گرفتن پاسپورت با کارت قرمز
تاریخ : 1399/7/15       

گرفتن پاسپورت با کارت قرمز : یکی از شرایط معافیت از خدمت سربازی، دریافت معافیت اعصاب و روان یا به اصطلاح دریافت کارت قرمز سربازی است. برای این دسته از معافیت ها، تشخیص‌های پزشکی و مصاحبه‌های روانپزشکی متعدد به علاوه تحقیقات میدانی انجام می‌شود تا هرگونه شبهه‌ای را از بین ببرند.به همین ترتیب ما در این مقاله به طور مفصل در خصوص گرفتن پاسپورت با کارت قرمز توضیحاتی نوشته ایم تا دانشجویان معاف شده  همراهان عزیز با خواندن این مقاله به پاسخ پرسش های خود در خصوص گرفتن پاسپورت با کارت قرمز دست پیدا نمایید ....

 

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

 

 

 

 

معافیت اعصاب و روان سربازی و گرفتن پاسپورت

گرفتن پاسپورت با کارت قرمز:معافیت اعصاب و روانمی تواند برای افراد محدودیت ها و محرومیت های اجتماعی را به به اتفاق داشته باشد. دریافت گذرنامه نیز از جمله این محرومیت ها است که در مواردی بسته به گونه و شدت بیماری شدنی است کسان را در اثناء دریافت پاسپورت با مشکلاتی رو به رو سازد.

 

 

معافیت اعصاب و روان و اخذ گواهینامه

افرادی که از راه معافیت اعصاب و روان سربازی اقدام به اخذ کارت معافیت از خدمت یا کارت قرمز نموده اند برای دریافت گواهینامه به کمیسیون روان پزشکی ناجا، ارجاع داده شده و در آن جا به چگونگی آنان بررسی خواهد شد. گرفتن پاسپورت با کارت قرمز:بر بنیاد گونه و شدت مرض معمولا 50 درصد از این افراد موفق به اخذ تصدیق (رانندگی) نمی شوند.

 

 

 

معافیت اعصاب و روان و استخدام

گرچه بخشودگی اعصاب و روان گرد از گونه ها شیوه های دریافت کارت بخشودگی از خدمت است اما محدودیت هایی را برای افراد به هستی می آورد که از آنگونه ی آن ها می طاقت محدودیت در استخدام را نام برد.گرفتن پاسپورت با کارت قرمز: معافیت اعصاب و روان سربازی می تواند مشکلاتی را در زمینه ی استخدام در مراکز دولتی و خصوصی با پروا به ضوابط سازمان مربوطه برای افراد ایجاد نماید.

 

 

ابطال کارت بخشودگی اعصاب و روان

توجه کنید که در صورتی که بیماری افراد به صورت کامل شفا یافته است، می توانند نسبت به ناچیز کردن کارت بخشودگی پزشکی اقدام کرده و برای گسیل به خدمت اقدام نمایند. البته پروا کنید افرادی که اقدام به ابطال کارت بخشودگی خویش می کنند نمی توانند از سایر بخشودگی ها کاربرد کرده و تنها بایستی به خدمت سربازی اعزام شوند.گرفتن پاسپورت با کارت قرمز






مراحل اخذ معافیت اعصاب و روان سربازی

مراحل معافیت اعصاب و روان به شرح زیر است:

در مرحله ی اول افراد بایستی اقدام به پر کردن فرم های مربوطه در دفاتر پلیس 10+ نمایند.
در مرحله ی دوم پس از واریز مبالغ مشخص شده به حساب سازمان نظام وظیفه و دریافت فرم های مربوطه، تمامی مدارک را به انضمام مدارک پزشکی خود به این سازمان تحویل نمایند.
پس از مراجعه به سازمان نظام وظیفه متقاضی نامه ای را مبنی بر معاینه ی او، توسط یکی از بیمارستان های معرفی شده و مورد تایید این سازمان دریافت می کند.گرفتن پاسپورت با کارت قرمز
پس از آن مشمول بایستی به بیمارستان مراجعه کرده و معاینات مربوطه را انجام دهد.
نتیجه ی معاینات و آزمایشات معمولا دو تا سه هفته بعد از طرف بیمارستان به سازمان نظام وظیفه ارسال می گردد.
سپس از ارسال جوابیه ی بیمارستان زمان تشکیل کمیسیون پزشکی مشخص می شود و به متقاضی نیز اعلام می گردد.
مشمول بایستی در زمان مشخص شده برای کمیسیون پزشکی در مکان شورای پزشکی نظام وظیفه، حاضر شود تا تصمیم نهاییگرفتن پاسپورت با کارت قرمز مطابق با معاینات و و رای شورای پزشکی به او اعلام شود.






معافیت اعصاب و روان سربازی و گرفتن پاسپورت

معافیت اعصاب و روان می تواند برای افراد محدودیت ها و محرومیت های اجتماعی را به همراه داشته باشد.
دریافت پاسپورت نیز از جمله این محرومیت ها است که در مواردی بسته به نوع و شدت بیماری ممکن است افراد را در هنگام دریافت پاسپورت با مشکلاتی رو به رو سازد. اما در کل، گرفتن پاسپورت با کارت قرمز:معافیت اعصاب و روان و گرفتن پاسپورت ارتباط چندانی باهم ندارند و فرد میتواند برای پاسپورت درخواست دهد.

 

 

 

 

 

معافیت اعصاب و روان و گرفتن گواهینامه

افرادی که از طریق معافیت اعصاب و روان سربازی اقدام به دریافت کارت معافیت از خدمت یا کارت قرمز نموده اند برای دریافت گواهینامه به کمیسیون روان پزشکی ناجا، ارجاع داده شده و در آن جا به وضعیت آنان بررسی خواهد شد.گرفتن پاسپورت با کارت قرمز
بر اساس نوع و شدت بیماری معمولا 50 درصد از این افراد موفق به دریافت گواهینامه نمی شوند.

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com