امریه سربازی رشته شیمی آلی - پروژه کسر خدمت
تاریخ : 1400/3/9       

 

امریه سربازی رشته شیمی آلی - پروژه کسر خدمت : طبق قانون ، کلیه افراد که باید خدمت سربازی خود را بگذرانند و از معافیت های پزشکی ، کفالت ، موارد خاص و غیره نمی توانند استفاده کنند ،  باید به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و خود را برای خدمت سربازی آماده کنند . فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا رشته های مختلف دانشگاهی می توانند با انجام پروژه های علمی و پژوهشی در راستای رشته تحصیلی و توانایی هایشان ، که  سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سربازی ارائه می دهند پروژه دریافت کرده و با استفاده از آن مدت خدمت سربازی خود را کاهش دهند .و همچنین می توانند در سازمان های بدنبال نیروی امریه ، امریه سربازی دریافت کنند. برای فارغ التحصیلان رشته شیمی آلی که بدنبال دریافت امریه یا پروژه کسر خدمت هستند ، در این مقاله اطلاعات لازم ارائه شده.

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

امریه سربازی رشته شیمی آلی

امریه سربازی رشته شیمی آلی - پروژه کسر خدمت : سازمان های مختلفی هستند که در اجرای برنامه های توسعه ای در حوزه سرمایه های انسانی از میان دانش آموختگان برتر دانشگاه های معتبر دولتی در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های: شیمی آلی ، جهت گذراندن دوره خدمت سربازی (امریه سربازی) با ظرفیت محدود دعوت به عمل می آورد.

امریه سربازی رشته شیمی آلی : داوطلبین می بایست با پذیرش موارد، مطابق فرمت پیش بینی شده در سایت سازمان مربوطه نسبت به تکمیل، ثبت اطلاعات موارد درخواستی و ارسال مدارک و مستندات مورد نیاز اقدام نمایند.متقاضیان استفاده از سهمیه امریه، ابتدا نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام و پس از پذیرفته شدن نهایی جهت دریافت برگه اعزام به خدمت اقدام نمایند.

پس از اتمام فرآیند ثبت نام، یک کد رهگیری در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت و متقاضی می تواند روند بررسی درخواست خود را از این طریق مشاهده نماید.

امریه سربازی رشته شیمی آلی - افراد انتخاب شده همزمان با مصاحبه علمی حضوری جهت انجام سایر فرآیندهای لازم به مراجع ذیربط معرفی شده و پس از اخذ تأییدیه های لازم، به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی تا با اخذ مجوز امریه از سوی ستاد مذکور جهت گذراندن دوره آموزش نظامی به یگان های مربوطه اعزام گردند. شایان ذکر است پس از انجام دوره آموزش مذکور، افراد می بایست به سازمان فضایی ایران مراجعه کرده تا جهت انجام ادامه خدمت به واحدهای تابعه معرفی شوند. لازم به ذکر است خدمت سربازی در قالب امریه به مدت 24 ماه می باشد.

 

شرایط عمومی امریه سربازی رشته شیمی آلی

شرایط عمومی امریه سربازی رشته شیمی آلی : 

الف) اعتقاد به دین مبین اسلام .

ب) التزام عملی به احکام اسلام.

پ) اعتقاد والتزام به ولایت فقیه ونظام جمهوری اسلامی وقانون اساسی.

ت) عدم اشتهار به فساد اخلاقی و تجاهر به فسق.

ث) عدم وابستگی تشکیلاتی به سازمانها وگروههای غیر قانونی اعلام شده از سوی مقامات صالحه.

ج) عدم اعتیاد به مواد دخانی، مخدر و روان گردان وسابقه محکومیت کیفری موثر.

 

کلیک کنید برای اطلاع از : 

حقوق سربازان امریه در سال ۱۴۰۰

 

اولویت پذیرش امریه سربازی رشته شیمی آلی

الف) خانواده ایثارگران(خانواده ایثارگران شامل خانوادهای: شهدا ، مفقودالاثر ، جانبازان ، آزادگان ، رزمندگان با حداقل 6 ماه سابقه جبهه می باشد.) امریه سربازی رشته شیمی آلی

ب) متأهل (ازدواج دائم)

پ) ایتام

ت) فارغ التحصیلان برتر دانشگاه ها 

ث) حافظان قرآن و قاریان برتر

ج) دارندگان سابقه 6 ماه فعالیت بسیجی

چ) افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد 

 

بیشتر بخوانید : 

لیست ارگان های امریه سربازی

 

پروژه کسر خدمت رشته شیمی آلی

پروژه کسر خدمت رشته شیمی آلی : امریه سربازی رشته شیمی آلی - پروژه کسر خدمت : جهت دریافت پ پروژه کسر خدمت سربازی به کجا مراجعه کنیم ؟

  • مراجعه به بنیاد علمی نخبگان نیروهای مسلح(پروژه کسر خدمت رشته شیمی آلی)

پس از مراجعه به بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح، با تحویل مدارک شامل: ۲ عدد کپی شناسنامه، ۲ عدد کپی کارت ملی، چهار قطعه عکس ۴×۳، کپی آخرین مدرک تحصیلی و رزومه فارسی در حداکثر پنج صفحه، سوابق علمی شما بررسی و نمره‌دهی می‌شود. پس از بررسی امتیازات شما، پروژه‌ای متناسب با سطح علمی شما ارائه و می‌توانید آن را اخذ نمایید.

آدرس بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح: تهران، بزرگراه صیاد شیرازی، پایین‌تر از بزرگراه شهید سلیمانی (رسالت)، پادگان شهید خلیل‌زاده، بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح

  • مراجعه به سازمان‌های ارائه دهنده پروژه(پروژه کسر خدمت رشته شیمی آلی)

روش ساده‌تر اخذ پروژه کسری خدمت سربازی مراجعه به سازمان‌هایی است که اقدام به ارائه پروژه می‌کنند.در این روش شما با مراجعه به سازمان مربوطه که پروژه‌هایی مرتبط با رشته تحصیلی شما را ارائه می‌دهند میتوانید اقدام به دریافت پروژه نمایید. همچنین می‌توانید در صورتی که پروپوزال پروژه‌ای که مناسب کار آنان باشد را ارائه و پس از تایید بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح اقدام به انجام پروژه نمایید.

 

 

برای اطلاع از آخرین اطلاعیه های جذب اپروژه کسر خدمت-امریه سربازی رشته شیمی آلی در سال 1400 برای رشته شیمی آلی ؛ می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید و یا درکانال تلگرام نظام وظیفه ما عضو باشید.

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "



 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com