تمدید معافیت تحصیلی کرونا
تاریخ : 1399/12/2       

تمدید معافیت تحصیلی کرونا : رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از تسهیلات ویژه تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان پذیرش شده در دانشگاه‌ها در سال ۹۹ خبر داد. تمامی مشمولان دیپلم فارغ‌التحصیل نیمه اول سال ۹۸ که تا پایان شهریور ماه سال ۹۹ مهلت معرفی و در زمان تعیین شده برگ اعزام به خدمت داشته اند و در مقاطع کاردانی و بالاتر در دانشگاه‌ها پذیرفته شده اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ تاریخ اعزام به خدمت خود را تا سوم اسفند ماه سال ۹۹ تمدید کنند. (تمدید معافیت تحصیلی در شرایط کرونا) دراین مقاله جزئیات این خبر ارائه شده. همچنین مشمولان برای کسب راهنمایی های لازم می توانند با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.

 

 

 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 

 

تمدید معافیت تحصیلی کرونا

تمدید معافیت تحصیلی کرونا : مشمولان دیپلم فارغ‌التحصیل نیمه اول سال ۹۸ که تا پایان شهریور ماه سال ۹۹ مهلت معرفی داشته اند و در زمان تعیین شده برگ اعزام به خدمت دریافت نکرده اند و در مقاطع کاردانی و بالاتر در دانشگاه‌ها نیم سال اول تحصیلی (مهر ماه) پذیرفته شده اند می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام کنند.

تمامی مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی که در نیمه اول سال ۹۸ فارغ‌التحصیل شده اند و تا پایان شهریور ۹۹ مهلت معرفی دریافت کرده اند و در موعد مقرر برگ اعزام به خدمت دریافت داشته و در مقاطع کارشناسی و بالاتر دانشگاه‌ها پذیرفته شده اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ تاریخ اعزام به خدمت خود را تا یکم اسفند ماه ۹۹ تمدید کنند. مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی که در نیمه اول سال ۹۸ فارغ‌التحصیل شده اند تا پایان شهریور ۹۹ مهلت معرفی دریافت کرده اند و در زمان تعیین شده برگ اعزام به خدمت دریافت نکرده اند و در مقاطع کارشناسی و بالاتر در دانشگاه‌ها نیم سال اول تحصیلی (مهر ماه) پذیرفته شده اند می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام کنند.(تمدید معافیت تحصیلی در دوران کرونا)

 

 

درخواست افزایش سنوات و تمدید معافیت تحصیلی نظام وظیفه بدلیل شیوع کرونا :

با توجه به شیوع ویروس کرونا و به جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کلیه دانشجویان مشمول که معافیت تحصیلی آنها در تاریخ 31/6/1399 به اتمام می رسد، می توانند بعد از اخذ مجوز افزایش سنوات از کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه، نسبت به تمدید معافیت تحصیلی اقدام نمایند.

 

متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره تلفن 9099071613 ، از راهنمایی های لازم بهره مند شوند.

 

 

مدت زمان معافیت تحصیلی دانشجویی

بر اساس آخرین اخبار سازمان نظام وظیفه عمومی، مدت زمانی که دانشجویان در هر مقطع تحصیلی معافیت دارند به صورت زیر است:

  • دانشجویان مقطع کاردانی دو سال ونیم سنوات مجاز تحصیلی دارند؛
  • دانشجویان مقطع کارشناسی ناپیوسته ، سه سال سنوات مجاز دارند؛
  • دانشجویان مقطع لیسانی (کارشناسی پیوسته)، 5 سال سنوات مجاز دارند؛
  • دانشجویان کارشناسی ارشد پیوسته ، مدت 6 سال سنوات مجاز خواهند داشت؛
  • دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته ، مدت سه سال معافیت دارند؛
  • و دانشجویان مقطع دکتری پیوسته هشت سال تمام معافیت تحصیلی مجاز خواهند داشت.

 

مشمولان می توانند برای کسب اطلاع از تمدید معافیت تحصیلی کرونا- تمدید مهلت اعزام به سربازی برای مشمولان دانشجو-درخواست افزایش سنوات و تمدید معافیت تحصیلی-نحوه بهره مندی از معافیت تحصیلی و... با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.

 

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com