ثبت نام امریه سازمان هدفمندی یارانه ها 1401-1402
تاریخ : 1375/8/4       

ثبت نام امریه سازمان هدفمندی یارانه ها 1401-1402

فراخوان امریه سازمان هدفمندی یارانه ها در سال 1401 منتشر شد. در این صفحه از زمان ثبت نام امریه سازمان هدفمندی یارانه ها، رشته ها و مقاطع مورد نیاز برای ثبت نام امریه، مدارک نحوه و مهلت ثبت نام امریه سازمان هدفمندی یارانه ها در سال 1401-1402 مطلع می شوید.

اگر به دنبال آدرس سازمان هدفمندی یارانه ها هستید و یا قصد ثبت اعتراض در سازمان هدفمندی یارانه ها را دارید و یا به دنبال روش یا نحوه تماس با سازمان هدفمندی یارانه ها می باشید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها خبر ثبت نام امریه سازمان هدفمندی یارانه های 1401 را اعلام کرد. در ادامه از جزئیات کامل خبر مطلع می شوید:

 

ثبت نام امریه سازمان هدفمندی یارانه ها 

فراخوان جذب امریه سازمان هدفمند سازی یارانه ها منتشر شد و زمان ثبت نام، مدارک، رشته ها و مقاطع مورد نیاز برای ثبت نام امریه، شرایط و نحوه ثبت نام امریه سازمان هدفمندی یارانه ها مطابق متن این فراخوان به شرح زیر مشخص شد:

 

🔔متن فراخوان جذب امریه سازمان هدفمندسازی یارانه ها

🔸به نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه ها، این سازمان برای اعزام یکم دی ماه و یکم بهمن ماه سال 1401 اقدام به جذب نیرو امریه می نماید.

🔻رشته های مورد نیاز ثبت نام امریه سازمان هدفمندی یارانه ها :
✅ آمار، حسابداری، فناوری اطلاعات، نفت، اقتصاد
✅مدیریت، حقوق و عمران

🔻مقاطع مورد نیاز امریه سازمان هدفمندی یارانه ها:
✅ مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای ثبت نام امریه سازمان هدفمندی یارانه ها شامل موارد زیر است: .

 

مدارک لازم برای ثبت نام امریه سازمان هدفمندی یارانه ها

🔻مدارک مورد نیاز(به ترتیب ذکر شده در قالب پی دی اف)
✅رزومه عکس دار
✅برگه ثبت اطلاعات اولیه در مرکز پلیس+10
✅برگه اعزام یا برگه سبز اعزام
✅گواهی فراغت از تحصیل
✅تصویرکارت ملی پشت و رو
✅ تصویر تمام صفحات شناسنامه
✅مدارک مربوط به ایثارگری، بسیج، استعدادهای درخشان، بنیاد نخبگان و معاف از رزمی

 

🔻مهلت ثبت نام امریه سازمان هدفمندی یارانه ها
✅مهلت زمان ثبت نام امریه سازمان هدفمندی یارانه ها از تاریخ 1401/07/20 لغایت 1401/08/31 می باشد. اگر از مهلت ثبت نام جامانده اید، نگران نباشید، مهلت بعدی در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. 

 

☎️نحوه ثبت نام امریه سازمان هدفمندی یارانه ها:
✅متقاضیان می توانند برای ثبت نام در این امریه به سایت https://www.hadafmandi.ir/ مراجعه نموده و در قسمت امریه سربازی اقدام به ثبت نام نمایند./امریه سازمان هدفمندی یارانه ها


فراخوان امریه سازمان هدفمندی یارانه ها 

ابلاغ فراخوان امریه سازمان هدفمندی یارانه ها به دانشگاهها:

سازمان هدفمند سازی یارانه ها در نظر دارد از پتانسیل جوان های مستعد و توانمند (آقا) در راستای تحقق اهداف سازمانی بصورت نیروی امریه بهره مند گردد،لذا بدینوسیله از کلیه متقاضیانی که تاریخ اعزام آنها از تاریخ 1401/04/01 به بعد می باشد درخواست می شود به آدرس اینترنتی www.hadafmand.ir (فراخوان جذب امریه ) مراجعه و ثبت نام نمایند./امریه سازمان هدفمندی یارانه ها

 

