دانلود اپلیکیشن برق - مناسب برای دانشجویان و دانش آموزان جهت اطلاع از قطعی برق منطقه
تاریخ : 1375/3/2       

دانلود اپلیکیشن برق - مناسب برای دانشجویان و دانش آموزان جهت اطلاع از قطعی برق منطقه : با اعلام نگرانی دانشاموزان و دانشجویان از قطعی برق پیوسته در روز های اخیر، لزوم ارائه برنامه زمانبندی قطع برق مناطق و استان ها مشخص شده. در این مقاله نحوه اطلاع از جدول قطعی برق استان و منطقه ارائه شده.

 

 

 

 


 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

  ,,,,,,,,,

 


 

 

دانلود اپلیکیشن برق

دانلود اپلیکیشن برق : از انجایی که کلاس‌های درس و همچنین امتحانات پایانی دانشجویان و دانش‌آموزان عمدتا به شکل آنلاین و در بستر اینترنت انجام می‌شود و برخی کارمندان و مشاغل در حال دورکاری‌اند، لذا قطع ناگهانی برق سبب بروز مشکل برای این افراد شده و با آغاز امتحانات، مشکلات را دو چندان نیز خواهد کرد. به‌خصوص اینکه در حال حاضر نیز این اقدام سبب استرس و سردرگمی دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های آنان شده و بیم آن را دارند که در حین برگزاری آزمون، با قطع برق مواجه شده و نتیجه ماه‌ها درس خواندن و تلاش از بین برود.

گزارش‌هایی وجود داشته که متاسفانه با قطع برق، سرویس‌دهی اینترنت همراه برخی از اپراتورهای تلفن همراه نیز دچار اخلال می‌شود که لازم است وزیر محترم ارتباطات پیگیری لازم را نسبت به حل آن انجام دهند.دانلود اپلیکیشن برق

دانلود اپلیکیشن برق-عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان سخنانش به نمایندگی از مردم تهران، ری و تجریش از وزارت نیرو خواست که از قطع برق تا جای ممکن خودداری کرده و اگر به دلایلی نظیر افزایش مصرف و امثال آن مجبور به این کار هستند، اولا ساعات خاموشی در هر منطقه را از قبل اعلام کرده و ثانیا حتما آن را در ساعاتی اعمال کنند که آسیبی به روند فعالیت حرفه‌ای شهروندان از جمله آزمون‌های دانشجویان و دانش‌آموزان و نیز فعالیت کسب و کارها وارد نشود.

 

 

دانشجویان و دانش آموزان چگونه از از قطعی برق منطقه اطلاع یابند ؟

برای هر استان یک سقف مصرف تعریف شده است که باید با اقدامات مدیریت مصرف، میزان مصرف خود را کاهش دهند. در صورتی که میزان مصرف از تولید تعیین شده کمتر باشد محدودیتی ایجاد نخواهد شد اما استان هایی که موفق به انجام این کار نشوند متحمل خاموشی در برخی مناطق می شوند.

وی با تاکید بر اینکه خاموشی‌ها از طریق سامانه "برق من" با آدرس https://ios.saapa.ir/auth/register اطلاع رسانی می‌شود، تصریح کرد: ممکن است امروز اطلاعات کافی از سوی شرکت توزیع تهران بزرگ و یا سایر استان‌ها در این رابطه در سامانه درج نشده باشد اما فردا حتما اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.دانلود اپلیکیشن برق

به گفته سخنگوی صنعت برق برخی شرکت ها ممکن است از طریق صفحات خودشان جداول خاموشی را بارگذاری کنند و اعمال محدودیت ها از این طریق اطلاع رسانی شود این موضوع کاملا سلیقه ای است و مشترکان برای اطلاع از خاموشی‌ها می‌توانند به سامانه "برق من" و یا سایت شرکت توزیع برق استان خود مراجعه کنند.

رجبی مشهدی با بیان اینکه این سامانه برای کل کشور طراحی شده است و در واقع جداول خاموشی امسال از این طریق اطلاع‌رسانی می شود، گفت: تقاضای ما از مشترکان این است که با مدیریت مصرف ما را در گذر از این شرایط همراهی کنند.

 

بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در ورود به سامانه برق من به مشکل برخوردند. 

این دسته می توانند برای اطلاع از قطعی برق منطقه با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.

 

جدول قطعی برق ۱۴۰۰

دانلود جدول قطعی برق ۱۴۰۰ -دانلود اپلیکیشن برق : درست است که گاهی اوقات دانش‌آموزان و دانشجویان از ترفندهایی استفاده می‌کنند که امتحان ندهند اما این موضوع نباید دلیلی شود که پیشامدها مورد توجه قرار نگیرد و همه پای از زیر امتحان در رفتن، نوشته شود.

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به ناتمام‌ ماندن امتحانات مجازی برخی دروس دانشگاه‌ها به دلایلی همچون قطعی برق و اینترنت از امکان برگزاری مجدد این امتحانات بنا به تشخیص استادِ برگزار کننده و تأیید دانشکده، خبر داده است.

اما خب گاهی تشخیص استاد برگزار کننده امتحان این نیست که برق رفته است و دلایل دانشجو برای امتحان ندادن را نمی‌پذیرد؛ حالا دانشجویان و دانش‌آموزان درخواست دارند که برای آنها فکری شود و مناطقی که برق می رود و یا اینترنت قطع می‌شود را اطلاع رسانی کنند تا معلمان و اساتید هم به استناد این موارد تصمیم گیری کنند.جدول قطعی برق ۱۴۰۰

 

 

برای کسب جدول قطعی برق 1400 تهران و سایر استان ها ، با با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com