وام اعطایی بانک ملت به دارندگان کارت پایان خدمت + مبلغ وام
تاریخ : 1400/8/8       

وام اعطایی بانک ملت به دارندگان کارت پایان خدمت

بانک ملت به سربازانی که دارای کارت پایان خدمت می‌باشند، وام 100 میلیون تومانی اشتغال با سود 18 درصد و بازپرداخت 5 ساله اعطا می‌نماید.
 
بانک ملت بیان کرده است، پرداخت تسهیلات مرابحه برای اشتغال سربازانی که خدمت وظیفه خود را طی کرده‌اند، با معرفی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح امکان‌پذیر می‌باشد.
 

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

,,,,,,,,,

  "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

   با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

   در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

    ,,,,,,,,,

مبلغ وام اعطایی بانک ملت به دارندگان کارت پایان خدمت

 مبلغ وام حداکثر 100 میلیون تومان مشخص شده است، و مدت بازپرداخت وام هم حداکثر 5 سال اعلام شده است، این وام با عقد مرابحه و نرخ سود 18 درصد پرداخت می‌گردد.
 
پرداخت این وام اعطایی با انعقاد قرارداد و سفته با ضمانت کاملا معتبر یا وثیقه ملکی غیر‌منقول داخل شهری امکان‌پذیر می‌باشد.
 
پرداخت وام صرفا به سربازان ترخیص‌ شده دارای مهارت داده می‌شود، که درخواست آنان از سوی گروه کاری مهارت و اشتغال کارکنان وظیفه مورد تایید و بررسی قرار می‌گیرد، و به بانک معرفی می‌شوند.
 
داوطلبان و ضامنان می‌بایست، فاقد هرگونه چک برگشتی و تسهیلات معوق در سیستم بانکی کشور باشند. این تسهیلات فاقد مسدودی حساب است و برای دریافت آن نیاز به میانگین حساب در بانک ملت نیست.
 
این تسهیلات به سربازان وظیفه‌ای که در ایام خدمت موفق به دریافت گواهینامه مهارتی از ادارات و سازمان‌های مربوطه شده‌اند و طی سال‌های 1397، 1398، 1399 و سه ماه اول 1400 از خدمت مقدس سربازی ترخیص شده‌اند تعلق می‌گیرد و سربازانی که دارای این شرایط می‌باشند، این امکان را دارند از این تسهیلات استفاده نمایند.
 
 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com