کسری خدمت سربازی ویژه محققان مشمول
تاریخ : 1399/9/29       

کسری خدمت سربازی ویژه محققان مشمول : در اجرای ابلاغیه صادره از نیروی کسر خدمت سربازی ویژه محققان مشمول انتظامی با هدف استفاده بهینه از توان علمی دانشجویان مشمول در سطح کشور، تسریع و تسهیل نمودن امور سربازی برای افراد واجد شرایط و همچنین تقویت و ارتقا دستاورد های تحقیقاتی به پژوهشگران مشمول در قبال انجام فعالیت های تحقسقاتی غیر صنعتی، کسر خدمت سربازی اعطا می شود.  در این مقاله برای اطلاع دانش اموز و دانشجویان مشمول ، در خصوص جزئیات این خبر و طرح کسر از خدمت نظام وظیفه دانشجویان و فارغ التحصیلان توضیحاتی ارائه شده است. در اجرای ابلاغیه‌ی صادره از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با هدف استفاده بهینه از توان علمی دانشجویان مشمول در سطح کشور، تسریع و تسهیل امور سربازی برای افراد واجد شرایط و همچنین تقویت و ارتقاء دستاورد‌های تحقیقاتی به پژوهشگران مشمول اعم از نخبه، استعداد‌های برتر و عادی در قبال انجام فعالیت‌های تحقیقاتی غیرصنعتی، کسر خدمت سربازی اعطاء می‌شود.

 

 

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

 

 

کسری خدمت سربازی ویژه محققان مشمول

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان، از اعطای کسری خدمت از 12 تا 19 ماه ، در قبال انجام طرح های تحقیقاتی برای پژوهشگران مشمول خبر داد.

در اجرای ابلاغیه صادره از نیروی کسر خدمت سربازی ویژه محققان مشمول انتظامی با هدف استفاده بهینه از توان علمی دانشجویان مشمول در سطح کشور، تسریع و تسهیل نمودن امور سربازی برای افراد واجد شرایط و همچنین تقویت و ارتقا دستاورد های تحقیقاتی به پژوهشگران مشمول : نخبگان، استعدادان برتر و عادی در ازای انجام فعالیت های تحقیقاتی غیر صنعتی ، کسر از خدمت صادر خواهد شد.  

سرهنگ عزیزیان با بیان اینکه حداقل کسری خدمت ۱۲ ماه و حداکثر ۱۹ ماه از کل مدت سربازی است افزود: نحوه اجرا به این صورت است که پژوهشگران باید زمینه همکاری مورد نظر خود را به دفاتر تحقیقاتی اعلام تا پس از بررسی و تصویب موضوع، بسته به کیفیت فعالیت انجام شده میزان کسری تصویبی برای تایید به کمیسیون عالی نخبگان نیرو‌های مسلح انعکاس و از طریق معاونت وظیفه عمومی ناجا در سوابق آنان ثبت شود.

 

 

برخی ازشرایط کسر خدمت سربازی محققان مشول :

انجام فعالیت های تحقیقاتی دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مرتبط و در راستای اولویت های پژوهشی ناجا؛

همخوانی رشته تحصیلی مشمول با طرح پیشنهادی ؛

داشتن حداقل 4 ماه زمان تا تاریخ اعزام ؛

نداشتن غیبت ؛

عدم انجام پروژه کسر خدمتت دیگر همزمان در سازمان یا رده های نظامی دیگر؛

داشتن خلاقیت، نوآوری و ابتکار در تحقیق ؛ و...

 

 

توجه : علاقمندان برای دریافت آخرین اطلاعیه ها و اخبار با ما همراه باشند.

 

 

 

 

 

مدارک موردنیاز پروژه کسری خدمت سربازی

از جمله مدارک مورد نیاز پروژه کسری خدمت سربازی جهت احراز شرایط پروژه کسری خدمت سربازی. که اکثر ارگانها و نهادها جهت ارائه پروژه کسری خدمت طلب می کنند. می توان به موارد زیر اشاره کرد

۱ – اصل شناسنامه و کپی تمامی صفحات آن
۲ – اصل و کپی کارت ملی
۳ – عنوان پروژه کارشناسی ارشد یا دکتری

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com