جذب همکار طرح تحقیقاتی جایگزین خدمت و کسر خدمت در ارتش
تاریخ : 1399/11/27       

جذب همکار طرح تحقیقاتی جایگزین خدمت و کسر خدمت در ارتش : ارتش جمهوری اسلامی ایران از بین دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌هاي مشخص به عنوان همكار تحقيقاتي در قالب كسر خدمت سربازي با شرايط خاص دعوت به همکاری غیر حضوری می نماید. داوطلبان می‌توانند در صورت دارا بودن شرايط برای ثبت نام اقدام نمایند. جزئیات شرایط و نحوه جذب همکار تحقیقاتی این طرح در این مقاله ارائه شده. همچنین متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.

 

 

 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 

 

 

جذب همکار طرح تحقیقاتی جایگزین خدمت و کسر خدمت در ارتش

جذب همکار طرح تحقیقاتی جایگزین خدمت و کسر خدمت در ارتش : ارتش جمهوری اسلامی ایران از بین دانشجویان /فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مورد نیاز به عنوان همكار تحقيقاتي در قالب كسر خدمت سربازی با شرايط زير دعوت به همکاری غیر حضوری می نماید. داوطلبان می‌توانند در صورت دارا بودن شرايط اقدام به ثبت نام نایند.

 

برخی از شرایط لازم : 

دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل كارشناسي ارشد (ترم 3 به بالا)؛

توانمندي در انجام پژوهش به تشخيص اداره فناوری اطلاعات؛

دارا بودن صلاحيت نخبگي به تشخيص بنياد نخبگان نيروهاي مسلح براي افراد در اولویت بوده و جایگزین خدمت سربازی می گردد.

 

مدارک مورد نیاز:

تکمیل فرم‌ پروپوزال؛

تکمیل فرم اطلاعات همکاران تحقیقاتی بخش دفاع؛

 

متقاضیان برای اطلاع از مهلت و نحوه ارسال مدارک با شماره 9099071613 تماس بگیرند.

 

 

نحوه گرفتن پروژه پروژه کسری خدمت ارتش

مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ارتش بصورت زیر است : 

  • مراجعه  به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و تحویل مدارک، رزومه و تشکیل پرونده (نحوه عضویت در بنیاد ملی نخبگان)، که آنها شما را به یک سازمان مرتبط به زمینه کاریتان معرفی می کنند و... .
  • مراجعه به یک سازمان نظامی مورد تایید بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و توافق بر سر انجام یک پروژه برای آن سازمان در ازای گرفتن کسری خدمت. که این راه، راه ساده تر و بدون دردسری است.برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

در پروژه های کسر خدمت دو نوع کسری وجود دارد، یک، کسری زیر شش ماه و دو، کسری بالای شش ماه.
به طور خلاصه در کسری های بالای شش ماه که پروژه سنگین و یا ساخت است، ضمن گزارش سه ماهه هر ماه در زمان پایان کار جلسه دفاعی با حضور استاد راهنما و داوران در سازمان نخبگان نیروهای مسلح برگزار می شود.اما در کسری های کمتر از شش ماه پس از اتمام پروژه، جلسه دفاع چند دقیقه ای با حضور یک داور برگزار می شود و تمام.برای مشاهده جدیدترین لیست سازمانهای کسری خدمت به تفکیک رشته می‌توانید از اینجــا اقدام کنید.تذکر این نکته هم ضروری است، دانشجویانی که در دانشگاه‌های نظامی مثل مالک اشتر مشغول به تحصیل هستند، از پایان نامه تحصیلی خود  می‌توانند برای کسر خدمت استفاده کنند.برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

 

برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com