تمدید مهلت پرداخت جریمه سربازی
تاریخ : 1375/4/16       

تمدید مهلت پرداخت جریمه سربازی : نماینگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای مقرر کردند ؛ پرداخت باقیمانده جریمه غیبت سربازی بیش از 8 سال از سربازی افرادی که هنوز تسویه نکرده اند ،  تمدید شود. در غیر اینصورت مشمول غایب محسوب شده و باید به سربازی بروند. در این مقاله جزئیات و مهلت تمدید مهلت پرداخت جریمه سربازی برای اطلاع فارغ التحصیلان و دانشجویان مشمول ارائه شده.

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

تمدید مهلت پرداخت جریمه سربازی

تمدید مهلت پرداخت جریمه سربازی : دولت مکلف است وجوه حاصل از جرایم دریافتی موضوع قانون اصلاح قانون تعزیرات حکومتی مصوب ۱۹/ ۷/ ۱۳۷۳ مجمع تشخیص مصلحت نظام را تا مبلغ دو هزار میلیارد (۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال دریافت و به ردیف درآمدی شماره ۱۵۰۱۱۳ نزد خزانه داری کل کشور واریز کند.

تمدید مهلت پرداخت جریمه سربازی - براساس بند د تبصره ١١، دولت مکلف است اقساط باقیمانده جریمه غیبت بیش از ۸ سال از خدمت وظیفه عمومی افرادی که تا پایان سال ۱۳۹۷ متقاضی پرداخت اقساطی این جریمه‌ها بوده و موفق به پرداخت بخشی از اقساط آن در سال ۱۳۹۹ شده‌اند را وصول و به حساب خزانه واریز کند. افرادی که تا پایان سال ۱۴۰۰ نسبت به تسویه اقساط خود اقدام نکنند مشمول غایب محسوب و به خدمت وظیفه عمومی اعزام می‌شوند.

تعرفه استفاده از تجهیزات مراقبت الکترونیک از مبلغ سی هزار( ۰۰۰/ ۳۰) ریال به پنجاه هزار ( ۰۰۰/ ۵۰ )ریال افزایش می یابد، درآمد حاصله تا سقف نود میلیارد ( ۰۰۰/ ۰۰۰/ ۰۰۰/ ۹۰) ریال بعنوان درآمد عمومی به ردیف درآمدی ۱۴۰۱۶۴ ذیل جدول شماره(۵) تحت عنوان سازمان زندانها، اقدامات تامینی و تربیتی واریز می شود.

تمدید مهلت پرداخت جریمه سربازی :

افرادی که باقیمانده جریمه غیبت بیش از۸ سال از خدمت وظیفه عمومی خود را تا پایان سال ۱۴۰۰ تسویه نکنند، مشمول غایب محسوب و به خدمت وظیفه عمومی اعزام می‌شوند. 

 

 

همچنین بخوانید : 

 خرید سربازی ۱۴۰۰

 

 

مجازات سخت سربازی فراری ها 1400

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی‌پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح به تسهیلات جدید در خصوص بازگشت سربازان فراری به خدمت اشاره کرد و گفت: دادسرای نظامی برای سربازان فراری که به صورت خود معرف به خدمت سربازی بازگردند تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

تمدید مهلت پرداخت جریمه سربازی - اگر غیبت یا مدت‌زمان فرار سرباز برای بار اول تا ۵۹ روز باشد، خود یگان خدمتی کمیته تشکیل می‌دهد و به وضعیت فرارش رسیدگی می‌کند، اما اگر بار اول بیش از ۶۰ روز غیبت داشته باشد یا فرار برای بار دوم باشد ــ حتی اگر کمتر از ۶۰ روز طول کشیده باشد ــ پرونده به دادسرای نظامی فرستاده می‌شود و دادسرای نظامی اختیار دارد که وضعیت فرار را با غرامت یا جبران جریمه کند.

 

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح: سرباز فراری‌ها نگران نباشند؛ دادسرای نظامی تخفیفات ویژه‌ای را برای بازگشت به خدمت سربازی افراد «خود معرف» در نظر گرفته است.

سربازان فراری نگران اضافه خدمت و مجازات‌های دیگر نباشند. افرادی که فرار کرده‌ و عذر موجه دارند هرچه زودتر با مستندات خود مراجعه کنند تا تعیین تکلیف شده و خدمت خود را به پایان برسانند.

