برنامه ریزی آزمون تیزهوشان |نحوه برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 1401 - 1402
تاریخ : 1400/3/26       

برنامه ریزی آزمون تیزهوشان |نحوه برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 1401 - 1402


 

برنامه ریزی آزمون تیزهوشان

بعضی اوقات پیش می آید که دانش آموز استعداد لازم برای قبولی در آزمون تیزهوشان و حتی تیزهوشان را دارد ..اما عدم دسترسی به مشاور ویا عدم مطالعه صحیح و یا عدم دسترسی به کتاب های  خوب باعث میشود از این فرصت برای قبولی در بهترین مدارس عقب بماند... پس والدینن گرامی برای اینکه آینده درخشانی را برای فرزندان خود رقم بزنید می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید

طبق آمار کمتر از 10 درصد دانش آموزان شرکت کننده در کل کشور در آزمون تیزهوشان پذیرفته میشوند و به همین دلیل قبولی در آزمون تیزهوشان نیازمند برنامه ریزی جامع ، هدفمند و حرفه ای میباشد.

اشتباه اغلب دانش آموزان ناموفق این است که به علت سهل انگاری و بی توجهی به اصل برنام ریزی از انجام دادن تکالیف مدرسه غافل می شوند و ناگهان در می یابند که درس ها روی هم انباشته شده است اگر دانش آموز برنامه ای تنظیم کند و از همان روز اول سال تحصیلی با دقت آن را اجرا نماید متوجه خواهد شد که به اندازه کافی هم برای مطالعه و هم برای فعالیت های غیر تحصیلی خود وقت دارد .

طبق آمار کمتر از 10 درصد دانش آموزان شرکت کننده در کل کشور در آزمون تیزهوشان پذیرفته میشوند و به همین دلیل قبولی در آزمون تیزهوشان نیازمند برنامه ریزی جامع ، هدفمند و حرفه ای میباشد.

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613  تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

نکات مهم جهت موفقیت دانش آموزان در آزمون تیزهوشان

پیشنهاد ما به دانش آموزان این است که جهت سرعت بخشیدن به سرعت یادگیری خود،قبل از تدریس مدرس متن کتاب را مطالعه کنند وپیش زمینه ای از مطالب را در ذهن خود داشته باشند در این صورت هنگام روخوانی به دلیل پیش خوانی ،مطالب به راحتی به ذهن سپرده میشود و توانایی در یادگیری نیز افزایش می یابد.ودانش آموزان سعی در به خاطر سپردن مطالب و یاد گرفتن آن را داشته باشند نه فقط حفظ کردن

از فاکتور های مهم دیگر میتوان به برنامه ریزی اشاره کرد.پیشنهاد ما به دانش آموزان این است که برای هر درس ساعت مشخصی  را اختصاص دهید و در طول هفته با برنامه دقیق پیش بروید و تعادل در مطالعه را حفظ کنید تا دچار خستگی و دلزدگی نشوید.وبرای رفتن به سمت موفقیت سعی کنید از درس خواندن لذت ببرید و با اشتیاق و انگیزه به سمت کتاب های خود بروید .

افزایش اعتماد بنفس و خود باوری نیز از عوامل مهم در موفقیت در هر زمینه ای میباشد.وقتی شما به توانایی خود باور داشته باشید میتوانید هدف خود رامشخص کنید ودر مسیر رسیدن به هدف تلاش کنید و مطمئن باشید که با سخت کوشی و تلاش های مکرر موفقیت بزرگی درآینده ای نه چندان دور در  انتظار شماخواهد بود.

همچنین به دانش آموزان پیشنهاد میشود با آزمون دادن آموخته های خود را ارزیابی کرده و از پیشرفت درسی خود در طول هفته مطلع شوندو باشناسایی نقاط قوت و ضعف خود برنامه ریزی دقیق تری داشته باشند.

