کسری خدمت های جدید ۱۴۰۰
تاریخ : 1399/11/19       

کسری خدمت های جدید ۱۴۰۰ ، قوانین جدید کسری خدمت سربازی ، کسری خدمت سربازان متاهل ، کسری خدمت ایثارگران ، مناطق و... در این مقاله ارائه شده. اگر بعد از مطالعه این مقاله در مورد هریک از موارد مطرح شده در این مقاله سوالی داشتید می توانید با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

 

 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 

 

کسری خدمت های جدید ۱۴۰۰

کسری خدمت های جدید ۱۴۰۰ : مشمولاني که سابقه ايثارگری والدین آنان به حد نصاب معافیت از خدمت سربازی نمی رسد طبق ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح می توانند طبق شرایط و ضوابط ذیل از کسر خدمت بهره مند شوند.

کسر خدمت مناطق امنیتی ومناطق محروم وبد آب و هوا : خدمت كاركنان وظيفه غيربومي در مناطق امنيتي 18 ماه ، مناطق مناطق محروم و بد‌آب‌وهوا: 19 ماه است. خدمت كاركنان وظيفه در مناطق عادی 21 ماه می باشد.

کسر خدمت فرزند : کسری خدمت های جدید ۱۴۰۰ - 3ماه کسر خدمت به ازای هر فرزند شامل سربازان میشود.

کسر خدمت نخبگان : در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا در خصوص تولید و توسعه علم ونظریه پردازی در کشور ، عده ای از مشمولان از طریق بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح برای انجام پروژهای تحقیقاتی و استفاده بهینه از سرمایه انسانی در بخش های مختلف علمی و تحقیقاتی بکارگیری می شوند این مشمولان در قبال انجام پروژه های تحقیقاتی و ارزیابی و تأ یید پروژه توسط هیئت داوران ، مشمول امتیازاتی از قبیل کسر خدمت و یا پس از طی دوره آموزش کارت پایان خدمت دریافت می نمایند.

کسر خدمت مشمولان و سربازان جانباز : به ازاء هر درصد جانبازی 63 روز کسر خدمت محاسبه می گردد. کسری خدمت های جدید ۱۴۰۰ -

کسری خدمت سربازان متاهل : بنابر اطلاعیه اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص خدمت وظیفه سربازان وظیفه متاهل . به استناد مصوبه فرماندهی کل قوا، خدمت وظیفه عمومی سربازان متاهل واجد شرایط ، شامل کسری خدمت خواهند شد.کسری خدمت های جدید ۱۴۰۰ .

 

کسری خدمت ایثارگران

 مهلت اجرای قانون کسری خدمت ایثارگران ؛ تا سال ۱۴۰۱ است و به احتمال زیاد، بعد از این سال، این قانون متوقف می‌شود.

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح : در رابطه با سؤالات مربوط به کسر خدمت ایثارگران اعلام می‌شود که به ازای هر ماه جبهه یا هر درصد جانبازی، ۱۲ روز از مدت خدمت هر سرباز کم می‌شود.

کسری خدمت های جدید ۱۴۰۰ - شرایط کلی دریافت کسر خدمت ایثارگران :

  • كسر خدمت سربازی برای ایثارگرانی می باشد که حد نصاب معافیت یک فرزند را ندارند لذا صدور کسری تنها برای یک فرزند قابل انجام می باشد.
  • در صورتی که رزمنده ای در دو یا چند سازمان دارای سابقه جبهه و جانبازی می باشد و جمع آن مدت به حد نصاب معافیت یک فرزند می رسد می بایست هر یک از سازمان ها به طور مجزا مدت جبهه و جانبازی را به سازمان وظیفه عمومی منعکس تا در این سازمان تجمیع گردد .
  • در صورتی که جمع مدت جبهه و جانبازی به حد نصاب معافیت یک فرزند نرسیده و ایثارگر متقاضی بهره مندی از کسر خدمت برای فرزند خود باشد می بایست هر یک از سازمان ها به طور مجزا برای فرزند وی کسری خدمت را صادر نمایند .
  • به منظور مساعدت به خانواده هایی که فرزند ذکور دو قلو و یا چند قلو دارند در صورتی که همزمان به خدمت سربازی اعزام گردند بنا به درخواست ایثارگر کسری خدمت قابل تقسیم بین آن ها می باشد .
  • براساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح مورخ 1397/06/03 ، صدور کسر خدمت فرزندان غیر غایب ایثارگران به ازای هر درصد جانبازی ، هر ماه اسارت و هر ماه رزمندگی به مدت 12 روز ، است .

