امریه سربازی رشته جغرافی - پروژه کسر خدمت
تاریخ : 1400/3/8       

امریه سربازی رشته جغرافی - پروژه کسر خدمت

 

امریه سربازی رشته جغرافی - پروژه کسر خدمت : طبق قانون ، کلیه افراد که مشول خدمت سربازی هستندو فاقد معافیت های پزشکی ، کفالت ، موارد خاص و غیره هستند،باید در یکی از دفاتر پلیس +۱۰ حضور پیدا کرده و خود را برای خدمت سربازی آماده کنند . و در تاریخ مقرر در یکی از مراکز آموزشی که بعدا به آن ها اعلام می گردد خود را معرفی کنندو خدمت سربازی خود را سپری کنند . فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا می توانند با دریافت و انجام پروژه های تحقیقاتی که از سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سربازی ارائه می دهند از این فرصت استفاده کرده و مدت خدمت سربازی خود را کاهش دهند . همچنین مشمولان واجد شرایط می توانند  متناسب با رشته تحصیلی خود اقدام به دریافت امریه سازمان های مختلف نمایند. در این مقاله شرایط و نحوه جذب امریه سربازی رشته جغرافی - پروژه کسر خدمت رشته جغرافیا ارائه شده.

 

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

امریه سربازی رشته جغرافی

امریه سربازی رشته سازه های هوایی - پروژه کسر خدمت : سازمان های مختلفی هستند که در اجرای برنامه های توسعه ای در حوزه سرمایه های انسانی از میان دانش آموختگان برتر دانشگاه های معتبر دولتی در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های: سازه های هوایی ، جهت گذراندن دوره خدمت سربازی (امریه سربازی) با ظرفیت محدود دعوت به عمل می آورد.

امریه سربازی رشته جغرافیا : داوطلبین می بایست با پذیرش موارد، مطابق فرمت پیش بینی شده در سایت سازمان مربوطه نسبت به تکمیل، ثبت اطلاعات موارد درخواستی و ارسال مدارک و مستندات مورد نیاز اقدام نمایند.متقاضیان استفاده از سهمیه امریه، ابتدا نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام و پس از پذیرفته شدن نهایی جهت دریافت برگه اعزام به خدمت اقدام نمایند.

پس از اتمام فرآیند ثبت نام، یک کد رهگیری در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت و متقاضی می تواند روند بررسی درخواست خود را از این طریق مشاهده نماید.

امریه سربازی رشته سازه های هوایی - افراد انتخاب شده همزمان با مصاحبه علمی حضوری جهت انجام سایر فرآیندهای لازم به مراجع ذیربط معرفی شده و پس از اخذ تأییدیه های لازم، به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی تا با اخذ مجوز امریه از سوی ستاد مذکور جهت گذراندن دوره آموزش نظامی به یگان های مربوطه اعزام گردند. شایان ذکر است پس از انجام دوره آموزش مذکور، افراد می بایست به سازمان فضایی ایران مراجعه کرده تا جهت انجام ادامه خدمت به واحدهای تابعه معرفی شوند. لازم به ذکر است خدمت سربازی در قالب امریه به مدت 24 ماه می باشد.

 

شرایط عمومی امریه سربازی رشته جغرافی :

الف) اعتقاد به دین مبین اسلام .

ب) التزام عملی به احکام اسلام.

پ) اعتقاد والتزام به ولایت فقیه ونظام جمهوری اسلامی وقانون اساسی.

ت) عدم اشتهار به فساد اخلاقی و تجاهر به فسق.

ث) عدم وابستگی تشکیلاتی به سازمانها وگروههای غیر قانونی اعلام شده از سوی مقامات صالحه.

ج) عدم اعتیاد به مواد دخانی، مخدر و روان گردان وسابقه محکومیت کیفری موثر.

 

کلیک کنید برای اطلاع از : 

حقوق سربازان امریه در سال ۱۴۰۰

 

اولویت پذیرش امریه سربازی رشته جغرافی

الف) خانواده ایثارگران(خانواده ایثارگران شامل خانوادهای: شهدا ، مفقودالاثر ، جانبازان ، آزادگان ، رزمندگان با حداقل 6 ماه سابقه جبهه می باشد.) امریه سربازی رشته سازه های هوایی

ب) متأهل (ازدواج دائم)

پ) ایتام

ت) فارغ التحصیلان برتر دانشگاه ها 

ث) حافظان قرآن و قاریان برتر

ج) دارندگان سابقه 6 ماه فعالیت بسیجی

چ) افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد 

 

بیشتر بخوانید : 

لیست ارگان های امریه سربازی

 

 

پروژه کسر خدمت رشته جغرافی

پروژه کسر خدمت رشته جغرافی : سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح ( سازمان جغرافیایی ن.م ) که زیر نظروزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که به هدف دسترسی سریع و دقیق به اطلاعات و داده های جغرافیایی کشور و سایر مناطق مورد نیازایجاد گردیده است .

در سال ۱۳۰۰ هجری شمسی این سازمان به صورت رسمی نقشه برداری یعنی تشکیل شعبه نقشه برداری و نقشه کشی گذارده شده و در سیر پیشرفت خود متناسب با نیاز ها ، ماموریت ها و وظایف سازمانی انجام وظیفه نموده استودر نهایت با عنوان سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح مشغول به کار می باشد .سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح بمنظور دسترسی سریع و دقیق به اطلاعات مکانی کشور و سایر مناطق مورد نیاز نیروهای مسلح تلاش فراوانی را در راستای پیشرفت و بهبود دانش فنی نیروی انسانی ، به روز کردن خطوط تولید، همگام با مراکز پیشرفته نقشه برداری داشته است و در این مسیر فعالیت های چشمگیری داشته است.

 

پروژه کسر خدمت رشته جغرافیا : متقاضیان پس از دریافت پروژه کسر خدمت سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، بسته به نوع پروژه، کسری خدمت متفاوتی خواهند داشت. برخی از پروژه ها، ویژه یا سنگین هستند و بدلیل فعالیت بیشتری که نیاز دارند، کسری خدمت بیشتری را نیز شامل می شوند.

اما برخی دیگر از پروژه ها، کوتاه مدت و سبک بوده و پس از انجام پروژه، متقاضی باید در یک جلسه دفاعی با حضور داور از پروژه خود دفاع کند و سپس میزان کسری خدمت آنها مشخص می‌شود که طبیعتاً کمتر از میزان کسری خدمت در پروژه های سنگین است.

 

 

برای اطلاع از آخرین اطلاعیه های جذب اپروژه کسر خدمت-امریه سربازی رشته جغرافی در سال 1400 برای رشته سازه های هوایی ؛ می توانید در کانال تلگرام نظام وظیفه ما عضو باشید و یا با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "




مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com