت و دقت اطلاعات فرم، تمامی مدارک و مستندات مطابق با جداول تکمیل شده را به پیوست این پرسشنامه تقدیم حضور می­نمایم. چنانچه به دلیل نقص مدارک، به پرونده اینجانب ترتیب اثر داده نشود مسوولیت آن بر عهده اینجانب بوده و دبیرخانه شورای راهبری توسعه مدیریت هیچگونه مسوولیتی ندارد.

                                                                                                                               امضاء متقاضی و تاریخ:

 معرفی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی:

 سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور در سال 1962 میلادی مطابق با 1341 هجری شمسی با همکاری سازمان ملل تاسیس گردید. سازمان زمین‌ شناسی و اکتشافات معدنی کشور مسئول انجام بررسیهای زمین‌شناسی و معدنی در سراسر کشور، جمع‌آوری نتایج فعالیتهای انجام شده در این زمینه، ایجاد هماهنگی، تهیه و انتشار نقشه‌های زمین شناسی ایران می‌باشد. در سال 1999، وظایف اکتشافی وزارت معادن و فلزات تماما به سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی ایران محول گردید. سازمان در حال حاضر مسئول مطالعات زمین‌شناسی کشور و ارزیابی اکتشافی منابع معدنی بجز هیدروکربورها می‌باشد. گروه‌های مختلف سازمان مانند، چینه‌شناسی، سنگ‌شناسی، رسوب‌شناسی، زمین شناسی دریایی ، فسیل‌شناسی، زمین‌ساخت، لرزه زمین‌ساخت، اکتشاف، ژئوفیزیک، ژئوشیمی، ژئومتیکس و آزمایشگاههای مختلف بر اساس رهنمودهای کلی که توسط وزارت معادن و فلزات تصریح و در چهارچوب قانون جدید معادن که اخیرا به تصویب رسیده است این فعالیتها را به انجام می‌رسانند.

این سازمان در حال حاضر با حدود  1000نفر پرسنل با مدارج علمی بالا و بهره گیری از تجهیزات آزمایشگاهی و امکانات کامپیوتری توان اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و اکتشافی را با کیفیت بالا دارا است. اداره مرکزی سازمان در تهران می‌باشد و 16 اداره کل تقریبا کل مناطق کشور را برای انجام مطالعات زمین شناسی و اکتشافی بومی آن ناحیه پوشش داده است. سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور همچنین با دیگر سازمان‌ها در ایران و خارج از ایران همکاری‌های متقابل و برنامه‌های تحقیقاتی مشترک دارد. سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور به منظور انتقال دانش زمین‌شناسی و انتشار یافته‌های نوین علمی، از پاییز سال 1992 میلادی مطابق با 1370 هجری شمسی شروع به انتشار (فصلنامه علوم زمین) نموده است.


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com