امریه قوه قضاییه 1400
تاریخ : 1400/3/26       

امریه قوه قضاییه 1400 :معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد: زمان ثبت‌نام مشمولان متقاضی امریه سربازی در قوه قضاییه؛ اعزامی شهریور ماه 1400 مشخص شد.بدین وسیله به اطلاع می‌رساند، بنابر اعلام امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه sapp.ir/qazahrm، امریه قوه قضاییه 1400 :در حال حاضر فقط مشمولان اعزامی شهریور ماه مجاز به ثبت نام هستند و زمان ثبت نام مشمولان متقاضی امریه اعزامی در همین مقاله اعلام شده.

لازم به ذکر است،امریه قوه قضاییه برای اعزامی های شهریور : استان‌هایی که قابل دسترسی نیستند، سهمیه امریه آن‌ها به اتمام رسیده و به هیچ وجه امکان پذیرش و ثبت نام اعزام شهریور ماه در استان‌های مذکور وجود ندارد.مشولان عزیز خدمت سربازی در این مقاله در خصوص امریه قوه قضاییه 1400 مطالبی نوشته ایم و امیدواریم این مقاله هم مورد رضایت و توجه همه شما دوستان قرار گیرد. اگر بعد از مطالعه این مقاله سوالی داشتید می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

امریه قوه قضاییه 1400

زمان ثبت‌نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در قوه قضاییه 1400 : بنابر اعلام اداره کل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضاییه، در حال حاضر فقط مشمولین اعزامی شهریور ماه مجاز به ثبت نام هستند و زمان ثبت نام مشمولین متقاضی امریه اعزامی 1400/06/01 از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ آغاز می‌شود و در روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ پایان می‌پذیرد.

 

برخی از شرایط ثبت نام امریه قوه قضاییه : 

 

مشمولینی دارای مدرک تحصیلی حوزوی باشند؛

 مدارک پیوستی به صورت کامل و واضح اسکن شود، در غیر این صورت ترتیب اثر داده نمی‌شود؛

تاریخ اعزام : اول شهریور 1400 ؛

 در خصوص دوره بعدی اعزام متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد؛

 پس از اخذ مجوز مشمولین از ستاد کل نیروهای مسلح، تا 20 روز قبل از تاریخ اعزام به اطلاع آنان خواهد رسید.

 

 

امریه قوه قضاییه برای اعزامی های شهریور :متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در تاریخ مقرر با مراجعه به سامانه ثبت‌نام مشمولان متقاضی امریه سربازی ، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.در هنگام ثبت نام فیلد‌ها را با دقت کامل تکمیل کرده و سپس تمام مدارک اعلام شده را به صورت یکجا در یک فایل pdf پیوست کند.

 متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام امریه قوه قضاییه ، با شماره 9099071613 تماس بگیرند. 

همچنین توجه داشته باشید این مقاله به محض انتشار اطلاعیه های جدید ، بروزرسانی خواهد شد.

 

برای پیگیری امریه قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰ کلیک کنید.

 

 

حقوق و مزایای سربازان امریه چجوری محاسبه میشه؟

امریه قوه قضاییه برای اعزامی های شهریور :وقتی شما از قوه قضاییه امریه میگیرید در واقع به عنوان بخشی از پرسنل این سازمان شروع به کار میکنید که این کار شما به عنوان خدمت سربازیتون در نظر گرفته میشه. یکی از سوالاتی که همیشه برای مشمولان و متقاضیان امریه مطرحه اینه که آیا سربازان امریه هم مثل کارمندان

 

 

 

قرارداد سربازان امریه قوه قضاییه

امریه قوه قضاییه 1400 :در جواب به این سوال باید بگیم که سربازان وظیفه در هر پست و منصبی که باشن ماهانه مبلغی رو به عنوان حقوق دریافت میکنن که این مبلغ خیلی چشمگیر نیست ولی میتونه کمک هزینه ای باشه برای خرید پوشاک، هزینه های درمانی و رفت و آمد و... قوه قضاییه هم بر همین اساس مبلغی رو به عنوان حقوق سربازان امریه در نظر گرفته. البته ما نمیتونیم به طور دقیق حقوق این افراد رو مشخص کنیم چون حقوق سربازی تابعی از پارامتر های مختلفه و ممکنه مبلغش برای یه سرباز با سربازان دیگه فرق داشته باشه، که این پارامتر ها رو با هم بررسی میکنیم:

هر قدر مدرک تحصیلیتون بالاتر باشه میزان حقوق دریافتی هم بیشتر میشه چون درجه نظامی شما با توجه به مدرک مشخص میشه
تاهل یا عدم تاهل هم روی حقوق و مزایای سرباز امریه تاثیر داره. طبیعیه که سربازان متاهل مبلغ بیشتری رو دریافت میکنن.درجه نظامی یکی دیگه از عواملیه که در مبلغ حقوق سربازان تاثیر داره، درجه نظامی سربازان با توجه به مدرک تحصیلیشون مشخص میشه و هر چقدر بالاتر باشه حقوقشون هم بیشتره.امریه قوه قضاییه 1400:سربازان متاهلی که فرزند دارن، به ازای هر فرزند مبلغی به حقوقشون اضافه میشه و حقوق بیشتری دریافت میکنن فاصله محل زندگیتون تا محل خدمت هم یکی دیگه از عوامل موثر در مبلغ حقوق امریه است تا کمکی باشه برای هزینه های ایا و ذهاب سربازان، البته چون قوه قضاییه فقط از بین سربازان بومی نیرو میگیره پس این مورد تاثیر زیادی نداره.

