امریه سربازی رشته ریاضی کاربردی - پروژه کسر خدمت
تاریخ : 1400/3/8       

امریه سربازی رشته ریاضی کاربردی - پروژه کسر خدمت

 

امریه سربازی رشته ریاضی کاربردی - پروژه کسر خدمت : سربازی به صورت امریه مزایای مختلفی دارد که در این مقاله ارائه کرده ایم. همچنین فارغ التحصیلان می توانند نسبت به دریافت پروژه کسر خمدت نیز اقدام نمایند. در این مقاله شرایط دریافت امریه سربازی رشته ریاضی کاربردی - پروژه کسر خدمت رشته ریاضی کاربردی ؛ ارائه شده.

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

امریه سربازی رشته ریاضی کاربردی

امریه سربازی رشته ریاضی کاربردی : سرباز در مدت زمان خدمت سربازی در محیطی قرار می گیرد که مرتبط با رشته تحصیلی خود کار می کند و می تواند اطلاعات خود را در زمینه رشته تحصیلی خود به روز نگه دارد .

 با توجه به اینکه فرد مشمول بعد از گذراندن دوره آموزشی سربازی طبق مقررات کارمندی سازمانی که از آن امریه گرفته است قرار می گیرد و از قوانین موجود در محیط های غیر نظامی خارج می شود بنابراین نیازی بر پوشیدن لباس نظامی ، نگهبانی و دیگر مقررات سختگیرانه در پادگان های نظامی نیست و ساعت کاری اداری دارد : لیست ارگان های امریه سربازی

 با توجه به اینکه سرباز دو سال در سازمان مدنظر کار کرده است و با روال کاری آنجا آشنا می باشد برای استخدام نیرو در آن سازمان در اولویت قرار دارد .

 در صورت عدم استخدام در سازمانی که امریه گرفته است باز سابقه کار مرتبط با رشته خود را دارد و می تواند به عنوان رزومه از آن در سازمان های دیگر استفاده نماید .

مشمولانی که به دنبال امریه هستند دقت نمایند علاوه بر مزیت های گفته شده امریه دارای معایبی هست که باعث می شود بعضی از مشمولان به دنبال دریافت آن نباشد اولین مورد آن این است که در اکثر سازمان های پذیرنده امریه ، طول مدت سربازی امریه آن ها 24 ماه است در حالی که این مورد برای سربازان عادی 21 ماه می باشد .

دومین نکته در مورد امریه سربازی این است که در اکثر ارگان هایی که سرباز امریه دریافت می کنند (سازمان های جذب امریه) هر نوع کسری خدمت سربازی مورد پذیرش نیست و طول خدمت سربازی امریه باید 24 ماه باشد . این ارگان ها معمولا در ابتدای پذیرش امریه تعهد نامه ای را برای عدم استفاده از کسری خدمت از سرباز امریه دریافت می کنند .امریه سربازی رشته ریاضی کاربردی

با این حال با توجه به مزایای گفته شده در مورد امریه سربازی توصیه می شود که مشمولانی که شرایط مناسب برای دریافت امریه سربازی را داشته و کسری خدمت سربازان متاهل و یا دیگر کسری ها را ندارند برای امریه اقدام نمایند ؛ برای این کار حتما باید با مراحل دریافت امریه سربازی آشنا باشید تا بتوانید امریه را از سازمان های مختلف که در ادامه معرفی شده اند دریافت نمایید .

 

همچنین بدانید : 

حقوق سربازان امریه در سال ۱۴۰۰ چقدر است ؟

 

 

پروژه کسر خدمت رشته ریاضی کاربردی

پروژه کسر خدمت رشته ریاضی کاربردی  : مطابق با مصوبات سازمان نظام وظیفه عمومی و جدیدترین تغییرات خدمت سربازی می توانید در صورتی که واجد شرایط اخذ پروژه کسری خدمت سربازی باشید، نسبت به اخذ پروژه های جایگزین اقدام نمایید. سازمان ها و ارگان های مختلفی اقدام به طرح جایگزینی اخذ پروژه به جای سربازی می نمایند که از این مورد می توان به دو راه نخبگان نیزوهای مسلح و بنیاد ملی نخبگان اشاره نمود.

 

دانش آموختگان برتر که با معدل بالا در مقطع کارشناسی و دکتری در حال تحصیل می باشند و یا اینکه فارغ التحصیل شده اند ، می توانند نسبت به اخذ پروژه جایگزین خدمت سربازی اقدام نمایند. مراحل تشکیل پرونده و شرایط و ضوابط مورد نیاز کاملا مشخص و تعیین شده است . بنابراین برای گذراندن این مراحل پس از انجام درست و به موقع آن می توانید نسبت به ثبت پروژه اقدام نمایند.

 

در ادامه به طور مفصل در رابطه با شرایط اخذ پروژه کسری خدمت سربازی به طور مفصل توضیحاتی را به کلیه عزیزان ارائه خواهیم نمود. اما چنانچه باز هم با توضیحات ارائه شده نتوانستید به پاسخ سوالات خود دست یابید ، می توانید با مشاورین و متخصصین نظام وظیه ما تماس حاصل نمایید. همچنین از مشاوره امریه سربازی نیز بهره مند گردید.

 

دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته ریاضی کاربردی و سایر رشته ها ؛ برای دریافت آخرین اطلاعیه های جذب سرباز امریه و پروژه های کسری خدمت می توانند با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند و یا در کانال تلگرام ما عضو باشند.

 

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "




مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com