دیرکرد اقساط خرید سربازی و میزان جریمه
تاریخ : 1399/11/15       

دیرکرد اقساط خرید سربازی و میزان جریمه : مشمولینی که تا پایان سال 98 ، بخشی از مبلغ معافیت قانون جریمه غیبت خود را پرداخت کرده باشند ، برای پرداخت مابقی اقساط خرید سربازی خود ، تا پایان دی ماه 99 فرصت خواهند داشت . در این مقاله قصد داریم در مورد دیرکرد اقساط خرید سربازی و میزان جریمه ، اطلاعات لازم را ارائه کنیم . همچنین پیشنهاد می شود برای دریات مشاوره تخصصی در این زمینه می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

کلیک کنید : حداقل حقوق سربازان در سال ۱۴۰۰

 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 

 

 

دیرکرد اقساط خرید سربازی و میزان جریمه

سردار رحمان علیدوست با اشاره به مهلت پرداخت مبلغ جریمه مشمولان غایب تا پایان سال 99، در این رابطه اظهار کرد: قانون جریمه مشمولان غایب به منظور تعیین تکلیف وضعیت خدمتی مشمولان غایبی که بیش از 8 سال غیبت داشتند از سال 94 تا پایان سال 97 اجرایی شد و به دلیل لزوم تأمین نیروی انسانی سرباز نیروهای مسلح، از سال 98 این طرح حذف و ادامه پیدا نکرده است.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: افرادی که تا پایان سال ۹۸ بخشی از مبلغ اقساط معافیت قانون جریمه مشمولان غایب را پرداخت کرده‌اند، در سال ۹۹ برای پرداخت مابقی مبلغ جریمه مهلت دارند.

مشمولان غایبی که تا پایان سال ۹۸ بخشی از مبلغ اقساط خود را پرداخت کرده اند، تا پایان دی 99 مهلت دارند نسبت به تکمیل و پرداخت بقیه اقساط خود اقدام و کارت معافیت جریمه مشمولان غایب را دریافت کنند. 

جریمه دیر کرد اقساط خرید سربازی : در صورتی که تاپایان سال ۹۸ قسطی را پرداخت نکرده باشند از شمول این مقررات خارج شده و باید به خدمت اعزام شوند.

مشمولان غایب باید هر چه سریعتر وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند، در غیر این صورت با محرومیت های اجتماعی بیشتری مواجه خواهند شد.

 

 

مشمولان غایب منتظرخرید خدمت یا اجرای طرح ‌مشمولان غایب نباشند

همین جا باید اعلام کنم مشمولان غایب هم منتظر خرید خدمت یا جریمه مشمولان غایب نباشند و در اسرع وقت خودشان را برای ادامه خدمت و اعزام به سربازی معرفی کنند تا سربازی را در اولین فرصت به اتمام رسانده و به وضعیت زندگی و اشتغال خود برسند؛ چرا که برنامه ای برای حرید خدمت سربازی در دستور کار نیست؛ بنابراین در اولین فرصت وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کرده و به سربازی بروند.

*کسر از خدمت به روال قبل در حال انجام است

** وضعیت کسر از خدمت سربازی چگونه است؛ آیا در این زمینه تغییری حاصل شده است؟

کسری خدمت به روال گذشته خود باقی است و مقررات کسری از خدمت تغییر خاصی نداشته و با همان شرایط و مصوبات قبلی در حال اجرا است.

* مصوبه اخیرمدت زمان سربازی کاملا عادلانه است/ کاهش مدت خدمت سربازی بیش از ۲۰۰ هزار مشمول وظیفه

** آخرین وضعیت مصوبه مدت زمان خدمت سربازی به کجا رسید؛ آیا تغییری در این موضوع لحاظ شد؟

موضوع مدت زمان خدمت سربازی یک موضوع کاملا مناسب و عادلانه است. در واقع ستاد کل نیروهای مسلح، مدت زمان خدمت سربازی را افزایش نداد و در مجموع کاهش مدت سربازی را شاهد هستیم.

 

 

" عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "



 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com