سایت خرید خدمت سربازی تامین اجتماعی
تاریخ : 1400/4/16       

سایت خرید خدمت سربازی تامین اجتماعی : در راستای بهینه سازی فرایند ها و با رویکرد کاهش مراجعات حضوری در این شرایط امکان خرید خدمت سربازی بصورت اینترنتی و غیر حضوری در سایت خرید خمدت سربازی بیمه تامین اجتماعی فراهم شده. بر این اساس فارغ التحصیلانی که خدمت سربازی خود را گذرانده اند ، بدون مراجعه حضوری و از طریق سایت خرید خدمت سربازی تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir خرید خدمت سربازی ؛ می توانند اقدام به خرید خدمت بعنوان سابقه بیمه خود نمایند. 

 

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

ورود به سایت خرید خدمت سربازی تامین اجتماعی

سایت خرید خدمت سربازی تامین اجتماعی : بیمه ­شدگان می­توانند از طریق سایت خرید خدمت سربازی تامین اجتماعی ، اقدام به خرید خدمت سربازی بعنوان سابقه بیمه ای خود نمایند . 

 

  • بیمه شده ابتدای میابیست وارد سایت خرید خدمت سربازی تامین اجتماعی ، به نشانی eservices.tamin.ir شوند ؛ 
  •  ورود به منوی بیمه­ شدگان‏،
  • اموربیمه­ شدگان‏،
  • محاسبه خریدخدمت سربازی،
  • نسبت به محاسبه و پرداخت حق بیمه مدت خدمت نظام وظیفه متعلقه اقدام نمایند.

 

درصورت پرداخت حق بیمه متعلقه در مهلت تعیین شده (اعم از پرداخت به­ صورت یکجا و یا تقسیط ) سوابق مربوطه متناظر با دوره خدمت سربازی در شعبه متمرکز تامین اجتماعی ایجاد خواهد شد.

همچنین به­ جهت جلوگیری از بروز اشکال در تجدید محاسبه حق بیمه احتساب سوابق ایام خدمت سربازی، اخذ تقاضا در سرویس غیرحضوری صرفاً برای آن عده از بیمه­ شدگانی­ که در سنوات گذشته درخواست احتساب سوابق سربازی منجر به پرداخت نداشته ­اند، امکان­پذیر می­باشد.سایت خرید خدمت سربازی تامین اجتماعی

داشتن ارتباط بیمه ای در زمان تقاضا و کارت هوشمند پایان خدمت و حداقل دو سال بیمه پردازی از شرایط اولیه استفاده از این خدمت بوده و چنانچه دوره خدمت سربازی بیمه شدگان متقاضی، به سبب اشتغال به تحصیل، فرار از خدمت و ... دارای انقطاع و یا مدت دوره مورد نظر غیر متعارف (بیشتر از 30 ماه) ­باشد و همچنین مواردی­که اطلاعات دوره خدمت انجام شده، توسط سامانه وظیفه عمومی ناجا قابل واکشی نباشد ، می­بایست اقدامات لازم در­خصوص محاسبه حق بیمه و تکمیل فرآیند مربوطه را در شعبه انجام دهند.

 

همچنین بخوانید : 

نحوه پرداخت اقساط خرید بیمه سربازی

 

 

محاسبه خدمت سربازی :

سایت خرید خدمت سربازی تامین اجتماعی - بیمه سربازی در هر شغل و حرفه ای که باشید جز بیمه بازنشستگی محسوب شده و بعنوان سابقه کاری درنظر گرفته می شود. البته محاسبه خدمت سربازی در صورتی است که فرد بجز سابقه بیمه سربازی سابقه بیمه دیگری نیز داشته و حق بیمه خود را به مدت دو سال پرداخت کرده باشد. پس کسانی که حق بیمه دیگری پرداخت نکرده اند، نمی توانند درخصوص سابقه بیمه دوران خدمت سربازی ادعایی داشته باشند.

 

مزایای خرید بیمه خدمت سربازی :

سایت خرید خدمت سربازی تامین اجتماعی - درصورت خرید بیمه سربازی این مدت زمان بعنوان سابقه فرد بیمه شده محاسبه می گردد و برای دوران بازنشستگی می تواند از این سابقه استفاده کند و دو سال زودتر از موعد مقرر بازنشست شود. در این صورت افراد دوران سربازی خود را جدی تر گرفته و به فکر فرار از آن نیستند زیرا که می دانند این مدت جز سوابق بیمه ای آن ها در نظر گرفته خواهد شد.

 

نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی :

سایت خرید خدمت سربازی تامین اجتماعی - شما برای مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی خود می توانید وارد سامانه غیر حضوری تأمین اجتماعی شوید. ابتدا بایستی در سامانه اینترنتی ثبت نام نمایید تا حساب کاربری برای شما فعال شود. در صورتی که قبلا و برای مشاهده سریع سوابق بیمه تامین اجتماعی در این سامانه ثبت نام کرده اید نیاز به ثبت نام مجدد ندارید. سپس می توانید وارد منو بیمه شدگان شوید و در ادامه با ورود به قسمت خدمات سابقه، سابقه بیمه ای خود را مشاهده و استعلام بگیرید.

 

شرایط قانونی خرید بیمه سربازی چیست ؟

سایت خرید خدمت سربازی تامین اجتماعی - به موجب قانون، دوران خدمت سربازی کلیه بیمه شدگان جزو سوابق بیمه ای آنان محسوب می شود. مشروط بر این که تمام شروط ۴ گانه ذیل فراهم باشد:

 
۱- درخواست توسط متقاضی ارائه شده باشد.

 
۲- حق بیمه دوران مذکور پرداخت شده باشد.

 
۳- رابطه بیمه ای فرد با سازمان بیمه تامین اجتماعی برقرار باشد.

 
۴- در صورتی که بیمه شده قبل از تاریخ تقاضا حداقل«۲»سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص 👈🏻 نحوه خرید خدمت سربازی تامین اجتماعی 👉🏻 ، کلیک کنید.

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

  


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com