کارنامه سبز آموزش و پرورش یعنی چه
تاریخ : 1375/3/30       

کارنامه سبز آموزش و پرورش یعنی چه ؟؟؟ داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، می توانند با دریافت کارنامه سبز آموزش و پرورش از جزئیات نمرات و امتیازات خود مطلع شوند تا در جذب کارنامه سبز های ماده 28 شرکت کنند. با اعلام نتیج نهایی استخدام آموزش و پرورش 99 ، برخی از داوطلبان از پیگیری استخدام شدن در رشته شغلی قبولی امتناع کرده و لذا آن ردیف شغلی خالی می ماند. نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، از صدور مجوز برای جذب حدود ۱۰ هزار داوطلب کارنامه سبز در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این ظرفیت‌های ایجاد شده بر اساس شاخصه‌های رشته، جنسیت، بومی گزینی جذب خواهند شد. در این مقاله در خصوص کارنامه سبز آموزش و پرورش یعنی چه مطالب لازم ارائه شده. همچنین شما می توانید از آخرین اخبار جذب و بکار گیری کارنامه سبز ها با کلیک روی لینک زیر اطلاع یابید : 

👇👇👇

 کارنامه سبز آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

کارنامه سبز آموزش و پرورش یعنی چه ؟

کارنامه سبز آموزش و پرورش یعنی چه ؟ آن دسته از داوطلبانی که در مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش موفق به کسب نمره قبولی کتبی شده اند، می توانند ضمن مراجعه به سایت دریافت کارنامه سبز آزمون استخدام آموزش و پرورش و اطلاع از جزئیات نمرات و امتیازات خود، به محض اعلام ثبت نام تکمیل ظرفیت این سازمان، ثبت نام نمایند. کارنامه سبز آموزش و پرورش یعنی چه

برای مشاهده کارنامه سبز ازمون استخدامی اموزش و پرورش باید به سایت sanjesh.org مراجعه نمایند.

زمان انتشار کارنامه نهایی (سبز) آزمون استخدامی اموزش و پرورش از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نحوه دریافت کارنامه سبز آزمون استخدامی اموزش و پرورش به صورت زیر است:

 

در زمان مقرر به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید.

پس از ورود به سایت سنجش گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی” را انتخاب کنید.

گزینه “کارنامه سبز آزمون استخدامی اموزش و پرورش” را انتخاب کنید.

اطلاعات خواسته شده را در قسمت مشخص شده درج کنید.

پس از ورود به صفحه شخصی می توانید کارنامه نهایی خود را مشاهده کنید. کارنامه سبز آموزش و پرورش یعنی چه

 

شرایط جذب کارنامه سبز های آموزش و پرورش

کارنامه سبز آموزش و پرورش یعنی چه ؟ مهیا کردن شرایط برای جذب ۱۹۷ هزار معلم و سازماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش به یکی از دغدغه‌های مهم نمایندگان مجلس تبدیل شده است.

کمال حسین‌پور: درخواست از رئیس سازمان اداری و استخدامی و نیز وزارت آموزش و پرورش در رابطه با جذب معلمان کارنامه سبز ؛ هم اکنون وزارت آموزش و پرورش با کمبود 197 هزار معلم مواجه است. از این رو مهیا کردن شرایط برای جذب 197 هزار معلم و سازماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش به یکی از دغدغه‌های مهم نمایندگان مجلس تبدیل شده است.

کارنامه افرادی که در مرحله اول هشتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی-آموزش و پرورش قبول شده‌اند سبز است -کارنامه سبز آموزش و پرورش یعنی چه - موضوعی که نشان دهنده کسب رتبه و صلاحیت علمی آنها به شمار می‌رود. بنابراین با توجه به کمبود شدید نیرو در آموزش و پرورش سازمان اداری و استخدامی باید مجوز ردیف‌های استخدامی کارنامه سبزها را براساس شاخص‌هایی چون رشته و جنسیت بومی گزینی و اخذ سهمیه منطقه صادر کند.در این شرایط وزارت آموزش و پرورش می‌تواند معلمان را جذب و برای پیمودن دوره‌های آموزشی لازم به دانشگاه فرهنگیان معرفی کند.

 

 تاکنون با پیگیری از مسئولان و معاونان وزارت آموزش و پرورش، با صدور مجوز ردیف استخدامی حدود 10 هزار نفر موافقت شده و وزارت آموزش و پرورش باید بر اساس رشته، جنسیت، بومی گزینی و اخذ سهمیه منطقه، اقدام به جذب کارنامه سبز‌های سراسر کشور اعم از پیرانشهر و سردشت کند. همچنین هر استان به نسبت سهمیه باقیمانده، سهم خود را از جذب کارنامه سبز دارد و این سهم برای هر استان محفوظ خواهد بود و در نهایت فهرست پذیرفته شدگان هر استان بر اساس کارنامه داوطلبان احراز شده و چنانچه فردی تمایل به حضور در استان و منطقه پذیرفته شده را نداشته باشد، اولویت به داوطلبان بومی استان اختصاص می‌یابد.کارنامه سبز آموزش و پرورش یعنی چه

 

 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com