زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 + زمان اعلام نتایج اولیه
تاریخ : 1400/8/3       

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم 1400

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم پس از طی کردن مراحل تعیین نمرات متقاضیان در آزمون کتبی و با رعایت قوانین انجام می‌گیرد.

طبق اطلاعات ثبت شده در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم 1400، نمرات افراد به تفکیک در بخش‌های مواد عمومی و اختصاصی محاسبه و حدنصاب اکتسابی در هر شغل، معادل حداقل 50 درصد امتیاز کسب شده توسط نفر اول با ارزش وزنی 40 درصد در بخش عمومی و 60 درصد در بخش تخصصی خواهد بود

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید

,,,,,,,,,

  "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

   با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

   در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

    ,,,,,,,,,

زمان اعلام نتایج اولیه

کارنامه اولیه شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی وزارت علوم سال 1400 در روز چهارشنبه 24 شهریورماه بر روی سایت سنجش به نشانی sangesh.org قرار رفت.

متقاضیان باید، برای اطلاع از سایر مراحل پذیرش خود از روز 31 شهریورماه به سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس msrt.ir مراجعه نمایند و بررسی‌های لازم در این زمینه انجام شود.

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون، از میان متقاضیان دارای شرایط ذکر شده جهت انجام مصاحبه‌های استخدامی به تعداد 2 یا 3 برابر ظرفیت هر شغل دعوت می‌شود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، بر اساس اطلاعات ثبت شده، در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم، در صورت انجام نشدن، مصاحبه‌های استخدامی به صورت حضوری، مصاحبه‌های ذکر شده به صورت مجازی برگزار خواهند شد.

زمان اعلام نتایج نهایی

زمان دقیقی برای اعلام نتایج نهایی این آزمون برای سال 1400 اعلام نشده است، اما پس از منتشر شدن اطلاعات از طریق سازمان سنجش، شما این امکان را دارید، اخبار مرتبط با آن را از طریق همین مقاله پیگیری نمایید و بررسی کنید.

پس از برگزاری مصاحبه، معرفی افراد به گزینش بر اساس نمره کل نهایی آن ها با وزن 70 درصد در بخش آزمون کتبی، 30 درصد در بخش مصاحبه و همچنین با در نظر گرفتن سهمیه قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش انجام خواهد شد.

 صورت عدم برگزاری مصاحبه، انتخاب نفر اصلی بر اساس نمره اکتسابی این افراد و با در نظر گرفتن سهمیه‌های قانونی برای ظرفیت پذیرش در هر شغل صورت می‌گیرد.

راهنمای مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم 1400

نتایج شرکت کنندگان آزمون استخدامی وزارت علوم در سال جاری در زمان مشخص شده  از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم قابل مشاهده می باشد.

برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم می‌بایست مراحل زیر را طی  نمایید.

  1. در مرحله اول می‌بایست، وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org شوید و از منوی سمت راست صفحه پیش رو، گزینه *سایر آزمون های استخدامی* را انتخاب کنید.
  2. بر روی لینک فعال *کارنامه آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی پژوهشی و پارک های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال 1400* کلیک نمایید.
  3. در این مرحله پس از ثبت اطلاعات مورد نیاز و فشار دادن گزینه *ورود به سیستم*، این امکان را دارید به سامانه اعلام نتایج منتقل شوید.

 

* pdf فرم اعتراض استخدامی 1400*


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com