جذب طلاب برای گذراندن سربازی در سازمان عقیدتی ارتش
تاریخ : 1399/9/24       

جذب طلاب برای گذراندن سربازی در سازمان عقیدتی ارتش : حوزه مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 316 زرهی شهید قهرمان ، از آغاز جذب طلاب برای گذراندن دوره خدمت سربازی از میان روحانیون واجد شرایط حوزه های علیمه خبر داد. مشمولان عزیز برای اینکه از شرایط و زمان پذیرش طلاب ، بعنوان سرباز امریه در سازمان عقیدتی ارتش، می توانید این مقاله را مطالعه نمایید. همچنین برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

 

 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 

 

جذب طلاب برای گذراندن سربازی در سازمان عقیدتی ارتش

حجت الاسلام حسن مقدم، مسئول عقیدتی سیاسی تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به آغاز فرآیند جذب روحانیون برای گذراندن دوره ضرورت در این نهاد، اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از میان روحانیون معظم حوزه‌های علمیه جهت گذراندن دوره خدمت مقدس سربازی در سازمان مربوطه اقدام به جذب نیرو می کند.

از روحانیون محترم همدانی که متقاضی خدمت در این سازمان هستند، با تماس با سامانه صدای مشاور ، از جزئیات بیشتر این اقدام مطلع شوند.

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان به تشریح شرایط جذب در سازمان عقیدتی سیاسی تیپ ۳۱۶ زرهی برای دوره خدمت پرداخت و مطرح کرد: تمامی طلابی که حداقل دارای مدرک سطح یک حوزوی هستند و براساس قوانین نظام وظیفه، مشمول اعزام به خدمت سربازی هستند می‌توانند برای این کار اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه کاری طلاب در راستای. فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و تبلیغی خواهد بود و همچنین در طول مدت خدمت از دیگر امتیازات مصوب نیز بهرمند خواهند بود.

 

 

مزایای دریافت امریه سربازی در سازمان عقیدتی ارتش : 

اولویت در جذب و استخدام؛

بهره مندی از بستر مهیای تبلیغی در ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

بهره مندی از کسورات قانونی خدمت ؛

بهره مندی از مزایای عمومی خدمت و پشتیبانی درصورت ارائه خدمات تبلیغاتی ؛

و... .

 

شرایط عمومی پذیرش امریه سازمان عقیدتی ارتش : 

حداقل داشتن مدرک سطح یک؛ 

برخورداری از حسن خلق، توان پاسخگویی به مسائل شرعی و... .

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید تا از راهنمایی های مشاوران ما در این سامانه بهره مند شوید.

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com