 

برای دریافت مشاوره تخصصی کسر خدمت ایثارگری ؛ با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

کسری خدمت سربازان متاهل

کسری خدمت های جدید ۱۴۰۰ :در اطلاعیه اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: به استناد مصوبه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) خدمت کارکنان وظیفه متاهل دو ماه کاهش یافت؛ بر اساس این مصوبه کارکنان وظیفه متاهل اعزامی ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ به بعد، در هر منطقه‌ای که خدمت می‌نمایند از دو ماه کسر خدمت بهره مند خواهند شد.

کسری خدمت سربازان متاهل 99 - بر اساس مصوبات قبلی به ازای هر فرزند سه ماه کسر خدمت به کارکنان وظیفه متاهل اعطا می‌گردید که کماکان این کسر خدمت بدون هیچگونه محدودیتی از نظر تعداد فرزند قابل استفاده است.خدمت کارکنان وظیفه متاهل اعزامی اول آذر ۲ ماه کاهش یافت : اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح: کاهش مدت خدمت کارکنان وظیفه متأهل اعزامی اول آذر ۹۹... . مصوبه کسر ۳ ماهه خدمت به ازای هر فرزند همچنان قابل استفاده است. همه کارکنان وظیفه متأهل اعزامی ۹۹/۰۹/۰۱ به بعد، از ۲ ماه کسر خدمت بهره مند خواهند شد .

 

برای اطلاع از شرایط اقدام برای دریافت کسری خدمت سربازان متاهل 99 ، با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

 

کسری خدمت فارغ التحصیلان

کسری خدمت های جدید ۱۴۰۰ - برابر قانون دانشجویان دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر می‌توانند در ازای دریافت پروژه تحقیقاتی مورد نیاز و مورد تایید ستاد کل نیروهای مسلح کسر خدمت دریافت کنند.متقاضیان حداکثر تا یک سال پس از فراغت از تحصیل می‌توانند نسبت به دریافت این پروژه اقدام کنند و بدیهی است که به افراد غایب پروژه تحقیقاتی داده نخواهد شد. آن دسته از افرادی که ممکن است در حین اجرای پروژه وارد غیبت از سربازی شوند می‌توانند در صورتیکه استدلال این افراد برای ادامه کارشان منطقی باشد برایشان مهلت گرفت اما  که اگر مشمول وارد غیبت از سربازی شود امکان اینکه پروژه تحقیقاتی دریافت کند وجود نخواهد داشت.

 

کسری خدمت بسیجی فعال

کسری خدمت های جدید ۱۴۰۰ - افرادی که دارای سابقه بسیجی فعال در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج می باشند می توانند از مزایای مختلفی که برای آن در نظر گرفته شده است استفاده نمایند . یکی از این مزایا بهره مندی از پذیرش خدمت سربازی در نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، معاف بودن از آموزش مقدماتی خدمت سربازی به شرط گذراندن آموزش دوره تکمیلی و همچنین استفاده از کسری خدمت سربازی به مدت حداکثر 6 ماه است . برای دریافت این کسری باید پرونده بسیجی ، فعال باشد و مدارکی از قبیل لیست فعالیت ها در پرونده درج شده باشد .

 

کسری خدمت مناطق

کسری خدمت های جدید ۱۴۰۰ - کسری خدمت مناطق محروم و بد‌ آب‌ و هوا : یکی دیگر از مواردی که موجب کاهش طول مدت سربازی مشمولان نظام وظیفه می شود محل خدمت آنان می باشد . در صورتی که محل خدمت سربازان در مناطق محروم و بد آب و هوایی باشد از میزان خدمت آنان 2 ماه کم شده و با احتساب دوره آموزشی پس از 19 ماه ، سرباز می تواند خدمت سربازی خود را به اتمام برساند .

 کسری خدمت مناطق امنيتی : محل خدمت سربازی می تواند عاملی برای کاهش طول مدت سربازی باشد . افرادی که محل خدمت آنان در مناطق جنگی ، امنیتی و یا درگیر با نیروهای داخلی و خارجی ضد نظام جمهوری اسلامی ایران باشد می توانند با احتساب دوره آموزشی پس از 18 ماه خدمت سربازی خود را به اتمام برسانند .

 

در آخر اگر درخصوص هر مورد سوالی دارید می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی کسری خدمت های جدید ۱۴۰۰ قوانین ، شرایط و...  با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com