شرایط پذیرش ارگان های امریه سربازی چگونه است ؟
تاریخ : 1399/7/2       

سوالی که اینجا ممکنه براتون پیش بیاد اینه که چجوری میتونیم امریه سربازی بگیریم؟ برای گرفتن امریه باید یه سری فوت و فن رو بلد باشین چون مواردی بوده که افراد شرایط امریه شدن رو داشتن اما به خاطر اینکه اطلاعات دقیق و کاملی نداشتن، موفق به گرفتن امریه نشدن. اینه که سعی میکنیم همه ی مراحل لازم برای گرفتن امریه رو براتون توضیح بدیم ... مشمولان عزیز به همین ترتیب موضوع اینبار اینمقاله در خصوص شرایط پذیرش ارگان های امریه سربازی چگونه است ؟ مطالبی نوشته ایم تا شما همراهان با خواندن این مقاله به پاسخ پرسش های خود در خصوص شرایط پذیرش ارگان های امریه سربازی چگونه است ؟ دست پیدا نمایید ....

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

  ,,,,,,,,,

 

 

 

ارگان ها و سازمان هایی که امریه میگیرند، کدامند؟

شرکت های امریه سربازی شامل چه شرکت هایی میشود؟ برای جذب در امریه خدمت سربازی باید چه شرایطی داشته باشیم؟ هر یک از این شرکت ها در چه تاریخی نیرو جذب میکنند؟ این ها همه نمونه هایی از سوالات ذهن تمامی مشمولان خدمت سربازی میباشد. از آنجایی که برخی شرایط، گذراندن خدمت سربازی را سخت کرده است؛ بسیاری از افراد در پی ادامه تحصیل و گذراندن خدمت سربازی به صورت امریه هستند. به همین خاطر بسیاری از شرکت ها، ارگان ها، سازمان ها و ادارات دولتی‌ برای تامین‌ بخشی از نیروی کاری خود از سربازان امریه استفاده میکنند.



 

 

ارگان های امریه بگیر

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کل کشور
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی
سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران
سازمان حفاظت محیط زیست کل کشور
سازمان بهزیستی کل کشور
سازمان آموزش فنی وحرفه ای کل کشور
سازمان بازرسی کل کشور
سازمان هواپیمایی کشوری
سازمان مدیرت و برنامه ریزی کل کشور
سازمان انرژی اتمی
سازمان ثبت اسناد و املاک کل کشور
سازمان زندانها و اقدامات تامینی
سازمان نوسازی مدارس
سازمان جنگلها و مراتع
سازمان تبلیغات
وزارت جهاد کشاورزی
وزارت نیرو
وزارت صنعت و معدن
وزارت نفت
وزارت مسکن و شهرسازی
وزارت کار و امور اجتماعی
وزارت اموزش و پرورش کل کشور
وزارت راه و ترابری

 

 

سازمان های امریه گیر سربازی

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی
جهاد دانشگاهی
بنیاد شهید انقلاب اسلامی
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
شهرداری ها
فرمانداری ها
گمرک ها
نهاد ریاست جمهوری
معاونت راهبردی ریاست جمهوری
قرارگاه خاتم الانبیا
ثبت احوال کل کشور
جهاد نصر
کمیته امداد امام خمینی
استانداری ها
شهرک های صنعتی
اداره تعاون
اداره اوقاف
دادگستری
ادره برق
اداره صنایع
اداره بازرگانی
آب و فاضلاب شهری و روستایی
اداره استاندارد
اداره دارایی

دانشگاه های دولتی سراسر کشور

برای آشنایی کامل با تمامی ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی و آگاهی جامع از مراحل و نحوه دریافت امریه سربازی و آماده سازی مدارک امریه سربازی می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید . مشاوران حرفه ای ما در کمترین زمان ممکن شما را در اخذ امریه سربازی راهنمایی خواهند کرد و شرایط هر یک از ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی را برای شما شرح خواهند داد .

 



آشنایی با امریه خدمت سربازی

برای هر مرد ایرانی، یکی از مهمترین و گاهاً چالش برانگیزترین دوران زندگی، برهه زمانی مربوط به تصمیم‌گیری جهت ورود به خدمت مقدس سربازی می‌باشند. این دوره دو ساله اما از سوی بسیاری از جوانان امری بیهوده و باعث اتلاف وقت آنان محسوب می‌شود. اما با توجه به اجباری بودن این خدمت پس می‌توان گفت خدمت سربازی "شتری است که مقابل خانه هر کسی خوابیده است."
حال با توجه به اجباری بودن این دوره، راه‌های مختلفی برای گذراندن آن وجود دارد. محبوب‌ترین راه اکنون (با توجه به اتمام طرح خرید سربازی) گرفتن امریه سربازی می‌باشد. افرادی که تمایل ندارند دوره سربازی خود را طبق روال معمول و در پادگان های نظامی سپری کنند می توانند دوره خدمت خود را به صورت امریه در سازمان ها و ارگان های دولتی کشور که امریه می پذیرند بگذرانند. دریافت امریه سربازی موجب می شود تا مشمولان ضمن کسب تجربه در شغلی که باید در آن خدمت کنند ، دوره سربازی خود را بدون پوشیدن لباس نظامی به پایان برسانند.

 

 

 

مبنای امریه خدمت سربازی چگونه شکل گرفت؟

به دستور مقام معظم رهبری سازمان ها و ارگان های اداری و دولتی می توانند قسمتی از پرسنل مورد نیاز خود را از طریق جذب سرباز تامین کنند. طبق این قانون سازمان مربوطه از ستاد کل نیروهای مسلح درخواست می کند تا سرباز مورد نظر در آن محل مشغول به کار شود. البته سربازی که امریه دریافت می کند ابتدا باید ۲ ماه دوره آموزشی خود را همانند بقیه بگذراند و سپس دوره امریه خود را که مدت ۲۲ ماه به طول می انجامد در آن اداره یا سازمان مشغول به کار شود. در واقع دوره خدمت ماموران نظام وظیفه در دستگاه های غیر نظامی مجموعا ۲۴ ماه به طول می انجامد.
مهمترین نکاتی که در خصوص امریه سربازی باید مورد توجه قرار گیرد عبارتند از:
• مشمولان برای انجام خدمت سربازی تحت عنوان امریه نباید غیبت داشته باشند.
• بر خلاف مدت زمان خدمت عادی در پادگان‌ها که ۲۱ ماه می‌باشد، خدمت به صورت امریه ۲۴ ماه است

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com