جذب سرباز امریه دانشگاه شریف 1400
تاریخ : 1400/5/5       

دانشجویان عزیز که قصد اعزام به خدمت سربازی را دارند ؛ ما در این مقاله میخواهیم در مورد موضوع  جذب سرباز امریه در دانشگاه صنعتی شریف مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف دانشگاه صنعتی شریف در قالب سهمیه تخصیص یافته سال ۱۴۰۰ تعدادی مشمول امریه برای آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه می­‌پذیرد. مشمولان عزیز خدمت سربازی در این مقاله در خصوص جذب سرباز امریه دانشگاه شریف مطالبی نوشته ایم تا شما همراهان با خواندن این مطالب به پاسخ پرسش های خود در خصوص جذب سرباز امریه دانشگاه شریف دست پیدا نمایید ...

 

 

 

اطلاعیه امریه سربازی دانشگاه صنعتی شریف در سال 1400

 

به گزارش گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر ، دانشگاه صنعتی شریف در قالب سهمیه تخصیص یافته سال ۱۴۰۰ تعدادی مشمول امریه برای آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی می‌پذیرد. داوطلبان باید حداقل در یک مقطع تحصیلی دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف بوده و دارای برگ اعزام بدون مهر غیبت باشند. علاقمندان می‌توانند با تکمیل «فرم درخواست ثبت نام امریه دانشگاه صنعتی شریف»  نسبت به ثبت نام و قراردادن مدارک خود اقدام کنند.

پذیرش بر اساس مصاحبه حضوری و گزینش عمومی صورت خواهد گرفت و با توجه به کاهش سهمیه سال ۱۴۰۰ اسامی قبول شدگان پس از تأیید ستاد فرماندهی کل قوا اعلام خواهد شد.

 

 

 

امریه سربازی در دانشگاه صنعتی شریف

ارگان‌ها مختلفی هر ساله امریه می‌گیرند که یکی از این ارگان‌ها و سازمان‌ها دانشگاه صنعتی شریف است.اما مشمولین خدمت سربازی به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در خصوص ارگان های پذیرنده امریه، موفق به این کار نمیشوند.نکته مهم این است که دانشگاه شریف معمولا از بین داوطلبانی که حداقل یک مقطع تحصیلی را در این دانشگاه گذرانده اند، برای امریه پذیرش میکند.

اما در برخی موارد، امکان جذب از دانشجویان دیگر دانشگاه ها نیز وجود دارد.

 

 

 

مراحل پذیرش امریه سربازی دانشگاه صنعتی شریف

مراجعه حضوری به واحد پذیرش و گزینش دانشگاه

تکمیل فرم درخواست

ارائه مدارک

تحویل برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت

امضاء تعهد نامه عدم استفاده از کسری خدمت سربازی

بررسی سوابق تحصیلی توسط تیم گزینش

مصاحبه حضوری

اعلام نتایج پذیرفته شدگان برای امریه دانشگاه صنعتی شریف

 





 

 

 

ثبت نام جذب امریه در دانشگاه صنعتی شریف

برای ثبت نام امریه در دانشگاه صنعتی شریف با توجه به شرایط مندرج در همین صفحه می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. مشمولان نظام وظیفه در سال 1400 برای جذب امریه سربازی در دانشگاه صنعتی شریف تهران برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند. کارشناسان این سامانه درخواست شما را به روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف ارسال خواهند کرد.

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com