فرم خرید خدمت سربازی تامین اجتماعی
تاریخ : 1375/2/15       

شرایط خرید بیمه سربازی رایگان 1400 : دانشجویان خانواده ها و همراهان عزیزی که در خصوص نحوه اقدام و شرایط خرید بیمه سربازی در سال 1400 سوال داشته اند ؛ می توانند برای دریافت اطلاعات لازم تا پایان این مقاله همراه ما باشند. 

 

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

شرایط خرید بیمه سربازی رایگان 1400

شرایط خرید بیمه سربازی رایگان 1400 - به موجب قانون کلیه بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی مجاز هستند برای خرید سابقه بیمه سربازی درخواست بدهند.

شرایط خرید بیمه سربازی 1400 : 

شرط اول این است که فرد متقاضی در زمان ثبت درخواست خرید بیمه سربازی باید بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی باشد اعم از اینکه بیمه او اختیاری باشد یا اجباری.

شرط دوم آن است که فرد متقاضی قبل از درخواست باید به مدت حداقل دو سال حق بیمه پرداخت کرده باشد.

اگر این دو شرط وجود داشته باشد فرد می‌تواند تقاضای خرید بیمه سربازی خود را ثبت کند.

 

اگر سوابق بیمه‌ای فرد متقاضی جمع شده باشد و کارت پایان خدمت وی نیز مشکل نداشته باشد، با اولین مراجعه حضوری می‌تواند کار خود را به طور کامل انجام دهد. در اولین مراجعه فرد و در صورت کامل بودن مدارک مبلغ خرید سابقه بیمه فرد محسابه و به فرد اعلام می‌شود.

 

سابقه بیمه سربازی برای سربازان قبل از سال 1385 رایگان است.

شرایط خرید بیمه سربازی رایگان 1400 : کسانی که خدمت سربازی را قبل از سال ۱۳۸5 گذرانده باشند به شرط آنکه قبل از خدمت حق بیمه پرداخت کرده باشند و مشغول به کاری باشند که برای آن حق بیمه پرداخت شود، بیمه سربازی آنها هم در ادامه به عنوان سابقه کار محسوب شده و برای قرار گرفتن در سابقه بازنشستگی نیاز به پرداخت مبلغی به سازمان تامین اجتماعی ندارند.شرایط خرید بیمه سربازی رایگان 1400 - قوانین برای این افراد با افرادی که در سال های بعد این دوران را سپری کرده اند متفاوت است .

این اشخاص برای منظور کردن خدمت در سابقه بیمه نیازی به پرداخت هزینه ندارند و فقط باید در زمان مشخص درخواست خود را به سازمان تامین اجتماعی اعلام نمایند. معمولا این امر در سال های پایانی عمر کاری فرد صورت می گیرد. البته بهتر است که هر چه زودتر این کار انجام شود؛ چرا که ممکن است قوانین تامین اجتماعی تغییر کند.

با توجه به اینکه قوانین تامین اجتماعی برای تطبیق با شرایط روز در حال تغییر و انعطاف می باشد شاغلین باید مرتبا اخبار تامین اجتماعی را پیگیری کرده و در صورت تغییر شرایط برای اینکه متضرر نشوند می توانند برای دریافت آخرین اخبار و راهنمایی های بیشتر با شماره 9099071613 تماس بگیرند.

 

مدارک لازم جهت خرید بیمه سربازی ۱۴۰۰

مدارک لازم جهت خرید بیمه سربازی ۱۴۰۰ :  در صورتی که دارای هر یک از شرایط ذکر شده در بخش قبل می باشید، می توانید اقدامات لازم را در راستای خرید بیمه سربازی خود انجام دهید. بدین منظور لازم است همراه با مدارک مورد نیاز این امر شامل اصل کارت پایان خدمت، اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی به شعب بیمه تامین اجتماعی که از طریق آن بیمه پرداخت می کنید، مراجعه نمایید.

 

برای آن که دوره خدمت ضرورت جزو سابقه کار محسوب شود شرایطی وجود دارد. بیمه سربازی ابتدا باید مورد تایید سازمان تامین اجتماعی قرار بگیرد و سازمان تامین اجتماعی نیز برای تایید این دو سال حق بیمه و پذیرش آن برای امر بازنشستگی، مبلغی را تعیین می کند. 

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه ؛ می توانید با سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 

فرم خرید خدمت سربازی تامین اجتماعی

فرم خرید خدمت سربازی تامین اجتماعی : متقاضیان میبایست ،  فرم احتساب سوابق مدت خدمت خود را دریافت نموده و تکمیل کنید. در صورتی که دارای سابقه حضور داوطلبانه در جبهه می باشید ، باید نسبت به دریافت و تکمیل فرم های مربوط به آن نیز اقدام نمایید. چنانچه به هر دلیل یکی از مدارک مانند کارت پایان خدمت ، دفترچه و... را ندارید؛ می توانید برای دریافت راهنمایی های لازم با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

فرم خرید خدمت سربازی تامین اجتماعی

 

برای دریافت مستقیم فرم خرید خدمت سربازی تامین اجتماعی ؛ دریافت راهنمایی های تکمیلی و... ؛ با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید.

 


 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com