نقش والدین در قبولی دانش آموزان در آزمون تیزهوشان چیست؟

نکات مهمی که والدین باید در نظر بگیرند ،ایجاد محیطی آرام و به دور از هیاهو ،رسیدگی به تغذیه ی دانش آموز واجازه ی معاشرت به فرزند برای  رفت و امد با همسالان خود جهت تبادل اطلاعات میباشد.همچنین مشاوره با کارشناسان مشاوره و برنامه ریزی آزمون تیزهوشان جهت مطلع شدن از مسائل آموزشی فرزند و تشویق دانش آموز از جمله ی موارد جهت بالا بردن روحیه و افزایش اعتماد  به نفس دانش آموز برای حضور و موفقیت در آزمون میباشد.

موانع اجرای برنامه درسی :

موانع زیادی در اجرای صحیح برنامه درسی شما تاثیر گذار است که برخی از انها به شرح زیر است:

- عدم تسلط بر موضوع های درسی.

- عدم شناخت نقاط ضعف و قوت خود و تلاش برای برطرف کردن انها .

- عدم اغتماد به نفس و تصورات منفی از توانایی خود .

- ضعیف و کمرنگ شدن هدف و انگیزه .

- خیالبافی ، سستی و ......

توجه داشته باشید که برای به دست آوردن خواسته های خود ، باید کمی بیشتر تلاش کنید و برای مدتی متقبل سختی و زحمت شوید . همه آمدهای موفق ، با تلاش سختی موفقیت رسیدند . 

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان معمولا اسفندماه است. در مرحله اول ثبت نام داوطلبان باید اطلاعات خود را بطور کامل و بصورت اینترنتی در سایت sanaad.medu.ir وارد کنند. در مرحله دوم که از اواسط فروردین تا اواسط اردیبهشت است داوطلبان باید هزینه ثبت نام را باز هم بصورت اینترنتی واریز کنند. در چندسال قبل انجام عملیات ثبت نام از دوش مدارس سلب شده و کاملا به عهده دانش آموزان و والدین و بصورت شخصی است. اطلاعیه و دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان معمولا اواخر بهمن و اوایل اسفند منتشر می شود و در آن بصورت جزئی فرم ثبت نام و اطلاعات ثبت نام ذکر می شود.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1401

یکی از مهم ترین مواردی که لازم است دانش آزموزان در خصوص ازمون تیزهوشان بدانند این است که زمان برگزاری آزمون تیزهوشان کی میباشد تا بتوانند برنامه ریزی مناسی داشته باشندزمان برگزاری آزمون تیزهوشان احتمالا در دهه آخر خرداد 1401 است. دانش آموزان می توانند جهت کسب اطلاع دقیق در خصوص روز آزمون با مشاورین مجرب سامانه صدای مشاور تماس بگیرند 0

زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1401

بعد از برگزاری آزمون که بصورت کاملا تستی و سوالات بصورت هماهنگ کشوری است ، بین 4 تا  6 هفته بعد ، نتایج بصورت استانی و توسط سایت تیزهوشان استان ها ، اعلام می شود

کسب اطلاعات بیشتر در خصوص:

تخمین تراز تیزهوشان

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان

تدریس خصوصی دروس تیزهوشان

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان |تاریخ و نحوه برگزاری آزمون تیزهوشان

زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

شرایط و نحوه اعتراض آزمون تیزهوشان

معرفی بهترین کتاب های آزمون تیزهوشان

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان

فیلم ها آموزشی دروس تیزهوشان

تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان

برنامه ریزی آزمون تیزهوشان |نحوه برنامه ریزی آزمون تیزهوشان

معرفی بهترین کتاب های آزمون تیزهوشان

دریافت منابع آزمون نیزهوشان 

شرایط و نحوه اعتراض آزمون تیزهوشان

نحوه پذیرش در مدارس تیزهوشان

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان

دریافت منابع آزمون نیزهوشان 

تیزهوشان ششم | ثبت نام آزمون تیزهوشان

azmoon.medu.ir سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم

azmoon.medu.ir سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم

azmoon.medu.ir سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم و نهم


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com