استعلام سهمیه بنزین
تاریخ : 1399/12/13       

استعلام سهمیه بنزین : برای استعلام سهمیه بنزین اسنپ و تپسی و دیگر کاربران ، می توانند از سامانه ملی اطلاعات سفر ، استفاده کنند. همچنین تغییر رمز کارت نیز در همین سامانه امکان پذیر است. آموزش ورود به سامانه سماس ، آموزش استعلام سهمیه بنزین ، نحوه تغییر رمز اعتبار و... . استعلام سهمیه بنزین اسنپ و تپسی ، صرفا برای اطلاع رسانی در این مقاله ارائه شده.

 

 

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

استعلام سهمیه بنزین

 

ابتدا وارد سامانه سماس شوید ؛(استعلام سهمیه بنزین)

سپس کد ملی خود را وارد کرده، پس از وارد کردن کد امنیتی، دکمه «استعلام» را لمس کنید - سامانه سماس؛(سهمیه بنزین اسنپ و تپسی)

در مرحله بعدی یکی از خدمات موجود را انتخاب کنید؛(سهمیه بنزین اسنپ و تپسی)

گزینه «تغییر رمز اعتبار» برای انتخاب رمز عبور دلخواه است؛(استعلام سهمیه بنزین)

گزینه «بازنشانی رمز اعتبار» به شما امکان بازگرداندن رمز به ۴ رقم آخر شماره ملی را می‌دهد؛(سهمیه بنزین اسنپ و تپسی)

«تاریخچه واریز اعتبار» اجازه می‌دهد واریز اعتبار سوخت در دوره‌های گذشته را مشاهده کنید؛(استعلام سهمیه بنزین)

همچنین گزینه «مانده اعتبار سوخت» میزان اعتبار کنونی اعتبار سوخت شما را نمایش می‌دهد؛(سهمیه بنزین اسنپ و تپسی)

مشاهده مانده اعتبار سوخت در سامانه سماس :در صورت انتخاب گزینه «مانده اعتبار سوخت» صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد. برای استعلام مانده اعتبار سوخت، رمز کارت سوخت خود را وارد کنید. این رمز در اغلب موارد، ۴ رقم آخر کد ملی صاحب کارت است؛(استعلام سهمیه بنزین)

مشاهده تاریخچه واریز اعتبار :شما می‌توانید از این گزینه برای مشاهده تاریخچه واریز اعتبار خود در نوبت‌های گذشته، استفاده کنید. برای این منظور کافی است، رمز اعتبار خود را وارد کنید. رمز اعتبار پیش‌فرض ۴ رقم آخر کد ملی است.(سهمیه بنزین اسنپ و تپسی)

 

 

 

 

سهمیه بنزین اسنپ و تپسی چند لیتر است ؟

(استعلام سهمیه بنزین) سهمیه بنزین ویژه رانندگان فعال در تاکسی‌های اینترنتی بر اساس پیمایش و به صورت ماهانه در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد. سهمیه خودروهای تک‌سوز فعال در تاکسی‌های اینترنتی به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۸/۷۵ لیتر بنزین است و با سقف 300 لیتر در اختیارشان قرار می‌گیرد. همچنین سهمیه خودروهای دوگانه‌سوز به ازای هر 100 کیلومتر، ۵.۲۵ لیتر بنزین است و با سقف حداکثر 180 لیتر در ماه در اختیارشان قرار می‌گیرد.(سهمیه بنزین اسنپ و تپسی)

 

(سهمیه بنزین اسنپ و تپسی) چگونه واجدین شرایط دریافت بنزین مشخص می‌شوند؟ برای مشخص شدن اسامی واجدین شرایط دریافت سهمیه بنزین، شرکت‌های تاکسی اینترنتی هر ماه فهرست کاربران راننده‌ فعال خود را در اختیار وزارت کشور قرار می‌دهند. این وزارتخانه مجموع پیمایش رانندگان در همه شرکت‌های تاکسی اینترنتی را محاسبه و مشخصات ثبتی آنها را با بانک اطلاعاتی ثبت احوال مطابقت می‌دهند. در نهایت نیز فهرست کاربران واجد شرایط برای اختصاص سهمیه آن ماه در اختیار وزارت نفت قرار می‌گیرد.

وزارت نفت نیز با همکاری بانک عامل اقدام به پرداخت مابه‌التفاوت نرخ آزاد و هزینه پایه بنزین به ازای هر لیتر ۱۵۰۰ تومان خواهد کرد. مبالغ واریزی تنها برای خرید بنزین در پایانه‌های پرداخت بهای سوخت (پی استیشن) قابل استفاده است.(استعلام سهمیه بنزین)

این سهمیه براساس پیمایش است یعنی حتی اگر افراد به عنوان راننده ثبت نام کنند و وارد سیستم بشوند تا زمانی که پیمایش نداشته باشند سهمیه به آن‌ها تعلق نمی گیرد. پیمایش باید حداقل ۲۰۰ کیلومتر در ماه باشد.(سهمیه بنزین اسنپ و تپسی)

نکته مهم و اساسی اینست که کمیسیونی که راننده روی هرسفر پرداخت می‌کند عملا بیش‌تر از مبلغ سهمیه است و راننده‌ها انگیزه‌ای برای انجام سفرهای غیرواقعی ندارند.(استعلام سهمیه بنزین)

پیگیری واریز سهمیه بنزین در ماه جدید و...

 


 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com