خرید سربازی ۱۴۰۰ - خرید خدمت در سال 1400
تاریخ : 1375/3/11       

خرید سربازی ۱۴۰۰ : رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح در شهریور سال پیش گفته بود مشمولان غایب منتظر اجرای دوباره طرح خرید خدمت نباشند، اما در لایحه بودجه 1400 بار دیگر شائبه بازگشت طرح خرید سربازی تقویت شد. در لابحه بودجه 1400 باز هم شاهد بازگشت سر فصل درامدی جریمه زمان غیبت مشمولان بودیم. دولت پیش بینی درامد 1000 میلیارد تومانی از این محل داشت. خرید سربازی ۱۴۰۰ - خرید خدمت در سال 1400 - در لایحه بودجه سال ۹۴ در بخش درآمدهای حاصل از جرایم و خسارت ردیفی به بودجه اضافه شد که نشان از پیشبینی دولت برای شناسایی درآمد از این محل داشت. ردیف ۱۵۰۱۲۸ لایحه بودجه ۹۴ درآمد هزار میلیارد تومانی را پیشبینی کرده بود. در سال ۹۵ این سرفصل درآمدی به ۳ هزار میلیارد تومان و در سال‌های ۹۶ و ۹۷ نیز دولت پیشبینی درآمدی ۱۵۰۰ میلیارد تومان را در لایحه بودجه گنجانده بود. در لایحه بودجه ۹۸ و ۹۹ این سرفصل هم‌زمان با توقف طرح جریمه مشمولان غایب حذف شد. اما بار دیگر در لایحه بودجه ۱۴۰۰ از طرف دولت به مجلس تقدیم شد این سرفصل درآمدی اضافه شده است. این مقاله برای اطلاع دانشجویانی که قصد اعزام به خدمت سربازی دارند،از طرح خرید سربازی در 1400 ، قیمت خرید سربازی ۱۴۰۰ و اطلاع از جزئیات، قیمت و... خرید خدمت ارائه شده است.

 

 کلیک کنید : حداقل حقوق سربازان در سال 1400

 

 

 

خرید سربازی ۱۴۰۰

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: طبق نظر کمیسیون تلفیق، مبحث خرید سربازی در بودجه ۱۴۰۰ لغو شد.

خرید سربازی ۱۴۰۰ : قانون خرید سربازی که تا سال های گذشته اجرا می شد، با استقبال زیاد مردم روبرو شد و پس از مدتی اجرای آن متوقف شد. اکنون از امکان خرید خدمت در سال 1400 سخنانی به میان آمده است . گمانه ‌زنی ‌های زیادی در خصوص خرید سربازی ۱۴۰۰  وجود دارد و نمی‌توان اظهارنظر دقیق و قطعی در این خصوص داشت. برخی کارشناسان از مخالفت نیروهای مسلح با این طرح می‌گویند و ذکر می‌شود که حتی اگر دولت قصد اجرای چنین طرحی داشته باشد با مخالفت‌های موجود امکان‌پذیر نیست. برخی دیگر نیز این طرح را در راستای موارد مطرح‌شده توسط نمایندگان مجلس برای دریافت مالیات از مشمولان غایب عنوان می‌کنند. بر این اساس باید منتظر ماه‌ های آتی و اظهارنظرهای دولت و مجلس در این خصوص بود.

خرید سربازی ۱۴۰۰ - خرید خدمت در سال 1400 ؛ شروع طرح خرید سربازی بر می‌گردد به چند سال پیش، که اهداف مختلف این طرح باعث به اجرا درآمدن آن شد.نخستین هدف از اجرای طرح جریمه مشمولان غایب، تعیین تکلیف این افراد و کاهش میزان آمار غیبت سربازان بود. اما آخرین بررسی ها حکایت از این دارد که این تبصره به برنامه بودجه سال آینده بازگشته است. حال با ما باشید تا به بررسی آخرین اخبار و قوانین اعلام شده در ارتباط با شرایط خرید سربازی در سال 1400 بپردازیم.

بازگشت قوانین خرید خدمت ؛ درست است یا نه ؟ خرید سربازی ۱۴۰۰ -  رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در شهریور سال گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که مشمولان غایب منتظر اجرای دوباره طرح و برنامه‌ای در آینده نباشند و هیچ راهی جز انجام خدمت سربازی وجود ندارد. ولی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ بار دیگر شاهد قرار گرفتن سرفصل درآمدی جریمه زمان غیبت مشمولان بودیم. دولت پیشبینی درآمد هزار میلیارد تومانی را از این محل داشته است. این سرفصل معمولا به همان طرح خرید سربازی توسط مشمولان غایب اختصاص داشته است. این طرح در سال‌های قبل انجام شد و مشمولانی که بیش از ۸ سال غیبت داشتند می‌توانسند با پرداخت مبلغی بر اساس مدرک تحصیلی خود اقدام به دریافت کارت معافیت سربازی کنند.

