خرید بیمه سربازی غیر حضوری - مجازی
تاریخ : 1400/4/16       

خرید بیمه سربازی غیر حضوری - مجازی : نحوه خرید خدمت سربازی تامین اجتماعی بصورت غیر حضوری ، در سامانه 3070 امکان است. برای پرداخت احتساب دوران سربازی بعنوان سابقه بیمه ای فرد ؛ دیگر نیازی به حضور فرد بیمه شده نیست و می تواند در هر زمان با ورود به سامانه خرید بیمه سربازی غیر حضوری ، بصورت غیر حضوری ادقام به خرید خدمت بعنوان سابقه بیسمه نماید. 

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

خرید بیمه سربازی غیر حضوری و مجازی

خرید بیمه سربازی غیر حضوری : دوران سربازی بر اساس قانون تنها با پرداخت سهم بیمه‌شده به میزان 7درصد و بر مبنای لیست ارسالی محاسبه می‌شود.

 محاسبه احتساب سابقه دوران سربازی به میزان پرداختی لیست ارسالی از سوی کارفرما است.

اجرای طرح 3070  تحولی بزرگ در سطح تامین اجتماعی (خرید بیمه سربازی مجازی) : پس از اجرای طرح ساماندهی سوابق، این طرح و در شرایط دشوار کرونایی می‌تواند منشا بسیاری از تحولات باشد.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ : سازمان تامین اجتماعی در راستای بهبود کیفیت، سهولت و دسترسی و ارتقای خدمات بیمه‌ای و درمانی تا بهمن ماه سال جاری دوشنبه‌های هر هفته یک یا چند فرایند ارائه خدمات و در مجموع 30 خدمت که به صورت کامل غیرحضوری شده است، رونمایی می‌نماید. پس از اجرای کامل این پروژه سالانه تا 70 میلیون بار مراجعه حضوری به واحدهای اجرائی تامین اجتماعی کاسته خواهد شد.

 

خرید بیمه سربازی غیر حضوری و مجازی در سامانه تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir خرید خدمت سربازی  در دسترس است. 

 

نحوه محاسبه احتساب دوران سربازی - خرید بیمه سربازی غیر حضوری : دوران سربازی بر اساس قانون تنها با پرداخت سهم بیمه‌شده به میزان 7درصد و بر مبنای لیست ارسالی محاسبه می‌شود.

 

 

قوانین خرید بیمه سربازی

خرید بیمه سربازی غیر حضوری و مجازی - از فواید محاسبه دوران سربازی بعنوان سابقه بیمه این است که فرد دو سال زودتر بازنشسته خواهد شد. بنابراین تحت شرایط خاص ، دوره خدمت ضرورت جزو سوابق سربازان محسوب می شود. در انتهای خدمت در هر شغل یا حرفه ای ، دوره خدمت سربازی تحت شرایط تعیین شده جزو سنوات کاری به شمار رفته و بیمه سربازی نیز به بیمه بازنشستگی افراد افزوده خواهد شد. به عبارت دیگر ، محاسبه بیمه دو سال خدمت سربازی برای آن ها به معنای تسریع دو ساله در روند بازنشستگی است. 

اولین قانون خرید بیمه سربازی آن است که فرد متقاضی می بایست پیش از آغاز دوره خدمت نظام وظیفه خود ، حداقل دو سال بیمه پرداخت کرده باشد.اگر فردی به جز دو سال خدمت نظام وظیفه حق بیمه دیگری را پرداخت نکرده باشد ، امتیاز خرید بیمه سربازی به او تعلق نمی گیرد.

شرط دوم برای خرید بیمه سربازی نیز طبق مصوبات مربوطه ، شخص داوطلب باید هنگام ثبت درخواست خود مبنی بر خرید بیمه دوره خدمت ، بیمه پرداز (بیمه اختیاری یا اجباری) سازمان تامین اجتماعی باشد. در نتیجه تنها در صورت داشتن این دو شرط ، امکان اقدام به خرید بیمه سربازی وجود خواهد داشت.

اگر سوابق بیمه‌ای فرد متقاضی جمع شده باشد و کارت پایان خدمت وی نیز مشکل نداشته باشد، با اولین مراجعه حضوری می‌تواند کار خود را به طور کامل انجام دهد. در اولین مراجعه فرد و در صورت کامل بودن مدارک مبلغ خرید سابقه بیمه فرد محسابه و به فرد اعلام می‌شود.خرید بیمه سربازی غیر حضوری - مجازی

بدین منظور لازم است همراه با مدارک مورد نیاز این امر شامل اصل کارت پایان خدمت ، اصل و کپی شناسنامه ، اصل و کپی کارت ملی به شعب بیمه تامین اجتماعی که از طریق آن بیمه پرداخت می کنید ، مراجعه نمایید. سپس می بایست فرم احتساب سوابق مدت خدمت خود را دریافت نموده و تکمیل کنید. در صورتی که دارای سابقه حضور داوطلبانه در جبهه می باشید باید نسبت به دریافت و تکمیل فرم های مربوط به آن نیز اقدام نمایید. چنانچه به هر دلیل دفترچه پایان خدمت خود را در اختیار ندارید ، می توانید اصل گواهی انجام خدمت سربازی خود که دارای تاریخ آغاز و پایان دوره خدمت بوده و از سوی مراجع ذی صلاح صادر شده است را ارائه نمایید.

 

 

مدارک مورد نیاز برای خرید بیمه سربازی در سال ۱۴۰۰

مدارک لازم برای خرید بیمه سربازی غیر حضوری به شرح زیر است :

اصل و رونوشت کارت پایان خدمت

اصل و رونوشت کارت ملی هوشمند

شماره بیمه (نیازی به دفترچه بیمه نیست)

تکمیل فرم درخواست

برای متقاضیان بالای ۵۰ سال سن ، کارت پایان خدمت قدیمی الزامی است.

اگر کارت پایان خدمت مفقود شده باشد و بالای ۵۰ سال سن داشته باشید، نامه از یگان خدمتی الزامی است.

اگر کارت پایان خدمت شما مفقود شده باشد و کم تر از ۵۰ سال سن داشته باشید، نامه از سازمان وظیفه عمومی ناجا الزامی است.خرید بیمه سربازی غیر حضوری - مجازی

 

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com