 

برای ورود به vazifeh.police.ir کلیک کنید .

 

مشمولین خدمت وظیفه عمومی : 

مشمولانی که تا تاریخ 29 اسفند مدت غیبت آن ها به بیش از 8 سال تمام برسد ، شامل این مقررات می باشند.

ملاک محاسبه شروع غیبت مشمولین وظیفه با بیش از 8 سال غیبت ، 18 سال تمام است.

مشمولین غایبی که تابعیت ایرانی اخذ کرده اند ، ملاک محاسبه غیبت آن ها نیز از سن 18 سال تمام خواهد بود.

برای اعمال تخفیف در مبالغ تعیین شده برای مشمولان غایب متاهل ملاک محاسبه ، داشتن همسر دائم و فرزندان قانونی خواهد بود (برای مشمولان متاهل ، 5 درصد و برای مشمولان دارای فرزند نیز به‌ ازای هر فرزند ، 5 درصد از مجموع مبلغ جریمه کسر می‌شود.)با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.تمدید مهلت پرداخت جریمه سربازی

سربازانی که در حال انجام خدمت سربازی می باشند و قبل از اعزام به خدمت بیش از 8 سال غیبت داشته اند ، شامل این مقررات می باشند.سربازان حین خدمت در صورتی که به خدمت اشتغال دارند ، پس از احراز شرایط و گذراندن مراحل رسیدگی از خدمت ترخیص خواهند شد.

 

سربازان فراری :

برای اطلاع از آیا خرید سربازی برمی گردد کلیک کنید.سربازان فراری که از تاریخ آخرین فرار از خدمت آن ها بیش از 8 سال گذشته باشد و تاکنون نیز برای اعزام به خدمت اقدام نکرده باشند ، شامل این مقررات می باشند.

سربازان فراری که از تاریخ آخرین فرار از خدمت آن ها بیش از 8 سال گذشته باشد و تاکنون نیز برای اعزام به خدمت اقدام نکرده باشند ، شامل این مقررات می باشند.سربازان فراری که از تاریخ آخرین فرار از خدمت آن ها ، بیش از 8 سال نگذشته باشد (کمتر از 8 سال) در صورت انجام یا عدم انجام خدمت سربازی ، غیبت آن ها از زمان ورود به غیبت و تا پایان سال 98 محاسبه می شود.

 

 

همچنین بخوانید :

حذف سربازی اجباری ۱۴۰۰

 

دانشجویان

دانشجویان که از زمان ترک تحصیل یا اخراج آن ها  ، بیش از 8 سال گذشته باشد ، غیبت آن ها از تاریخ اخراج و یا ترک تحصیل محاسبه می شود و شامل این قوانین و مقررات می باشند.

دانشجویانی که تاریخ انصراف و یا اخراج آن ها بوده است ، غیبت آن ها از تاریخ فراغت از تحصیل مقطع تحصیلی قبلی محاسبه می شود.

فارغ التحصیلانی که تحصیلات خود را به تمام رسانده اند ، از تاریخ فراغت از تحصیل همان مقطع غایب محسوب می شوند و در صورتی که مدت غیبت آن ها به بیش از 8 سال برسد ، در شمول این معافیت قرار می گیرند.

مشمولانی که قبل یا بعد از سن مشمولیت ، با دریافت معافیت تحصیلی در خارج از کشور مشغول به تحصیل شده اند ، غیبت آن ها از زمان اتمام تحصیل محاسبه شده و جریمه آن ها مطابق با آخرین مدرک تحصیلی محاسبه و دریافت می شود.تمدید مهلت پرداخت جریمه سربازی

مشمولانی که بدون دریافت معافیت تحصیلی در خارج از کشور مشغول به تحصیل شده اند ، شروع غیبت آن ها از تاریخ رسیدن به سن مشمولیت محاسبه می شود و مبلغ جریمه مطابق با آخرین مدرک تحصیلی از آن ها اخذ می شود.

 در صورتی که مشمولانی که خارج از کشور در حال تحصیل هستند به علت انصراف ، اخراج یا ترک تحصیل نتوانند تحصیلات خود را به پایان برسانند ، شروع غیبت آن ها از تاریخ فارغ التحصیلی مقطع قبلی محاسبه می شود.تمدید مهلت پرداخت جریمه سربازی

 

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

  


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com