فراخوان مشمولان اعزامي پايه خدمتي تیر ماه سال 1400
تاریخ : 1375/3/30       

فراخوان مشمولان اعزامي پايه خدمتي تیر ماه سال 1400 : معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی نیرو انتظامی اعلام کرد ؛ همه مشمولان با برگز اعزام به خدمت به تاریخ تیر 1400 ، میبایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک نیرو انتظامی (پلیس+10) برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و اقدام کنند.

 

برای اطلاع از ساعت کاری و آدرس دفاتر پلیس + 10 در سال 1400 کلیک کنید : 

آدرس و ساعت کاری دفاتر پلیس + 10  

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

فراخوان مشمولان اعزامي پايه خدمتي تیر ماه سال 1400

فراخوان مشمولان اعزامي پايه خدمتي تیر ماه سال 1400 : کليه مشمولان داراي مدرک تحصيلي دانشگاهي ،ديپلم و زيرديپلم مي بايست روز سه شنبه یکم تیر ماه سال 1400 درساعت، محل و مراکزي که در برگ معرفي نامه مشمولان اعلام شده ، حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان مي بايست اصل مدارک مورد نياز اعم از برگ آماده به خدمت،برگ محل مراجعه،برگ واکسيناسيون،کارت ملي و شناسنامه،مدارک مربوط به شرايط خاص مانند:تاهل ،گواهي فوت والدين ،جانبازان، خانواده درجه يک شهدا و... را به همراه خود داشته باشند. اطلاع بیشتر : مدارک لازم جهت اقدام به سربازی

همچنین براي پيشگيري از بروز و شيوع بيماري کرونا،مشمولان اعزامي در روزاعزام توسط وظيفه عمومي استان ها و مراکز آموزش نيروهاي مسلح مورد معاينه غربالگری قرار مي گيرند.فراخوان مشمولان اعزامي پايه خدمتي تیر ماه سال 1400

عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده،غيبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظيفه عمومي با آنان رفتار خواهد.

 

همچنین بخوانید : 

 

فراموشی کد سخا (بازیابی)

 

مرخصی در دوره آموزشی

 

وسایل مورد نیاز در آموزشی

 

تست کرونا مشمولین نظام وظیفه

سرهنگ فتح‌الله ندرلو ، با بیان اینکه افراد مشمول قبل از اعزام تست کرونا داده و حتماً باید جواب منفی آن را ارائه کنند، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نگرانی‌ها در رابطه با شیوع این بیماری در تجمعات، از همه مشمولان قبل از اعزام تست گرفته می‌شود.

در صورت مشکوک بودن فردی، حتماً از اعزام وی خودداری می‌کنی8م و این افراد نباید نگران غیبت خود باشند؛ چراکه مهلت اعزام آن‌ها را تا زمان بهبود وضعیت جسمی‌شان تمدید می‌کنیم و این اقدامات در حالی انجام می‌شود که مشمولان پس از اعزام و قبل از ورود به پادگان نیز مجدد تست کرونا می‌دهند.

حساسیت مسئولان در رابطه با سلامتی سربازان نظام وظیفه: در این رابطه مرکز تست همه روزه از مشمولان تست اخذ می‌کنند و همه افراد قبل از اعزام با مراجعه به این مرکز باید تست دهند تا از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کنیم.فراخوان مشمولان اعزامي پايه خدمتي تیر ماه سال 1400

 در زمان اعزام سربازان در داخل اتوبوس‌ها نیز سعی شده است فاصله اجتماعی رعایت شود؛ چراکه سلامت جوانان برای ما بسیار مهم است و بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی سعی می‌شود فضای پادگان‌ها در سلامت باشد تا کسی از این طریق مبتلا به ویروس کرونا نشود.

 

 

کلیک کنید : مراکز غربالگری کرونا سربازان قبل از اعزام

 

 

  " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com