طبق قوانین نظام وظیفه سازمان های امریه گیر از جمله قوه قضاییه نمیتونن هیچگونه قرادادی با سربازان امریه ببندن و این افراد باید در همون چهار چوب سازمان وظیفه حقوق و مزایا دریافت کنن. امریه قوه قضاییه 1400:البته بعضی وقتها تشویقی های هم برای سربازان در نظر گرفته میشه. یکی از اهداف سازمانهای امریه گیر از جذب نیرو ی امریه صرفه جویی در هزینه های استخدام کارمند جدیده پس طبیعیه که حقوق سربازان امریه کمتر از کارمندان رسمی باشه.


 



مدارک امریه قوه قضاییه

مدارک امریه قوه قضاییه موضوع مهمی است که برای بسیاری متقاضیان امریه این سازمان سوالاتی را به همراه داشته است. لذا در این قسمت به شرح لیست این مدارک میپردازیم. همانطور که قبلا گفتیم یکی از مهم ترین مدارک مربوط به مدرک تحصیلی مشمولان میباشد.امریه قوه قضاییه 1400: متقاضیان باید دارای مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا بالاتر و در رشته های مرتبط با حوزه فعالیت این سازمان همچون حقوق، الهیات و معارف اسلامی و... باشند. مدارک شناسایی همچون تصویر کارت ملی، شناسنامه، وضعیت تاهل و ... نیز از دیگر مدارک مورد نیاز برای امریه قوه قضاییه میباشد. افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند باید گواهی و معرفی نامه این سازمان ها را ارائه دهند. معرفی نامه از بنیاد شهید از جمله دیگر مدارک لازم میباشد که بستگان ایثارگران باید آن را به قوه قضاییه ارائه دهند.

یکی از مهم ترین مدارک امریه قوه قضاییه که باید به این سازمان ارائه شود، برگه ی اعزام به خدمت مشمولان میباشد. نکته ای که درباره ی این برگه وجود دارد این است که متقاضیان باید چند ماه قبل از تاریخ امریه گیری قوه قضاییه برای دریافت این برگه و اعزام اقدام کنند. زیرا اگر این برگه به موقع به سازمان مربوطه تحویل داده نشود، مشمولان موفق به دریافت امریه قوه قضاییه نمیشوند.

 

 

 

مراحل پذیرش امریه قوه قضاییه

مراحل پذیرش امریه قوه قضاییه و اطلاع از آن یکی از دغدغه های مشمولان خدمت وظیفه عمومی میباشد. اولین گامی که متقاضیان باید برای دریافت امریه این سازمان بردارند، آگاهی از تاریح جذب امریه میباشد. مشمولان میتوانند با مراجعه به بخش کارگزینی سازمان مربوطه از این تاریخ آگاهی یابند. اطلاع از این تاریخ از آن جهت اهمیت دارد که تاریخ اعزام باید با تاریخ جذب امریه در قوه قضاییه محل زندگی مشمول یکی باشد. مرحله ی بعد از مراحل پذیرش امریه قوه قضاییه اقدام برای اعزام و ارسال دفترچه به سازمان وظیفه میباشد. زمانیکه برگه اعزام به خدمت برای مشمول ارسال شد باید بدون فوت وقت آن را به قوه قضاییه ارائه دهد. زیرا در امریه گیری اولویت با افرادی است که زودتر اقدام کرده اند. بعد از اینکه بررسی ها بر روی مدارک ارائه شده انجام شد، نتایج اعلام خواهد شد.





تسهیلات جدید برای سربازان حقوق ‌خوانده

تفاهم‌نامه‌ای که میان قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی دادگستری و مشاوران خانواده قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید، قرار شد تا از ظرفیت سربازان ماهر بهره‌گرفته شود.وی ادامه داد:‌ این تفاهمنامه با هدف توسعه کارآموزی همزمان با خدمت کارکنان وظیفه تحصیلکرده برای رفع نیازهای حقوقی و کارشناسی سازمان‌های نیروهای مسلح و جامعه و ارتقا مهارتهای شغلی و تسهیل شغل‌یابی سربازان است و بر اساس آن تمامی کارکنان وظیفه واجد شرایط در حین خدمت سربازی می‌توانند در دوره های آزمون‌های ادواری مرکز شرکت کنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ادامه داد:‌ همچنین مقرر شد تا نیروهای مسلح ترتیبی اتخاذ کنند که این دسته از سربازان تا حدامکان در مشاغل مرتبط با تخصص خود به کار گرفته شوند و مدت زمان اشتغال آنان در مشاغل تخصصی در نیروهای مسلح نیز به عنوان دوره کارآموزی آنان محاسبه خواهد شد....

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com