تسهیلات ناجا برای پایان نامه های کاربردی
تاریخ : 1400/1/30       

تسهیلات ناجا برای پایان نامه های کاربردی : حمایت مالی ناجا از پایان نامه های کاربردی .  تفاهم جدید دانشگاه آزاد با فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی : در راستای حمایت از نخبگان و پژوهشگران دانشگاه آزاد تاکنون تفاهم نامه هایی در راستای اعطای تسهیلات به دانشجویان منعقد شده و اخیرا تفاهم نامه جدیدی با فناوری اطلاعات نیروی انتظامی منعقد شده است. دانشجویان عزیز برای اطلاع از جزئیات و شرایط اعطای تسهیلات ناجا برای پایان نامه های کاربردی ؛ تا پایان این مقاله همراه ما باشید. همچنین در انتها در صورتی که در این خصوص سوالی داشته باشید می توانید با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

 

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 
9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

تسهیلات ناجا برای پایان نامه های کاربردی

تسهیلات ناجا برای پایان نامه های کاربردی : مدیر تسهیلات باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد در راستای حمایت مالی ناجا از پایان نامه های کاربردی ؛ فاوای ناجا از پایان نامه های ارشد و یا رساله های دکتری که از نظر محتوایی کارایی لازم را برای آن ها دارد، انتخاب می کند و در یک مسابقه، حمایت های مالی و البته غیرمادی از دانشجویان خواهد داشت.

حمایت مالی ناجا از پایان نامه های کاربردی ؟ قرار شده در صورت تمایل پژوهشگر در جهت تکمیل آن پروژه، قراردادی با او بسته شود و تسهیلاتی چون کاهش خدمت سربازی برای این دسته از پژوهشگران در نظر گرفته شده است.

تسهیلات ناجا برای پایان نامه های کاربردی - میزان کاهش سربازی : در طرح های این چنینی میزان کاهش خدمت از ۴ ماه شروع می شود تا بخشودگی کل خدمت سربازی. میزان کسر خدمت بستگی به پروژه تحقیقاتی و پژوهشی پژوهشگران دارد. ارزشیابی طرح های پژوهشی توسط سازمان مرتبط با پروژه ها و براساس نیاز سازمان انجام می شود.حمایت مالی ناجا از پایان نامه های کاربردی

طی جلساتی که دانشگاه آزاد با فاوای ناجا داشته، عناوین طرح های مورد نیاز این سازمان احصا و در سامانه پایش (پژوهش اثربخش یکپارچه شبکه‌ای) بازگذاری شده است‌.تسهیلات ناجا برای پایان نامه های کاربردی

 

 

تسهیلات ناجا برای پایان نامه های کاربردی ؟ با مشخص کردن سرفصل های تحقیقاتی می توانیم افراد نخبه و فرهیخته را در زمینه های مورد علاقه شان فعال کرد تا با تشکیل کارگروه های تخصصی شروع به کار کنند. توجه به مقوله تحقیق و پژوهش باعث ایجاد تحولات مثبت، روزآمدی و کارآمدی بیشتر سازمان هاست و نیروی انتظامی به دلیل نوع و گستردگی مأموریت هایی که برعهده دارد باید در این زمینه پیشتاز باشد.

 

 

متقاضیان برای اطلاع از نحوه و مهلت ثبت نام ؛ شرایط عمومی و اختصاصی و دریافت راهنمایی ها لازم با با شماره 9099071613 تماس بگیرند.

 

 

همچنین بخوانید  : طرح جایگزین خدمت نیروی انتظامی

 

 

 

 

 

 

مدارک موردنیاز پروژه کسری خدمت سربازی

از جمله مدارک مورد نیاز پروژه کسری خدمت سربازی جهت احراز شرایط پروژه کسری خدمت سربازی. که اکثر ارگانها و نهادها جهت ارائه پروژه کسری خدمت طلب می کنند. می توان به موارد زیر اشاره کرد:و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

۱ – اصل شناسنامه و کپی تمامی صفحات آن
۲ – اصل و کپی کارت ملی
۳ – عنوان پروژه کارشناسی ارشد یا دکتری

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com