جذب سرباز طلبه در آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰
تاریخ : 1400/3/10       

جذب سرباز طلبه در آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ : جذب ۲۰۰۰ نفر سرباز طلبه در آموزش و پرورش. آبادی‌جو مدیر تسهیلات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه; در راستای کمک به تأمین معلم در مدارس آموزش و پرورش از طریق سرباز معلم، امسال نیز وزارت آموزش و پرورش مجوز جذب ۲۰۰۰ نفر سرباز طلبه را از ستاد کل نیروهای مسلح دریافت کرده است.

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

جذب سرباز طلبه در آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰

مدیر تسهیلات مرکز مدیریت حوزه‌ های علمیه از آغاز ثبت نام جذب سرباز طلبه در آموزش و پرورش خبر داد.

حجت الاسلام آبادی‌جو مدیر تسهیلات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه : در راستای کمک به تأمین معلم در مدارس آموزش و پرورش از طریق سرباز معلم، امسال نیز وزارت آموزش و پرورش مجوز جذب ۲۰۰۰ نفر سرباز طلبه را از ستاد کل نیروهای مسلح دریافت کرده است.

طلاب توانمند و علاقه‌مند به خدمت در این عرصه می توانند از نهم لغایت ۲۰ خردادماه با دریافت نامه از سامانه پیشخوان حوزه‌ های علمیه در بازه زمانی فوق نسبت به ثبت‌نام جهت سرباز طلبگی اقدام کنند.

از آنجا که مهلت اعلام شده قابل تمدید نیست؛ طلابی که قصد گذراندن خدمت در آموزش و پرورش را دارند فقط در این بازه زمانی امکان ثبت‌ نام را دارند.

 

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر ؛ اطلاع از نحوه ثبت نام ، مدارک لازم و... با با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

 

 


 

ضوابط سربازی طلاب در آموزش و پرورش

1. اولویت خدمت وظیفه این افراد در آموزش و پرورش به منظور انجام فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی است.

تذکر: با رعایت اولویت فعالیت‌های پرورشی می‌توان در صورت درخواست تدریس سربازان طلبه حداکثر به میزان 12 ساعت در دروس مرتبط مانند قرآن و معارف اسلامی، فلسفه، منطق، عربی و دروس پرورش از ظرفیت آنها در امر تدریس استفاده شود.

2. اولویت محل خدمت این افراد مدارس با نیازهای خاص فرهنگی تربیتی و مدارس شبانه روزی و مناطق محروم خواهد بود.

3. ساعت کار موظف افراد متناسب با فعالیت واحد آموزشی در طول هفته خواهد بود.

4. حقوق ماهیانه افراد بر اساس دستورالعمل‌های دفتر حفاظت اطلاعات فرماندهی معظم کل قوا و ستاد کل نیروهای مسلح و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه پرداخت می‌شود.

5. مدت خدمت وظیفه در آموزش و پرورش 24 ماه است و برای افرادی که در بین سال تحصیلی منتزع شده یا مرتکب غیبت غیرموجه بیش از یک ماه شوند گواهی انجام وظیفه صادر نمی‌شود.و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

6. آموزش نظامی طلاب وظیفه به مدت دو هفته بلافاصله پس از پایان دوره خدمت انجام می‌شود که هزینه هر نفر به استناد ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح از طریق دفتر برنامه و بودجه و تامین منابع به آن اداره کل ابلاغ می‌شود هزینه مذکور به شماره حساب بانک انصار به نام آموزش سربازان وظیفه نمایندگی ولی فقیه در سپاه به نام فرد واریز می‌شود، هزینه فوق به عهده دستگاه به کار‌گیرنده می‌باشد.

7. انجام خدمات بر اساس این بخشنامه صرفاً محدود به مدت یاد شده می‌باشد و با انقضای آن باید از ادامه خدمت جلوگیری به عمل آید در ضمن انجام خدمت وظیفه هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نخواهد کرد.

8. در زمان تعطیلی مدارس این افراد در اختیار معاونت پرورشی و فرهنگی خواهد بود تا حسب ضرورت در فعالیت‌های مرتبط به کارگیری شوند، متقاضیان تدریس مطابق با دستورالعمل مامور به دستگاه‌های غیر نظامی در تابستان یک ماه می‌توانند از مرخصی استفاده کنند که با توجه به ضرورت فعالیت‌های متناسب با بازگشایی مدارس ترجیحاً مرخصی در شهریور ماه صادر نشود.

9. با عنایت به اینکه ممکن است دوره‌های کوتاه مدت از سوی ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش برای روحانیون وظیفه طراحی شود لذا حضور این افراد در دوره‌های فوق پس از هماهنگی لازم حتی‌امکان در ایام تعطیلی کلاس‌های درس بلامانع است.و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

 

برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "




مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com