ایا قسمت اداری دانشگاهها برای معافیت تحصیلی باز است
تاریخ : 1400/2/20       

ایا قسمت اداری دانشگاهها برای معافیت تحصیلی باز است ؟؟؟ با توجه به آغاز موج جدید شیوع کرونا، دانشگاه ها از اعمال محدودیت های جدید برای دانشجویان، اساتید و کارکنان خبر داده اند با مواجه شدن با یکی از سهمگین‌ ترین امواج کرونا و به دنبال آن تعداد شهرهای قرمز و نارنجی به سرعت افزایش یافت. در حال حاضر شهر تهران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و در حالی که قرار بود دانشجویان تحصیلات تکمیلی پس از تعطیلات عید در خوابگاه‌ ها مستقر شوند اما دانشگاه‌ ها از اعمال محدودیت‌ های جدید برای دانشجویان، اساتید و کارمندان تا اطلاع ثانوی خبر می‌دهند.

 

 

 


 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

  ,,,,,,,,,

 


 

 

ایا قسمت اداری دانشگاهها برای معافیت تحصیلی باز است ؟

ایا قسمت اداری دانشگاهها برای معافیت تحصیلی باز است ؟ تمامی فعالیت‌های حضوری دانشجویان در دانشگاه در بخش‌های آموزشی و پژوهشی ممنوع است. صرفاً در موارد اضطراری با رعایت شیوه نامه‌ها و تأیید واحدهای آموزشی و پژوهشی مربوطه امکان حضور محدود قابل بررسی خواهد بود.

ایا قسمت اداری دانشگاهها برای معافیت تحصیلی باز است - تمامی فعالیت‌های مجازی از جمله کلاس‌ها، جلسات دفاعیه و غیره که احتیاج به حضور دانشجویان ندارد، طبق روال برقرار بوده و تمامی جلسات در فضای مجازی قابل برگزاری است. دانشگاه خواجه نصیر اعلام کرده افراد با علائم احتمالی و یا بیماری زمینه‌ای و شرایط خاص از حضور در دانشگاه خودداری کنند و لازم است مسئولین مربوطه همکاری لازم در این زمینه را داشته باشند.

تردد دانشجویان به دانشگاه مجاز نخواهد بود مگر در مواردی که حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی به تشخیص و پذیرش مسئولیت استاد راهنما و رئیس دانشکده و تأیید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برای زمان‌های محدود ضروری باشد و تمامی مجوزهای صادر شده قبلی از تاریخ ۲۱ فروردین ملغی خواهد شد.

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال برای نخستین‌بار ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی به صورت غیرحضوری در حال انجام است و پذیرفته‌شدگان تمام مقاطع تحصیلی می‌توانند از طریق سامانه آموزشیار ثبت‌نام خود را برای نیمسال تحصیلی جاری انجام دهند.

(ایا قسمت اداری دانشگاهها برای معافیت تحصیلی باز است) دانشجویان جدید برای انجام مراحل ثبت‌نام نیازی به مراجعه حضوری به واحدهای دانشگاهی ندارند، گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. مدارک مورد نیاز پذیرفته‌شدگان برای ارایه به شرکت پست در سامانه‌ اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی و سامانه آموزشیار اطلاع‌رسانی شده است.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از تمهیدات سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا برای ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان خبر داد و گفت: پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از تسهیلات فراهم شده از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا، می‌توانند با در دست داشتن پرینت گواهی قبولی خود از سامانه‌های http://azmoon.net یا http://azmoon.org یا http://sanjesh.org و مراجعه به دفاتر پلیس‌10+، برگه گواهی معافیت تحصیل خود را از این دفاتر دریافت و به همراه سایر مدارک برای ارسال به واحد دانشگاهی، به دفاتر پستی تحویل دهند. درخواست ثبت معافیت تحصیلی توسط واحد دانشگاهی از طریق سایت http://epolice.ir انجام می‌شود و یا تماس با شماره 9099071613 .

 

 

پیگیری تمدید معافیت خدمت وظیفه دانشجویان به دلیل کرونا

با شماره 9099071613 تماس بگیرید
 - این دانشجویان خواستند که با توجه به تعویق کنکور ارشد و دکتری، مدت زمان معافیت از سربازی دانشجویان هم تا زمان عادی شدن وضعیت تحصیلی معوق شود.در پیگیری این سوژه از وزارت علوم، اعلام شد تلاش هایی از سوی مسئولان این وزارتخانه برای تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان در حال انجام است.با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی ها و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

 

برای راهنمایی بیشتر و دریافت اطلاعات تکمیلی ؛ درخواست اینترنتی معافیت تحصیلی با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

 

 

  " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com