سامانه گزینش آموزش و پرورش ۱۴۰۰
تاریخ : 1399/12/24       

سامانه گزینش آموزش و پرورش ۱۴۰۰ : سامانه گزینش آموزش و پرورش ، سامانه ای است که همه متقضایان استخدام در آموزش و پرورش ، میبایست قبل از شرکت در مصاحبه به آن مراجعه نمایند. مراجعه متقاضی به سامانه اینترنتی هسته گزینش آموزش و پرورش و پرکردن فرم ثبت نام از الزامات شرکت در مصاحبه است. در این مقاله آدرس اینترنتی سامانه گزینش آموزش و پرورش و نکات لازم در این خصوص ارائه شده.

 

 

 


 

 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 
9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 

 


 

 

سامانه گزینش آموزش و پرورش ۱۴۰۰

نحوه ورود به سامانه گزینش آموزش و پرورش 1400 : برای ورود به سامانه اینرنتی گزینش آموزش و پرورش ، باید به نشانی اینترنتی Gozinesh.medu.ir مراجعه کرد و با استفاده از نام کاربری و مرز عبور سامانه وارد سامانه شد. اگر متقاضیان در ورود به سامانه به مشکلی برخورد کنند ، می توانند برای دریافت راهنمایی دقیق با شماره 9099071613 تماس بگیرند.

هسته گزینش آموزش و پرورش : از بخش های مهم به شمار می رود.در این قسمت از سامانه Gozinesh.medu.ir می توانید آدرس هسته های گزینش در شهرهای مختلف ایران (آدرس مکان هایی که باید برای شرکت در مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش به آن ها مراجعه بفرمایید) را پیدا کنید. به جز آدرس هسته های گزینش، شماره تماس، آدرس پست الکترونیکی و همین طور شماره نمابر و مدیر هر یک از هسته ها نیز در بخش هسته های گزینش سامانه Gozinesh.medu.ir برای استفاده داوطلبان راه یافته به مرحله نهایی گزینش آموزش و پرورش درج شده است.سامانه گزینش آموزش و پرورش

از دیگر بخش های مندرج در سایت گزینش آموزش و پرورش می توان از بخش آخرین اخبار یاد کرد که در سمت راست سامانه به چشم می خورد.سامانه گزینش آموزش و پرورش

متقاضیان می توانید با داشتن کتابچه گزینش دستگاه های اجرایی اطلاعات خوبی را در رابطه با مباحث مورد سؤال در زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش بدست بیاورید.سامانه گزینش آموزش و پرورش

برای دریافت کتابچه گزینش دستگاه های اجرایی ، نمونه وسالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش و اطلاعات مورد نیاز خو با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.سامانه گزینش آموزش و پرورش

 

 

ضوابط عمومی گزینش آموزش و پرورش

ضوابط عمومی گزینش اخلاقی، اعتقادی و سیاسی کارکنان آموزش و پرورش :

 

1 - اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی جمهوری

اسلامی ایران.

2 - التزام عملی به احکام اسلام.

3 - اعتقاد و التزام به ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی و قانونی اساسی.

4 - عدم اشتهار به فساد اخلاقی و تجاهر به فسق.

5 - عدم سابقه وابستگی تشکیلاتی، هواداری از احزاب و سازمان‌ها و گروه‌هائی که غیر

قانونی بودن آن‌ها از طرف مقامات صالحه اعلام شده و یا‌می‌شود مگر آن که توبه

ایشان احراز شود.

6 - عدم سابقه محکومیت کیفری مؤثر.

7 - عدم اعتیاد به مواد مخدر.

‌تبصره 1 - در خصوص بند 2 اقلیت‌های مذهبی مصرح در قانون اساسی از نظر اعتقادی و عملی با رعایت قوانین و مقررات مربوطه تابع شرائط‌خاص خود می‌باشند و در هر حال نباید متجاهر به نقض احکام اسلامی باشند.

‌تبصره 2 - ایثارگران در گزینش دارای اولویت می‌باشند ودر موارد محدودیت ظرفیت و کثرت تقاضا، ملاک‌های تقدم (‌مانند مناطق محروم، فعالیت‌در نهادهای انقلاب، شرکت در نماز جمعه و جماعات، پوشش چادر برای خواهران) نیز نسبت به داوطلبان اعمال می‌گردد.

 

 

ارکان گزینش کشور عبارتند از:

1 - رئیس جمهوری.

2 - هیأت عالی گزینش.

3 - هیأت‌های مرکزی.

4 - هسته‌های گزینش.

 

 

تشکیلات گزینش وزارت آموزش و پرورش به این شرح خواهد بود:

‌الف - هیأت مرکزی گزینش توسط هیأت عالی گزینش تشکیل می‌گردد و به عنوان مرجع

گزینش در وزارت آموزش و پرورش خواهد بود، اعضای‌هیأت مذکور که با حکم دبیر هیأت

عالی گزینش منصوب می‌شوند، عبارتند از:

1 - نماینده وزیر.

2 - نماینده سازمان امور اداری و استخدامی کشور.

3 - نماینده هیأت عالی گزینش.

‌تبصره 1 - یک نفر از اعضاء کمیسیون آموزش و پرورش به انتخاب کمیسیون به عنوان ناظر حضور خواهد داشت.

‌تبصره 2 - هیأت مرکزی گزینش دارای یک دبیر خواهد بود که با پیشنهاد اعضاء هیأت مرکزی و حکم دبیر هیأت عالی گزینش به مدت 4 سال‌منصوب می‌گردد و انتخاب مجدد او بلامانع است، تغییر دبیر با تصویب هیأت عالی خواهد بود.

‌تبصره 3 - دبیرخانه هیأت مرکزی زیر نظر آن هیأت تشکیل می‌گردد، مسئول آن به پیشنهاد هیأت مرکزی و تأیید هیأت عالی و با حکم دبیر هیأت‌منصوب خواهد شد.

ب - هسته‌های گزینش، که در واحدهای مختلف وزارت آموزش و پرورش مرکب از سه تا پنج نفر می‌باشد، در امتداد پست‌های سازمانی و توسط‌هیأت مرکزی عنداللزوم تشکیل می‌گردد. اعضای هسته‌های گزینش با صلاحدید و معرفی هیأت مرکزی، پس از تأیید صلاحیت آنان از سوی هیأت‌عالی، با امضاء دبیر هیأت مرکزی گزینش منصوب می‌شوند.

‌تبصره - هسته‌های گزینش دارای یک مدیر خواهند بود که با حکم دبیر هیأت مرکزی منصوب می‌شوند.

 

 

 


 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com