مرکز واکسیناسیون نظام وظیفه شمال تهران
تاریخ : 1399/12/4       

مرکز واکسیناسیون نظام وظیفه شمال تهران : همانطور که می دانید مشمولان خدمت سربازی باید حداقل 10 تا 15 روز قبل از اعزام به خدمت سربازی ، واکسن های مننژیت و دوگانه را دریافت کنند. این مقاله برای اطلاع مشمولان از مراکز واکسیناسیون نظام وظیفه ارائه شده . همچنین برای اطلاع مراکز واکسیناسیون نظام وظیفه در شهر خود و نزدیک محل زندگی خود می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

 

 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 

 

 

مرکز واکسیناسیون نظام وظیفه شمال تهران

مرکز واکسیناسیون نظام وظیفه شمال تهران - مشمولان برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود می بایست با در دست داشتن برگ واکسیناسیون که از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+۱۰) دریافت کرده اند به یکی از مراکز بهداشتی وزارت بهداشت و درمان برای تزریق واکسن مننژیت و دوگانه(دیفتری و کزاز) مراجعه و برگ ممهور به مهر مرکز بهداشت را برای ثبت درخواست اعزام به خدمت به دفاتر پلیس+۱۰ ارائه کنند.

 

در جدول زیر آدرس مراکز واکسیناسیون نظام وظیفه در شمال تهران ارائه شده :

 

 

 

مشمولان برای اطلاع از زمان مراجعه مرکز واکسیناسیون نظام وظیفه تهران و سایر شهرها ، شماره تلفن ، آدرس و... می توانند با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.

 

 

واکسن سربازی

 

واکسن مننژیت

 بیماری مننژیت یکی از بیماری های کشنده در سراسر جهان است که بهترین راه پیشگیری از آن تزریق واکسن مننژیت است. نوع باکتری بیماری مننژیت یکی از خطرناک ترین نوع این بیماری است که در صورت ابتلا، ابتدا عروق خونی فرد را درگیر می کند و کم کم باعث خونریزی در کل بدن و مرگ می شود. یکی از انواع شایع دیگر بیماری مننژیت بیماری ویروسی آن است که معمولا قدرت کشندگی کمتری دارد؛ اما ممکن است باعث معلولیت افراد شود. راه انتقال این بیماری از طریق ترشحات دهانی و بزاق است. به همین دلیل به راحتی می تواند در خوابگاه سربازان منتشر شود. پس یکی از دلایل تزریق واکسن سربازی ، پیشگیری سربازان از ابتلا به بیماری مننژیت است.

 

واکسن دوگانه

واکسن دیگری که هنگام اعزام به خدمت تزریق می شود واکسن دوگانه است. این واکسن از دو بیماری دیفتری و کزاز پیشگیری می کند. کزاز یک نوع بیماری عفونی شدید است که باعث به وجود آمدن اسپاسم های شدید در بدن می شود و حتی ممکن است به مرور زمان باعث ایجاد شکستگی در استخوان ها شود. دیفتری نیز یک بیماری بسیار مسری است که می تواند دستگاه تنفس فوقانی را درگیر کند و در بیشتر مواقع منجر به فوت افراد می شود.

 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com