فروش خدمت سربازی در سال 1400
تاریخ : 1399/11/15       

فروش خدمت سربازی در سال 1400 : در این مقاله در خصوص فروش خدمت سربازی در سال 1400 توضیحات لازم را ارائه کرده ایم. وضعیت خرید سربازی ۱۴۰۰ ، طبق نظر کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مشخص شد. نمایندگان نسبت به لایحه بودجه ۱۴۰۰ که ابتدا از طرف دولت به مجلس ارائه شد، ایراداتی را وارد کردند که در کمیسیون تلفیق بررسی شد؛ بر این اساس به نظر می‌رسد، کلیات بودجه اصلاح شده و به تصویب مجلس برسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

 

 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 

 

 

فروش خدمت سربازی در سال 1400

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: طبق نظر کمیسیون تلفیق، فروش خدمت سربازی در بودجه ۱۴۰۰ لغو شد و بر اساس پیشنهاد نمایندگان، حداقل حقوق سربازان در سال آینده به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

حسینعلی حاجی دلیگانی : تغییرات مطلوبی در کمیسیون تلفیق صورت گرفت، اما کافی نبود؛ هرچند که سعی شد تغییرات به صورتی باشد تا آثار آن در جامعه و مردم معین شود، اما تنها ۵۰ درصد پیشنهادات و اهداف نمایندگان در بودجه لحاظ شد.نمایندگان نسبت به لایحه بودجه ۱۴۰۰ که ابتدا از طرف دولت به مجلس ارائه شد، ایراداتی را وارد کردند که در کمیسیون تلفیق بررسی شد؛ بر این اساس به نظر می‌رسد، کلیات بودجه اصلاح شده و به تصویب مجلس برسد. مهمترین تصمیم کمیسیون تلفیق در بودجه، افزایش یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۰ بود که پس از گذشت ۱۰ سال و بر اساس شناسایی وزارت رفاه این اتفاق خواهد افتاد.

 

بازگشت قوانین فروش خدمت سربازی در سال 1400 ؛ درست است یا نه ؟  رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در شهریور سال گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که مشمولان غایب منتظر اجرای دوباره طرح و برنامه‌ای در آینده نباشند و هیچ راهی جز انجام خدمت سربازی وجود ندارد. ولی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ بار دیگر شاهد قرار گرفتن سرفصل درآمدی جریمه زمان غیبت مشمولان بودیم. دولت پیشبینی درآمد هزار میلیارد تومانی را از این محل داشته است. این سرفصل معمولا به همان طرح خرید سربازی توسط مشمولان غایب اختصاص داشته است. این طرح در سال‌های قبل انجام شد و مشمولانی که بیش از ۸ سال غیبت داشتند می‌توانسند با پرداخت مبلغی بر اساس مدرک تحصیلی خود اقدام به دریافت کارت معافیت سربازی کنند.

با این حال در نهایت با مخالفت اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح همراه شد و سردار موسوی رئیس این اداره طی مصاحبه ‌هایی به پایان این طرح و عدم بازگشت آن اشاره کرد.

 

برای دریافت مشاوره تخصصی فروش خدمت سربازی در سال 1400 با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

 

مخالفت ستاد کل با خرید خدمت و یا حذف سربازی

فروش خدمت سربازی در سال 1400 - طی هفته‌ها و روزهای‌گذشته شاهد اظهارنظرهای مختلفی در مورد فرآیند خدمت وظیفه و چگونگی انجام سربازی بوده و هستیم. آیا قرار است تغییری در شیوه سربازی اعمال شود؟کمیسیون امنیت مجلس طرح‌های مختلفی را که نمایندگان مجلس مطرح می‌کنند بررسی کرده و اگر به نتیجه رسید ستاد کل آنها را منتشر می‌کند؛ اما باید گفت ستاد کل نیروهای مسلح با هر گونه خرید خدمت یا حذف سربازی یا پرداخت مبلغی به جای سربازی مخالف است چرا که این موضوع را عادلانه نمی‌داند و ما با این موضوع به شدت مخالف هستیم.تمام این بحث‌هایی که این روزها در جامعه و فضای مجازی منتشر می‌شود در دست بررسی است و باید گفت فقط به عنوان یک فرضیه یا یک نظریه است؛ انشاالله هر وقت این مطالب بررسی کامل شد و کمیسیون امنیت به نتیجه‌ای رسید با توافق ستاد کل نیروهای مسلح به اطلاع عموم خواهد رسید.ذکر این نکته ضروری است که مشمولان نباید به این موضوعات توجه نکنند چرا که این مطالب در حد یک اطلاعیه بوده و مشمولان باید طبق روال همیشگی به ادامه تحصیل خود پرداخته و سپس به خدمت اعزام شوند؛ آنهایی هم که لازم است به خدمت بروند اعزام می شوند.

 

" عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "




مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com