با این حال در نهایت با مخالفت اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح همراه شد و سردار موسوی رئیس این اداره طی مصاحبه ‌هایی به پایان این طرح و عدم بازگشت آن اشاره کرد.

بنابراین توجه داشته باشند که طرح خرید سربازی اکنون اجرایی نمی شود و در حال حاضر خرید سربازی نداریم. اگر بار دیگر طرح خرید سربازی ۱۴۰۰ اجرا شود در همین مقاله به اطلاع رسانی می شود.

 

خرید خدمت سربازی تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نیست

خرید سربازی 1400 : سرهنگ محمد مقصودی با تاکید بر اینکه ابلاغیه و قانون جدیدی برای خرید خدمت سربازی نداریم، افزود: مراجعین زیادی در این خصوص به مرکز نظام وظیفه استان و شهرستان‌ها مراجعه می‌کنند ولی هنوز ابلاغیه‌ای اعلام نشده است. در صورت اعلام از سوی ستاد نیروهای مسلح، اطلاع رسانی عمومی خواهد شد که تاکنون در این خصوص تصمیمی گرفته نشده است.

خرید سربازی 1400- آن دسته از مشمولانی که تا فروردین ماه ۱۳۹۸ اقدام به خرید خدمت کرده و یکی از اقساط خرید خدمت را پرداخت کرده‌اند، باید هرچه سریع‌تر با مراجعه به وظیفه عمومی نسبت به پرداخت اقساط و جریمه اقدام کنند و وضعیت خود را تعیین تکلیف کنند.

 آن دسته از مشمولانی که در زمان اعلام شده، برای خرید خدمت خود اقدام و ثبت نام کرده‌اند ولی هیچ قسطی واریز نکرده باشند، ثبت نام آنها باطل است و باید به خدمت سربازی اعزام شوند.

مقصودی یادآور شد: افرادی که به سن ۵۰ سال تمام رسیده باشند، نیازی به خدمت سربازی ندارد و باید از طریق دفاتر پلیس +۱۰ نسبت درخواست کارت معافیت خود اقدام کنند.خرید سربازی 1400

 

شرایط خرید خدمت در سال 1400

خرید خدمت در سال 1400 - خرید خدمت در سال 1400 - در توضیحات وضعیت خرید سربازی 1400 ، آمده که مشمولان این طرح با 8 سال غیبت سربازی باید ابتدا در طرح جریمه سربازی ثبت نام کرده و یک قسط اط اقساط 13 ماهه را تا پایان سال پرداخت کنند. ملاک محاسبه این 8 سال غیبت از سن 18 سالگی خواهد بود و برای کسانی که تابعیت ایرانی را اخذ کرده اند نیز تفاوتی نخواهد داشت. به علاوه مشمولانی که تا تاریخ 29 اسفند سال جاری مدت غیبت شان به 8 سال برسد نیز مشمول شرایط خرید سربازی خواهند بود.

خرید خدمت در سال 1400 - قیمت خرید سربازی برای افراد دارای مدرک تحصیلی زیر دیپلم، دیپلم و لیسانس دو برابر و برای فوق لیسانس و دکتری سه برابر شده است. لازم به ذکر است افرادی که در ارائه مدارک اقدام به پنهان کردن حقیقت یا جعل مدرک نمایند به وسیله سازمان نظام وظیفه به مراجع قانونی معرفی شده و پرونده آنها پیگیری میشود.

 

برخی نکات در ارتباط با قوانین خرید سربازی که توسط سازمان نظام وظیفه اعلام شده عبارتند از:

(ابتدا مشمولان توجه داشته باشند این شرایط برای زمانی است که خرید خدمت در سال 1400 اجرا شود. در حال حاضر خرید سربازی نداریم و این شرایط صرفا جهت اطلاع رسانی ارائه شده است. خرید سربازی ۱۴۰۰)

  • افرادی که با خرید خدمت ، نسبت به کسب معافیت اقدام میکنند در آینده مشکلی برای کسب شغل یا گرفتن گواهینامه نخواهند داشت؛

 

  • فرزندان ایثارگران مشمول ماده 45 قانون خدمت وظیفه عمومی به شرط انجام خدمت وظیفه پدر و با هر مقطع تحصیلی مشمول 50 درصد تخفیف میشوند ؛

 

  • افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی مشمول 50 درصد تخفیف خواهند بود ؛(قیمت خرید سربازی)

 

  • به ازای هرسال مازاد بر 8 سال غیبت مجاز، 10 درصد به مبلغ جریمه اضافه میشود ؛قیمت خرید سربازی

 

  • سربازانی که در حال انجام خدمت وظیفه هستند، اما پیش از اعزام 8 سال غیبت داشته اند نیز مشمول این طرح خواهند بود ؛

 

  • سربازان فراری که از تاریخ آخرین فرار آنها 8 سال گذشته باشد و در این مدت نیز برای بازگشت به خدمت اقدام نکرده باشند، مشمول طرح خواهند بود ؛

 

  • برای دانشجویان، تاریخ محاسبه غیبت از تاریخ اخراج، انصراف یا ترک تحصیل محاسبه میشود و در صورتی که 8 سال غیبت داشته باشند مشمول طرح خواهند بود ؛

 

  • برای دانشجویان خارج از کشور، در صورتی که معافیت تحصیلی کسب کرده باشند، محاسبه غیبت از تاریخ فراغت از تحصیل و در صورتی که معافیت را نگرفته باشند از سن مشمولیت سربازی یعنی 18 سالگی محاسبه میشود ؛

 

  • دانشجویانی که نتوانند در خارج از کشور تحصیل خود را به پایانبرسانند یا اخراج شوند، تاریخ غیبت آنها از مقطع قبلی محاسبه خواهد شد ؛

 

  • در قوانین خرید سربازی در سال 1400 در ارتباط با تخفیف در قیمت خرید خدمت سربازی ۱۴۰۰ آمده، برای مشمولان متاهل در این طرح به ازای تاهل 5 درصد تخفیف اعمال میشود. به علاوه در ازاری هر فرزند نیز 5 درصد از مبلغ جریمه کاسته میشود .

 

قیمت خرید سربازی ۱۴۰۰

قیمت خرید سربازی ۱۴۰۰ : سردار تقی مهری ؛ در خصوص قیمت خرید سربازی 1400 گفت : همه مشولان میبایست به سربازی بروند. اصلا بحث غیبت مطرح نیست. 

قیمت خرید سربازی ۱۴۰۰ - همانطور که می دانید در سال های 94، 95، 96 و 97 افرادی که بیش از 8 سال غیبت داشتند، می توانستند جریمه غیبت خود را پرداخت کنند و کارت سربازی خاصی را دریافت کنند.البته این امر به تصویب مجلس در قانون بودجه بستگی داشت که در سال های 98، 99 و 1400 این قانون تصویب نشد.از خانواده ها خواهش می کنم به این فضا سازی هایی که معمولا در شبکه های اجتماعی مطرح می شود توجه نکنند.در دوران کرونا و اردیبهشت ماه هم سربازان آمدند و الان درحال آموزش در پادگان های کشور هستند، چون کشور ما به امنیت نیاز دارد.

 

قیمت خرید سربازی ۱۴۰۰ . همچنین طر جایگزینی سرباز حرفه ای مطرح شده : در این طرح نیاز ستادکل نیرو‌های مسلح به سرباز را به ۸۰ هزار نفر کاهش داده شده. از این افراد طبیعتاً ۸۰ هزار سرباز در سال که با حقوق یک کارمند کادری رسمی دریافت می‌کنند می‌ توانند به خدمت سربازی بروند. بدین معنا که از ۴۰۰ هزار نفر ۸۰ هزار نفر آن به صورت داوطلبانه می‌توانند به سربازی بروند. به‌نوعی سربازی داوطلبانه می‌شود.

یک زمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح احساس نیاز بیش از اندازه سرباز را دارد یعنی برای یک رشته در یک مقطع زمانی نیاز بیش از حد نیرو را دارد در آن زمان سربازی می‌تواند اجباری شود.

قیمت خرید سربازی ۱۴۰۰ : کسانی که قصد رفتن به خدمت سربازی را ندارند باید تا ۵۰ سالگی بر اساس خدماتی که از دولت دریافت می‌کنند باید یک مبلغ خیلی کمی به عنوان مالیات به دولت پرداخت کنند تا برای آن‌هایی که سرباز هستند صرف شود. ولی این موضوع هنوز تصویب نشده. آخرین اخبار حذف سربازی ، خرید سربازی ، و قیمت خرید سربازی 1400 در همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

خرید سربازی ۱۴۰۰ - خرید خدمت در سال 1400 - قیمت خرید سربازی ۱۴۰۰ - مشمولان توجه داشته باشند در این مقاله آخرین اخبار بروزرسانی خواهد شد.

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com