احتمال برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها
تاریخ : 1400/8/12       

احتمال برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها

محمد علی زلفی گل بیان کرد* اگر دانشگاه‌ها کلاس‌های خود را به صورت حضوری برگزار نمایند، صددرصد امتحانات پایان ترم هم به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در نشست پارک‌های علم و فناوری کشور که در محل وزارت علوم برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره شروع شدن بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها از 15 آبان‌ماه بیان کرد* برای بازگشایی دانشگاه‌ها مطیع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم که مصوب کرده دانشگاه‌های برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی از 15 مهرماه و برای دانشجویان کارشناسی از 15 آبان‌ماه حضوری ادامه یابند.

محمد علی زلفی گل افزود* فعالیت‌های متعددی در این خصوص از جمله جلسه با معاونان آموزشی،معاونان دانشجویان و مدیران حراست دانشگاه‌های کشور صورت داده‌ایم، و چالش‌های پیش رو را بررسی کرده‌ایم و سعی کرده‌ایم، تا آمادگی لازم را برای حضوری شدن آموزش را به صورت جدی پیگیری نماییم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد* بحث تعمیر و بازسازی خوابگاه‌های همه دانشگاه‌های کشور و آزمایشگاه‌ها تا حدودی انجام شده است و قرار شد تا روسای دانشگاه با توجه به شرایطی که دانشگاه دارند حضور دانشجویان را اولویت بندی نمایند، و بحث حضوری شدن آموزش را جدی بگیرند.

زلفی گل با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم اضافه کرد* وقتی آموزش به صورت حضوری ادامه یابد امتحانات هم به صورت حضوری برگزار خواهند شد و این امر حتمی می‌باشد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

,,,,,,,,,

  "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

   با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

   در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

    ,,,,,,,,,

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com