eservices.tamin.ir خرید خدمت سربازی
تاریخ : 1400/3/17       

eservices.tamin.ir خرید خدمت سربازی : بخاطر کاهش مراجعه حضوری متقاضیان خرید خدمت سربازی بعنوان سابقه بیمه ، امکان احتساب سوابق مدت سربازی بیمه شدگان بصورت غیرحضوری فراهم شده. بنابراین بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند ؛ با مراجعه به سامانه غیرحضوری eservices.tamin.ir خرید خدمت سربازی اقدامات لازم برای خرید سربازی بعنوان سابقه بیمه را انجام دهند. در این مقاله راهنمایی های لازم در این خصوص ارائه شده.

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

خرید خدمت سربازی در eservices.tamin.ir

eservices.tamin.ir خرید خدمت سربازی : با فراهم شدن زمینه دریافت اطلاعات دوره خدمت سربازی بمیه شدگان از سازمان وظیفه عمومی احتساب سوابق متقاضیان بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق سامانه eservices.tamin.ir اقدام به خرید خدمت سربازی بعنوان سابقه بیمه نمایند. 

همچنین درحال حاضر ثبت درخواست در این سامانه صرفا برای ان دسته از متقاضیان که در سنوات گذشته درخواست خرید خدمت سربازی بعنوان سابقه بیمه نداشته اند امکان پذیر است. همچنین درخواست های حضوری خرید بیمه خدمت سربازی ، حذف خواهد شد.

 

ثبت نام در eservices.tamin.ir

بیمه ­شدگان می­توانند ابتدا باید به  سامانه خدمات غیر حضوری سازمان به نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir وارد شوند.

 

 

eservices.tamin.ir

 

 

 

ورود به منوی بیمه­ شدگان‏

اموربیمه­ شدگان‏

محاسبه خرید خدمت سربازی ،

محاسبه و پرداخت حق بیمه مدت خدمت نظام وظیفه متعلقه.

 

همچنین می توانید برای کسب راهنمایی های بیشتر ، ثبت نام ، پیگیری ، پرداخت اقساط در eservices.tamin.ir و... با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

 

نحوه خرید سنوات خدمت سربازی

برای خرید سنوات خدمت سربازی بعنوان سابقه بیمه ؛ از طریق سامانه خرید سربازی باید به نکاتی توجه داشته باشید.

داشتن ارتباط بیمه ای در زمان تقاضا و کارت هوشمند پایان خدمت و حداقل دو سال بیمه پردازی از شرایط اولیه استفاده از این خدمت بوده و چنانچه دوره خدمت سربازی بیمه شدگان متقاضی، به سبب اشتغال به تحصیل، فرار از خدمت و ... دارای انقطاع و یا مدت دوره مورد نظر غیر متعارف (بیشتر از 30 ماه) ­باشد و همچنین مواردی­که اطلاعات دوره خدمت انجام شده، توسط سامانه وظیفه عمومی ناجا قابل واکشی نباشد ، می­بایست اقدامات لازم در­خصوص محاسبه حق بیمه و تکمیل فرآیند مربوطه رأساً توسط شعب ذیربط انجام پذیرد.

 

برای اینکه بیمه سربازی جزو سابقه کار محسوب شود (خرید خدمت سربازی) شرایطی وجود دارد. بیمه سربازی باید مورد تایید سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد و سازمان تامین اجتماعی هم مبالغی را در نظر می گیرد که البته بسته به سال پایان خدمت و ارائه درخواست خرید بیمه خدمت سربازی متفاوت است. شخص باید به جز سابقه بیمه سربازی در بیمه تامین اجتماعی سابقه بیمه دیگری هم داشته باشد و به مدت مشخصی حق بیمه پرداخت کرده باشد.

 

 

نحوه محاسبه مبلغ خرید خدمت سربازی :

از زمان درخواست شخص برای خرید بیمه سربازی میانگین حقوق دو سال آخر کاری وی محاسبه شده و این میانگین در هفت درصد ضرب می شود و در ادامه مبلغ به دست آمده در زمان طول خدمت شخص ضرب می‌گردد و مبلغ بدست آمده به عنوان هزینه خرید بیمه سربازی توسط شخص متقاضی پرداخت می‌گردد.

 

 

همچنین بخوانید :

 

پرداخت اقساط خرید بیمه خدمت سربازی

 

مبلغ خرید بیمه سربازی

 

 

مشاهده سوابق تامین اجتماعی eservices.tamin.ir

برای مشاهده سابقه بیمه سربازی خود به صورت آنلاین باید در سامانه تامین اجتماعی (eservices.tamin.ir) ثبت نام کرده باشید.

بنابراعلام کارمند، برای ثبت نام می توانید سایت تامین اجتماعی را جستجو کنید و در سایت تامین اجتماعی به بخش ثبت نام بروید .

برای مشاهده سوابق بیمه ای نیازی به شماره بیمه نیست و صرفا با داشتن کدملی می توان به اطلاعات و سوابق بیمه ای خود دسترسی پیدا کنید.

معیار بازنشستگی به سوابق بیمه پردازی مربوط می شود و در صورتی که فردی بین ٢٠ تا ٣٠ سال(بستگی به نوع سختی کار) سابقه پراخت بیمه داشته باشد بازنشسته می شود و از مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی محسوب می شود.خرید خدمت سربازی

پرداخت کردن بیمه توسط کارفرما در برخی موارد مشکلاتی را برای فرد بیمه شده ایجاد می کند که می توان به تأخیر در واریز حق بیمه کارگر و کارمند شرکت از سوی کارفرما اشاره کرد.

به همین منظور بیمه شدگان می توانند به صورت ماهانه سوابق بیمه ای خود را مشاهده کنند و از جزییات واریز حق بیمه خود مطلع شوند.

بر اساس این گزارش هر فرد بیمه شده می تواند به راحتی به سوابق بیمه ای خود از زمان اولین واریزی تا کنون مطلع شود برای این کار باید ابتدا وارد سایت سوابق بیمه به آدرس اینترنتی شده و سوابق خود را مشاهده نماید.

 

 


 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "




مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com