سامانه خرید سربازی بصورت غیرحضوری
تاریخ : 1400/3/11       

سامانه خرید سربازی بصورت غیرحضوری

سامانه خرید سربازی : با طرح جدید سامانه خرید سربازی که توسط تامین اجتماعی با نام 3070 ارائه شده ؛ متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه خرید سربازی برای خرید خدمت و پرداخت حق بیمه بصورت غیر حضوری اقدام کنند.  پرداخت حق بیمه و احتساب دوران سربازی بعنوان سابقه بیمه از طریق سامانه خرید سربازی امکان پذیر است. پرداخت حق بیمه و احتساب دوران خدمت سربازی به عنوان سابقه بیمه یکی از خدمات سازمان تأمین اجتماعی است که به صورت کاملا غیرحضوری ارائه می‌شود و نیازی به مراجعه افراد برای دریافت این خدمت نخواهد بود. در ادامه در خصوص نحوه ورود به سامانه خرید سربازی در سال 1400 ارائه شده.

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

سامانه خرید سربازی

سامانه خرید سربازی بصورت غیرحضوری : رداخت حق بیمه و احتساب دوران خدمت سربازی به عنوان سابقه بیمه افراد به صورت کاملا غیرحضوری انجام می‌شود.

دکتر مصطفی سالاری در ششمین جلسه هفتگی رونمایی از سامانه خرید سربازی غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی که با عنوان طرح ۳۰۷۰ درحال اجرا است؛ اظهارکرد: امروز ۴ سرویس غیرحضوری جدید به بهره‌برداری می‌رسد و تعداد خدمات غیرحضوری ما در این طرح به ۱۳ خدمت می‌رسد.

غیرحضوری شدن سامانه خرید سربازی به بیمه شدگان تأمین اجتماعی از طریق تبادل اطلاعات با سازمان نظام وظیفه انجام شده است و شرط استفاده غیرحضوری از این خدمت داشتن کارت پایان خدمت هوشمند است.

 

 

 

همچنین بخوانید  :

سایت نظام وظیفه خرید خدمت

 

 

برای خرید سربازی پس از ورود به سامانه خرید سربازی تامین اجتماعی از منو سایت به قسمت :

  • بیمه شدگان 
  • امور بیمه شدگان 
  • خرید محاسبه خدمت سربازی بروید.

در این فرم نحوه محاسبه حق بیمه دوره خدمت نظام وظیفه و حضور در جبهه نمایش داده شده است.

بیمه شدگان تامین اجتماعی در صورتیکه دارای دو سال سابقه بیمه پردازی نزد این سازمان باشند، می توانند درخواست احتساب سوابق خدمت نظام وظیفه را ارائه نمایند و پس از پرداخت حق بیمه محاسبه شده، مدت خدمت و حضور در جبهه بعنوان سابقه پرداخت حق بیمه متقاضی منظور خواهد شد. لازم به ذکر است متقاضی در زمان ارائه درخواست می بایست بیمه پرداز سازمان باشد.

اگر پیش از این درخواست احتساب سوابق خدمت نظام وظیفه و حضور درجبهه داده اید این محاسبات را نادیده بگیرید. این محاسبات صرفا برای کسانی است که تاکنون درخواست مذکور را ارائه نکرده باشند.

در صورتیکه متوسط دستمزد دو سال آخر بیمه شده، کمتر از حداقل دستمزد مصوب سال باشد، دستمزد مبنای محاسبه برابر با حداقل دستمزد مصوب سال خواهد بود. طول دوره خدمت نظام وظیفه حداکثر تا سقف 30 ماه قابل قبول است.سامانه خرید سربازی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی بیشتردر خصوص خرید حق بیمه خدمت سربازی ، ورود به سامانه خرید سربازی و... با سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

برای اطلاع از شرایط خرید سربازی با 6 سال غیبت کلیک کنید .

 

 

خدمات سامانه خرید سربازی

سامانه خرید سربازی - سامانه خرید سربازی بصورت غیرحضوری : مزایای راه اندازی سامانه خرید سربازی می‌توان به تشکیل پرونده بصورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری، عدم نیاز به ارائه مستندات فیزیکی در جریان تشکیل پرونده، انعقاد قرارداد فی مابین متقاضی تسهیلات و بانک رفاه بصورت غیر حضوری، صدور گواهی کسر از حقوق متقاضی تسهیلات بصورت الکترونیکی و برقراری ارتباط و تعامل زیرساختی با ارگان‌های مختلف جهت تبادل اطلاعات اشاره کرد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی افزود: از دیگر اقداماتی که در راستای تحقق تامین اجتماعی دیجیتال انجام شده است، بارگزاری بیش از ۳۰ میلیون پرونده الکترونیک و پایلوت سامانه پذیرش اسناد بستری بیماران است. در حال حاضر با همکاری شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین، اسکن پرونده بیمه شدگان در شعب تامین اجتماعی استان تهران، البرز و شهرستان‌های استان تهران در موعد مقرر به اتمام رسیده است و درحال حاضر شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین علاوه بر همکاری در زمینه پشتیبانی از اقدامات قبلی و ساماندهی اطلاعات بارگزاری شده، در حال آموزش و انجام پروژه آرشیو در شعب کل کشور است.سامانه خرید سربازی

 

 

خرید بیمه سربازی چه مزایایی دارد ؟

 

سامانه خرید سربازی  - مشمولان با دریافت بیمه می توانند دو سال زودتر از زمان عادی ، بازنشست شوند . این موضوع برای افرادی که شاغل در اداره های دولتی هستند ، اهمیت بسیاری دارد.

