آیا می توان سربازی را خرید ؟؟؟
تاریخ : 1399/9/3       

سال 94 قانونی به منظور تعیین تکلیف سربازی مشمولان غایب تصویب شد و طبق این قانون، مشمولان وظیفه ای که بیش از 8 سال غیبت داشتند، می توانستند در طرح جریمه مشمولان غایب یا همان فروش سربازی شرکت کنند و خدمت وظیفه خود را بخرند. این قانون تا سال 97 ادامه داشت و مشمولان خدمت، می توانستند در طرح جریمه مشمولان غایب شرکت کنند. ولی این قانون در راستای مشکلات زیادی که بوجود آورده بود حذف شد و دیگر گزینه ای مبنی بر فروش سربازی نداشتیم. حالا این سوال که آیا می توان سربازی را خرید ؟؟؟ از سوالات مهم مشمولان است که ما در این مقاله درباره این موضوع اطلاعاتی ارائه کرده ایم. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 

 

 

 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 

 

 

 

آیا می توان سربازی را خرید ؟؟؟

باتوجه به لغو قانون خرید سربازی در سال99، هیچ خبری مبنی بر فروش خدمت سربازی منتشر نشده. رئیس سازمان نظام وظیفه با اشاره به این موضوع که همه افراد ثبت نام کننده در مرحله اول تعیین تکلیف شدند، این گونه بیان کرد: اسامی افرادی که مشمول این طرح نبودند، اعلام شد. به همه افراد واجد شرایط، پیامک های اطلاع رسانی ارسال شده است. در حدود 15 الی 16 هزار نفر نقص مدرک داشتند که در حال تکمیل نقص مدرک خود هستند. بر اساس اطلاعات سازمان نظام وظیفه، تاکنون 165 هزار نفر مبلغ جریمه را پرداخت کردند و توانسته اند از کارت معافیت استفاده کنند. بر اساس سخنرانی سردار صدر السادات در مورد میزان جریمه پرداختی سربازان، این گونه بیان کرد؛ سربازانی که دارای مدرک تحصیلی زیر دیپلم بوده و 8 سال غیبت دارند، باید مبلغ ده میلیون پرداخت کنند. البته این افراد می توانند برای اطلاع از قیمت دقیق جریمه به سازمان نظام وظیفه مراجعه کنند. در ازای هر سال غیبت، مبلغ جریمه افزایش می یابد. البته گفتنی است که نمی توان مبلغ جریمه را قسط بندی کرد. در صورتی که کل مبلغ جریمه پرداخت شود، در حدود 10 الی 15 روز کاری طول می کشد تا کارت معافیت صادر شود. در ادامه سردار بیان کرد افرادی که دارای مدرک بیشتری هستند، حقوق بالاتری هم دارند، بنابراین باید مبلغ بیشتری را نیز پرداخت کنند. در حال حاضر چیزی در حدود 110 هزار نفر جریمه خود را پرداخت نکرده و چنانچه تا 20 آذر ماه این مبلغ را پرداخت نکنند مشمول طرح معافیت نخواهند بود. البته ناگفته نماند که این طرح تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. حال که ستاد کل نیروهای مسلح رسماً اعلام کرده است که با خرید خدمت و طرح‌های جایگزین آن مخالف است باید طرحی برای مشمولان غایب در نظر گرفته شود که استفاده از این طرح تنها برای مشمولان غایب قبلی باشد و اینگونه نباشد که فردی بگویند چند سال به سربازی نروم و مشمول غایب محسوب شوم و از این طرح استفاده کنم و در نهایت هم مثل ماجرای خرید خدمت با ۸ سال غیبت نتواند طول مدت خدمت سربازی را بخرد و مجبور باشد با ۸ سال غیبت به سربازی برو

به نقل از سازمان نظام وظیفه: با توجه به بند “ب” تبصره 11 قانون بودجه، به دولت اجازه داده می شود تمامی مشمولان خدمت مقدس سربازی را که بیشتر از 8 سال غیبت دارند، با پرداخت جریمه نقدی معاف کند و کارت معافیت صادر نماید.

لازم به ذکر است قیمت خرید سربازی 99 با توجه به مدرک تحصیلی و شرایط فرد متفاوت است. دیگر شرایط خرید سربازی در سال 99 منتفی شده و باید منتظر تغییرات قوانین در سالهای آینده باشیم. شما عزیزان میتوانید برای استعلام جدید ترین قوانین و تغییرات مرتبط با خرید خدمت سربازی، با مشاوران ما در مرکز صدای مشاور تماس بگیرید.

 

 

مرکز مشاوره آنلاین نظام وظیفه

 همراهان گرامی ما در سایت خود آخرین اخبار نظام وظیفه را به اطلاع شما می رسانیم لذا هر ساله که یه سری تغییرات در قوانین خدمت سربازی ایجاد میشود که این تغییرات شامل معافیت خدمت سربازی ,امریه خدمت سربازی,کسری خدمت سربازی و ....میباشد.از آنجا که مدت خدمت سربازی طولانی میباشد و مشمولین خدمت سربازی میبایست 2 سال از مهم ترین دوران خدمت سربازی خود را به عنوان سرباز دور از محل سکونت خود و خانواده سپری کنند پس مشمولین خدمت سربازی همیشه ترس بسیاری از خدمت سربازی دارند و به دنبال راه هایی هستن که بتوانند یا از خدمت سربازی معاف شوند و یا بتواند کسری خدمت سربازی بگیرند...

عزیزان توجه داشته باشید که در برخی مقاله ها گاها نوشته میشود به سازمان یا مرکزی مراجعه نمایید که اکثر اینها به اشتباه شما را راهنمایی میکنند ما در مقالات خودسعی داریم اطلاعات به روز و درستی را در اختیار شما دوستان قرار دهیم با ما همراه باشید.دوستان و همراهان در این مقاله توضیحاتی در خصوص خرید خدمت داده ایم تا به این لحظه هیچ گونه خرید خدمتی در سال 99 اعلام نشده است ... .

 




 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com