فراخوان امریه سازمان هدفمندی یارانه ها در تهران

فراخوان ثبت نام امریه سازمان هدفمندی یارانه ها در تهران، برای متقاضیان مشمول خدمت سربازی در تهران با هدف تامین نیروی انسانی در سازمان هدفمندسازی یارانه ها منتشر شد.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به منظور تامین نیروی انسانی توانمند، متخصص، علمی و نخبه مورد نیاز خود و همچنین با توجه به ظرفیت فراهم شده در اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی، تعداد محدودی از متقاضیان مرد جهت گذراندن دوره خدمت سربازی در تهران در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های آمار، حسابداری، فناوری اطلاعات، نفت، اقتصاد، مدیریت، حقوق و عمران را به صورت سه برابر ظرفیت از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ لغایت ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ پذیرش می‌کند./امریه سازمان هدفمندی یارانه ها

 

شرایط ثبت نام امریه سازمان هدفمندی یارانه ها

شرایط ثبت نام امریه سازمان هدفمندی یارانه ها به اطلاع متقاضیان امریه می رسد. بر این اساس برای درخواست امریه سربازی ( امریه سازمان هدفمندی یارانه ها در تهران) رعایت شرایط زیر ضروری است:

  • ۱- مدارک مورد نیاز از قبیل رزومه عکس دار، برگه ثبت اطلاعات اولیه در مرکز پلیس+۱۰، برگه اعزام یا برگه سبز اعزام، گواهی فراغت از تحصیل، تصویرکارت ملی پشت و رو، تصویر تمام صفحات شناسنامه، مدارک مربوط به ایثارگری، بسیج، استعداد‌های درخشان، بنیاد نخبگان و معاف از رزمی را به ترتیب ذکر شده در قالب پی دی اف آماده کرده و در قسمت مشخص در پرتال سازمان بارگذاری کنید.
  • ۲- اولویت جذب با نیرو‌های امریه بومی است.
  • ۳- اولویت با فارغ التحصیلان دوره‌های حضوری دانشگاه‌های معتبر و دارای معدل تحصیلی مناسب است.
  • ۴- متقاضیان نباید به هیچ عنوان سابقه خدمت قبلی سربازی در هیچ یک از یگان‌های نظامی و انتظامی داشته باشند.
  • ۵- این فراخوان با هدف اجرای عدالت اجتماعی ایجاد شده است و ثبت نام و ثبت درخواست کاربران هیچگونه تعهدی را در موضوع جذب برای سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ایجاد نمی‌کند.
  • ۶- ارائه کارت واکسیناسیون الکترونیکی کرونا الزامی است.
  • ۷- داوطلبان نباید دارای سابقه غیبت از خدمت سربازی باشند.
  • ۸- هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارد.
  • ۹- دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای سازمان جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.

چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت‌های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

علاقمندان جهت تکمیل اطلاعات و ثبت نام تا تاریخ تعیین شده باید به آدرس www.hadafmandi.ir قسمت جذب امریه سربازی مراجعه کنند.

اگر به دنبال آدرس سازمان هدفمندی یارانه ها هستید و یا قصد ثبت اعتراض در سازمان هدفمندی یارانه ها را دارید و یا به دنبال روش یا نحوه تماس با سازمان هدفمندی یارانه ها می باشید لازم است به نشانی  سایت سازمان هدفمندی یارانه ها به نشانی www.hadafmandi.ir مراجعه نمایید. رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها خبر ثبت نام امریه سازمان هدفمندی یارانه های 1401 را اعلام کرد که جزئیات این خبر را در این صفحه خواندید. 

 

مشاوره کسری خدمت و معافیت خدمت سربازی

اغلب سربازان مشمول خدمت سربازی به دنبال راهی برای کاهش مدت خدمت نظام وظیفه هستند. به همین دلیل به دنبال روش هایی قانونی برای کسری خدمت و یا معافیت از خدمت سربازی می باشند. 

افرادی که با قوانین و ضوابط نظام وظیفه آشنایی کافی دارند می توانند راهنمای شما برای کاهش طول مدت خدمت سربازی باشند. از متداول ترین روش ها می توان به امریه های سربازی، انواع معافیت تحصیلی، معافیت پزشکی یا کسر خدمت به دلایل قانونی اشاره کرد. 

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رشته های مورد نیاز برای امریه های سربازی، معافیت و کسر خدمت سربازی حین تحصیل، معافیت و کسر خدمت پزشکی و ... از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید. 

کارشناسان این سامانه راهنما و پاسخگوی شما عزیزان در سراسر کشور هستند، توجه داشته باشید که این سامانه هیچ گونه ارتباطی با ارگان ها نظامی ندارد و تماس شامل هزینه مشاوره تلفنی بر حسب دقیقه بر روی قبض تلفن ثابت است. 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com