در واقع قانون گذاران به منظور ارائه نوعی قدردانی از سربازانی که دو سال از بهترین سال های عمر خود را صرف خدمت کرده اند در نظر گرفته است.

بیمه سربازی از آن جایی که منجر به دو سال جلوتر افتادن بازنشستگی می شود ، پس جزء سوابق کاری است.

البته به منظور در نظرگرفتن بیمه در سوابق کاری شرایطی وجود دارد. یکی از این شرایط تایید سازمان تامین اجتماعی است که جهت تأیید مبلغی را برای خرید معین کرده است.این مبلغ به دلیل استفاده از خدمات تامین اجتماعی در طول خدمت گرفته می شود : مبلغ خرید بیمه سربازی

 

 

خرید بیمه سربازی با کسری خدمت

سامانه خرید سربازی  - البته اگر فردی کسری خدمت هم داشته باشد به میزان مدت زمانی که خدمت کرده است با پرداخت هزینه می تواند بیمه خدمت خود را خریداری کند.نوربخش با اشاره به مبلغ پرداختی برای خرید بیمه خدمت به منظور اضافه شدن آن به سوابق بیمه ای گفت:‌ میزان پرداخت برای خرید حق بیمه خدمت برای متقاضیان متفاوت است و به ازای هر ماه با توجه به میزان دستمزد و حقوق، متقاضی باید هزینه ای پرداخت کند.


با توجه به شرح فوق خدمت سربازی در صورتی جزو سوابق بیمه ای فرد محاسبه خواهد شد که چنانچه قبل از تاریخ 7 مرداد 85 شخص دارای سابقه بیمه پردازی در تامین اجتماعی به صورت اجباری باشد و پس از ان نیز بیمه شده باشد در این صورت بدون پرداخت حق بیمه مدت سربازی وی جزو سابقه بیمه پردازی وی محسوب می شود و در غیر اینصورت و در بعد از زمان مذکور شخص باید با دارا بودن سابقه 720 روز نسبت به ارایه درخواست مبنی بر خرید ایام سربازی و پرداخت حق بیمه دوره سربازی را به سوابق خود اضافه نماید .سامانه خرید سربازی

*حق بیمه متعلقه بر اساس میانگین حق بیمه آخرین دو سال در زمان تقاضا به ازای مدت خدمت سربازی یا حضور داوطلبانه در جبهه محاسبه می شود که نسبت به هفت سی ام بیمه شده و بیست و سه سی ام توسط دولت پرداخت می گردد.

 

قیمت خرید سربازی 1400

سردار تقی مهری ؛ در خصوص قیمت خرید سربازی 1400 گفت : همه مشولان میبایست به سربازی بروند. اصلا بحث غیبت مطرح نیست. 

همانطور که می دانید در سال های 94، 95، 96 و 97 افرادی که بیش از 8 سال غیبت داشتند، می توانستند جریمه غیبت خود را پرداخت کنند و کارت سربازی خاصی را دریافت کنند.البته این امر به تصویب مجلس در قانون بودجه بستگی داشت که در سال های 98، 99 و 1400 این قانون تصویب نشد.از خانواده ها خواهش می کنم به این فضا سازی هایی که معمولا در شبکه های اجتماعی مطرح می شود توجه نکنند.در دوران کرونا و اردیبهشت ماه هم سربازان آمدند و الان درحال آموزش در پادگان های کشور هستند، چون کشور ما به امنیت نیاز دارد.

 

همچنین طر جایگزینی سرباز حرفه ای مطرح شده : در این طرح نیاز ستادکل نیرو‌های مسلح به سرباز را به ۸۰ هزار نفر کاهش داده شده. از این افراد طبیعتاً ۸۰ هزار سرباز در سال که با حقوق یک کارمند کادری رسمی دریافت می‌کنند می‌ توانند به خدمت سربازی بروند. بدین معنا که از ۴۰۰ هزار نفر ۸۰ هزار نفر آن به صورت داوطلبانه می‌توانند به سربازی بروند. به‌نوعی سربازی داوطلبانه می‌شود.

یک زمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح احساس نیاز بیش از اندازه سرباز را دارد یعنی برای یک رشته در یک مقطع زمانی نیاز بیش از حد نیرو را دارد در آن زمان سربازی می‌تواند اجباری شود.

کسانی که قصد رفتن به خدمت سربازی را ندارند باید تا ۵۰ سالگی بر اساس خدماتی که از دولت دریافت می‌کنند باید یک مبلغ خیلی کمی به عنوان مالیات به دولت پرداخت کنند تا برای آن‌هایی که سرباز هستند صرف شود. ولی این موضوع هنوز تصویب نشده... . سامانه خرید سربازی 

 



 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "




مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com